Η Capcom ανακοίνωσε με κάθε επισημότητα το sequel του θρυλικού RPG, με το Dragon’s Dogma 2 να γίνεται από φήμη, πραγματικότητα!
Στο πλαίσιο των εορτασμών για τα 10 χρόνια από την κυκλοφορία του πρώτου παιχνιδιού, ο director Hideaki Itsuno παρουσίασε ένα αφιερωματικό βίντεο στο YouTube, στο οποίο συνομίλησε με δύο ακόμα βασικούς developers, αναλύοντας το όραμα που “γέννησε” το Dragon’s Dogma.
Με τον πλέον παράξενο και… Ιαπωνικό τρόπο, έκλεισαν το βίντεο κατεβάζοντας το φερμουάρ της ζακέτας τους για να μας δείξουν το λογότυπο του sequel, πριν δηλώσουν γεμάτοι περηφάνια πως… “βρίσκεται σε ανάπτυξη”.
Δεν υπάρχει κάποια πληροφορία για το ακριβές στάδιο της ανάπτυξης, οπότε δεν θα κάνουμε υποθέσεις για την ημερομηνία κυκλοφορίας, ωστόσο γνωρίζουμε πως αναπτύσσεται στην RE Engine, την ίδια μηχανή γραφικών με τα πιο πρόσφατα Resident Evil, το Devil May Cry 5 και το Pragmata. Το πρώτο παιχνίδι είχε αναπτυχθεί στη μηχανή MT Framework και σίγουρα αυτή η μετάβαση εγγυάται αισθητή αναβάθμιση, οπτικά.
Dragon’s Dogma II will begin the cycle anew.
Join director Hideaki Itsuno as he reflects on how the world of Gransys came to be and shares the announcement of the upcoming sequel, in development using RE Engine:
🐉 https://t.co/Q2HSN1fCji pic.twitter.com/JPp117xuOX— Dragon's Dogma (@DragonsDogma) June 16, 2022
Το πρώτο Dragon’s Dogma κυκλοφόρησε το 2012 για Xbox 360 και PlayStation 3, πριν λάβει την βελτιωμένη έκδοση “Dark Arisen”, που τελικά έγινε port σε PC, Xbox One, PlayStation 4 αλλά και Switch. Πλέον, ο τίτλος θεωρείται “κλασικός”, ενώ έχει μεταπηδήσει και στην ευρύτερη pop κουλτούρα, με μια ομώνυμη σειρά να παίζει εδώ και λίγο καιρό στο Netflix.