Η Ubisoft ανακοίνωσε επίσημα πολλά νέα Assassin’s Creed, των οποίων η θεματολογία ποικίλει -θα δούμε από νίντζα στην Ιαπωνία, μέχρι κυνήγι μαγισσών.
Στην παρουσίαση Ubisoft Forward, σε ένα ξεχωριστό τμήμα αφιερωμένο στη σειρά Assassin’s Creed, είδαμε τέσσερα νέα παιχνίδια της κλασικής σειράς -και το τελευταίο DLC του Valhalla.
Η εταιρεία, λοιπόν, φαίνεται ότι ποντάρει πολλά στο franchise. Και γιατί να μην το κάνει, άλλωστε, αφού οι περισσότεροι τίτλοι έχουν γίνει αποδεκτοί θερμά από κοινό και κριτικούς. Μάλιστα, πρόκειται για ένα franchise που, με λίγο πειραματισμό, έχει σίγουρα πολλά να δώσει.
Αυτό φαίνεται ότι σκοπεύει να κάνει η Ubisoft στο μέλλον: να πειραματιστεί με το Assassin’s Creed.
Χωρίς αμφιβολία, πρόκειται για μια πολύ καλή επιλογή, για μια σοφή απόφαση: ένα franchise που μεταπηδά από μια χρονική περίοδο σε άλλη συνεχώς, σαφώς είναι πρόσφορο έδαφος για δοκιμές και για μια ευέλικτη προσέγγιση.
Έτσι, στην παρουσίαση της Ubisoft, το Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου, είδαμε πολλές ανακοινώσεις: τέσσερα νέα παιχνίδια, μια live-action και μια animated σειρά για το Netflix, ένα κεντρικό hub, που ονομάζεται Infinity.
Για το Infinity μπορούμε να τα πούμε αλλού. Παρακάτω, ας μιλήσουμε για τα τέσσερα επόμενα παιχνίδια της σειράς Assassin’s Creed.
Assassin’s Creed Mirage
Ο μόνος τίτλος για τον οποίο είδαμε πραγματικά στοιχεία: ένα trailer (χωρίς gameplay, πάντως) και μια ανάλυση των χαρακτηριστικών του. Επίσης, ο μόνος από τους τέσσερις τίτλους που έχει πραγματική ονομασία και όχι κωδική.
Λοιπόν, το Mirage μας δίνει τον έλεγχο ενός νεαρού Basim (τον είδαμε στο Valhalla) και μας στέλνει στη Βαγδάτη κατά τη διάρκεια του 9ου αιώνα. Α, επίσης, μας στέλνει στο παρελθόν της σειράς Assassin’s Creed, καθώς αποτελεί φόρο τιμής στις ρίζες του franchise -κάτι που γίνεται αμέσως ξεκάθαρο από όσα δείχνει το trailer. Σίγουρα, θα είναι ένα πιο περιορισμένου μεγέθους παιχνίδι (σε σχέση με τα άλλα, έστω), με έμφαση στο stealth και στις εκτελέσεις στόχων στο πυκνό περιβάλλον μιας πόλης -και στο παρκούρ στις σκεπές της. Ο τίτλος αναπτύσσεται από τη Ubisoft Bordeaux.
Το Mirage θα κυκλοφορήσει το 2023, για PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One και PC.
Assassin’s Creed Codename Jade
Η Ubisoft προσπαθεί να ανοιχτεί στην αγορά των κινητών με αυτό το παιχνίδι, το οποίο θα διαδραματίζεται στην Κίνα. Δεν γνωρίζουμε πολλά για τον τίτλο, αλλά φαίνεται ότι θα πρόκειται για «κανονικό» παιχνίδι, στο πνεύμα της σειράς, και όχι για «αρπαχτή». Η εταιρεία ανάπτυξης υπόσχεται μια «κλασική εμπειρία» στο ύφος των παιχνιδιών, με έναν ανοιχτό κόσμο για εξερεύνηση -που θα περιλαμβάνει το Σινικό Τείχος, στην Κίνα του 215 πΧ.
Το Jade θα μας δώσει τη δυνατότητα, για πρώτη φορά σε AC, να φτιάξουμε δικό μας χαρακτήρα. Το trailer δεν δείχνει gameplay, αλλά αναφέρει ότι αυτά που βλέπουμε είναι in-engine και έτσι μπορούμε να δούμε πώς περίπου θα μοιάζει ο τίτλος, οπτικά. Δεν υπάρχουν πληροφορίες για την ημερομηνία κυκλοφορίας -πάντως, θα μπορούμε να το παίξουμε στην πλατφόρμα του Netflix, αποκλειστικά, χωρίς διαφημίσεις ή in-app αγορές.
AC Codename Red
Η πιο περιζήτητη προσθήκη στο franchise, πιθανότατα. Εδώ και πολλά χρόνια ο κόσμος ζητά ένα Assassin’s Creed που θα διαδραματίζεται στην Ιαπωνία -αναμενόμενα, καθώς οι Νίντζα και οι σαμουράι που έχουμε δει σε ταινίες και βιντεοπαιχνίδια είναι πλήρως ταιριαστοί στο στιλ της σειράς. Δεν ξέρουμε πολλά για αυτό το παιχνίδι, πάλι, αφού το μόνο που είδαμε είναι ένα teaser το οποίο απλώς επιβεβαιώνει την ύπαρξη του τίτλου και το ύφος του περιεχομένου του.
Η Ubisoft έχει δηλώσει ότι θα βιώσουμε μια «πλήρη φαντασία Shinobi» και ότι πρόκειται για ένα open world RPG που θα είναι η επόμενη «ναυαρχίδα» της σειράς. Δεν γνωρίζουμε όμως πόσο θα μοιάζει αυτός ο τίτλος με τους προηγούμενους, τα Odyssey και Valhalla.
Επίσης, δεν γνωρίζουμε σε ποια ακριβώς εποχή θα διαδραματίζεται, ούτε την ακριβή προσέγγιση του σεναρίου. Στο teaser είδαμε μόνο έναν χαρακτήρα να ανεβαίνει σε σκεπή φορώντας μαύρη στολή και κρατώντας ένα σπαθί στο ένα χέρι και ένα hidden blade στο άλλο. ‘Εχει επιβεβαιωθεί πάντως ότι ο τίτλος θα διαδραματίζεται στη Φεουδαρχική Ιαπωνία, ενώ την ανάπτυξη έχει αναλάβει η Ubisoft Quebec, που μας έδωσε το Odyssey, αλλά και Immortals Fenyx Rising. Creative director του Codename Red είναι ο Jonathan Dumont, ο οποίος είχε τον ίδιο ρόλο στα AC Odyssey και Fenyx Rising. Ούτε για αυτόν τον τίτλο έχουμε πληροφορίες όσον αφορά την ημερομηνία κυκλοφορίας.
AC Codename Hexe
Μπορεί το πιο περιζήτητο AC να είναι αυτό που θα μας ταξιδέψει στην Ιαπωνία, ωστόσο το πιο παράξενο και μυστηριώδες είναι το Codename Hexe. Οι πληροφορίες, πάλι, είναι ελάχιστες -λιγότερες και από εκείνες που έχουμε για το Red. Όμως, ένα σύντομο trailer που επί της ουσίας έδειξε μόνο ένα λογότυπο ήταν αρκετό για να μας τραβήξει την προσοχή. Η μουσική, το ύφος, και το ίδιο το λογότυπο, που είναι φτιαγμένο με κλαδιά δέντρου -σε στιλ Blair Witch- οδηγούν σε διάφορα συμπεράσματα, μαζί με τον τίτλο και κάποιες διαρροές.
Φαίνεται ότι αυτός ο τίτλος θα φέρει στη σειρά τη μεγαλύτερη αλλαγή από τότε που παίξαμε το Origins, το οποίο πήγε από το action/stealth σε RPG. Το νέο παιχνίδι, το Hexe, πιθανότατα θα είναι το πιο «σκοτεινό» που έχουμε δει στη σειρά ως τώρα. Η εταιρεία πάλι μιλά για μια ναυαρχίδα, που όμως θα είναι ένα «πολύ διαφορετικό παιχνίδι» σε σχέση με τα συνηθισμένα Assassin’s Creed. «Δουλεύουμε στο σκοτάδι», έγραψε ο επίσημος λογαριασμός του AC στο Twitter και πρόσθεσε ότι αυτό είναι το μοναδικό πράγμα, για την ώρα, που θα μας πει για το Codename Hexe.
Η Ubisoft δεν έχει επιβεβαιώσει κάτι σχετικό με το Hexe, όμως πληροφορίες από το Bloomberg έχουν μιλήσει για ένα παιχνίδι της σειράς που θα διαδραματίζεται στην Κεντρική Ευρώπη κατά τη διάρκεια του 16ου αιώνα, με έμφαση στο κυνήγι μαγισσών. Σίγουρα, ένα ενδιαφέρον setting, με πολλές προοπτικές.
Δεν γνωρίζουμε, πάντως, τι είδους παιχνίδι θα παίξουμε, πόσο μεγάλο θα είναι και ποια προσέγγιση θα ακολουθήσει το gameplay του. Ο τίτλος αναπτύσσεται από τη Ubisoft Montreal, που μας έδωσε το Assassin’s Creed Valhalla, αλλά ήταν και η εταιρεία που ξεκίνησε το franchise με το πρώτο παιχνίδι, πριν από 15 χρόνια. Creative director είναι ο Clint Hocking, γνωστός για τη δουλειά του σε τίτλους όπως τα Far Cry 2 και Watch Dogs Legion. Και, τέλος, πάλι δεν πήραμε πληροφορίες για την ημερομηνία κυκλοφορίας.