Τα Silent Hill φαίνεται πως αποτέλεσαν σημεία αναφοράς για την δημιουργία της επιθυμητής ατμόσφαιρας στο Alan Wake 2.
Μέσα από μια συνέντευξη του στο GamingBolt, ο σκηνοθέτης του επερχόμενου τίτλου, Kyle Rowley, έφερε στο φως της δημοσιότητας νέες πληροφορίες.
Αρχικά, να αναφέρουμε πως η Remedy είχε δηλώσει στο παρελθόν ότι θέλει να εστιάσει περισσότερο στην δημιουργία μιας ατμόσφαιρας που θα επικρατεί το slow-paced horror και όχι μια εμπειρία γεμάτη απλά από jump scares. Έτσι, όταν ο Kyle Rowley ρωτήθηκε σχετικά με το τι είδους horror επέλεξε, απάντησε:
«Για το Alan Wake 2 μας ενδιαφέρει πολύ περισσότερο ο τύπος του τρόμου που κυλάει αργά, όπου η ατμόσφαιρα και ο ήχος κάνουν ίσως το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς. Αν θυμάμαι καλά, ένα από τα bullet points που είχαμε για τις βάσεις του παιχνιδιού μας, ήταν «ατμόσφαιρα αντί για jump scares». Κάτι που λέει πολλά.»
Έπειτα, ο Rowley συνέχισε προσθέτοντας ότι όσον αφορά στα στοιχεία ψυχολογικού τρόμου και την δημιουργία της ατμόσφαιρας, το Alan Wake 2 δανείζεται πολλά στοιχεία από τη σειρά Silent Hill.
«Η σειρά Silent Hill και ο τρόπος με τον οποίο χρησιμοποιεί την ατμόσφαιρα και την αίσθηση του τρόμου που δημιουργείται αργά και με την πάροδο του χρόνου, ήταν ένα βασικό σημείο αναφοράς. Καθώς πρόκειται για μια πιο ψυχολογική εμπειρία τρόμου, ξέραμε ότι θέλαμε να συμπεριλάβουμε πολύ οπτικοακουστικό σχεδιασμό για να παρουσιάσουμε την κατάσταση του μυαλού των ηρώων μας και να την αντικατοπτρίσουμε στο σχεδιασμό του κόσμου.»
«Ξέρετε, η εμπειρία του Alan στο Dark Place, εκδηλώνεται μέσα από το μυαλό του. Οι δαίμονές του είναι όλοι εκτεθειμένοι εκεί, οπότε μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε αυτό ως μέσο για να δημιουργήσουμε μια συναισθηματική αντίδραση στον παίκτη. Αστάθεια, αίσθηση παράνοιας -όλα αυτά είναι στοιχεία ψυχολογικού τρόμου που εκδηλώνονται στους μηχανισμούς του παιχνιδιού και στο σχεδιασμό του κόσμου μας.»
Το Alan Wake 2 κυκλοφορεί στις 27 Οκτωβρίου για PS5, Xbox Series X|S, καθώς και PC.