Η νέα IP της Rebellion, Atomfall, ξεπέρασε τους 2 εκατομμύρια παίκτες χάρη στην κυκλοφορία της στο Game Pass.
Η Rebellion, δημιουργός των Sniper Elite και Zombie Army, κυκλοφόρησε πρόσφατα τη νέα της IP, Atomfall, ένα open world survival action παιχνίδι με έντονη προσωπικότητα και θετική αποδοχή από κοινό και κριτικούς. Από την κυκλοφορία του, το παιχνίδι έχει ξεπεράσει τους 2 εκατομμύρια παίκτες, ενώ η εταιρεία αποδίδει μεγάλο μέρος αυτής της επιτυχίας στη διάθεση του τίτλου μέσω του Game Pass.
Σε συνέντευξη στο GamesIndustry, ο CEO της Rebellion, Jason Kingsley, χαρακτήρισε την κυκλοφορία στο Game Pass ως «τεράστια επιτυχία», προσθέτοντας πως η συνεργασία με τη Microsoft ήταν «εξαιρετική». Όπως ανέφερε, η υποστήριξη και το μέγεθος της Microsoft βοήθησαν σημαντικά το μικρότερο project της Rebellion.
«Έχουν φέρει τις ικανότητες και την εμβέλειά τους στο παιχνίδι μας, και αυτό έχει αποδώσει εξαιρετικά για όλους μας,» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο Kingsley τόνισε πως το Game Pass ενισχύει την ορατότητα νέων τίτλων και IP, μειώνοντας τον εμπορικό κίνδυνο και αυξάνοντας τις πιθανότητες για «ανακάλυψη» από το κοινό. Οι παίκτες δοκιμάζουν το παιχνίδι μέσω της υπηρεσίας, το συστήνουν σε φίλους, και κάποιοι από αυτούς μπορεί να το αγοράσουν εκτός Game Pass.
«Η Microsoft εγγυάται ένα συγκεκριμένο επίπεδο εσόδων, κάτι που βοηθά στο να περιοριστεί το ρίσκο», εξήγησε, προσθέτοντας πως «το κόστος από την απώλεια κάποιων πωλήσεων αντισταθμίζεται από τα οφέλη.»
Το Atomfall συνεχίζει να καταγράφει θετικά αποτελέσματα και αποδεικνύει πως, για μικρότερες εταιρείες με νέες IP, το Game Pass μπορεί να λειτουργήσει ως σημαντικό συστατικό επιτυχίας.