Σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη με το IGN, ο director της Bethesda, Todd Howard, έδωσε μερικές νέες πληροφορίες.
Ο Howard μίλησε στο IGN για τα πλάνα της Bethesda, για τα μελλοντικά της σχέδια, αλλά και για εκείνα που αφορούν το πιο κοντινό μέλλον, το Starfield δηλαδή.
Είδαμε το εντυπωσιακό gameplay του τίτλου στην παρουσίαση Xbox & Bethesda Showcase. Το Starfield φαίνεται, από το πρώτο αυτό δείγμα του, τεράστιο και πολύ φιλόδοξο. Μάθαμε στην παρουσίαση αυτή ότι το νέο RPG της Bethesda θα μας δώσει τη δυνατότητα να ταξιδέψουμε σε 1.000 τουλάχιστον πλανήτες. Ωστόσο, αυτή η δήλωση, από μόνη της, δεν λέει και πάρα πολλά.
Τώρα, έχουμε μερικές νέες πληροφορίες που κάπως αρχίζουν να ξεδιαλύνουν το τοπίο και να δίνουν μορφή στα σχέδια της εταιρείας.
Πόσο διαρκεί το main story του Starfield
Ο Howard είπε στο IGN ότι το βασικό σενάριο του Starfield, το main quest, θα διαρκεί περίπου 30-40 ώρες. Όσο, περίπου, διαρκούν και τα υπόλοιπα παιχνίδια της Bethesda, λοιπόν, ίσως λίγο πάνω από τον μέσο όρο τους. Κάποια main quest της εταιρείας χρειάζονται λιγότερες από 30 ώρες, κάποια περισσότερες από 40, αλλά, σε γενικές γραμμές, το 30-40 ώρες ακούγεται σωστό.
Οπότε, οι 1.000 πλανήτες δεν είναι μέρος του βασικού σκέλους του παιχνιδιού. Πράγματι, σύμφωνα με τον Howard, μπορούμε να αγνοήσουμε το περιεχόμενο αυτό, εάν δεν θέλουμε να ασχοληθούμε μαζί του. Επίσης, οι πλανήτες, που θα μπορούν να εξερευνηθούν πλήρως, είναι procedurally generated.
Για την ώρα, δεν έχουμε αρκετές πληροφορίες για να ξέρουμε τι σημαίνει αυτό. Δεν ξέρουμε ποιος είναι ο ρόλος του περιεχομένου αυτού, πόσο σημαντικό είναι, αν είναι διακοσμητικό. Επίσης, δεν γνωρίζουμε πώς ακριβώς λειτουργούν οι διάφορες δραστηριότητες του Starfield για να πάρουμε κάποια στοιχεία.
Θα έχουμε προσέγγιση σαν του No Man’s Sky, με συγκέντρωση υλικών και χτίσιμο; Άραγε, θα έχουμε procedural quests; Θα δούμε. Τώρα, αυτό που ξέρουμε, σύμφωνα με τον Howard, είναι ότι το Starfield θα περιλαμβάνει περισσότερο χειροποίητο περιεχόμενο από τα άλλα παιχνίδια της Bethesda.
Επίσης, ο Howard μίλησε για το ταξίδι από πλανήτη σε πλανήτη. Αποκάλυψε ότι δεν θα δούμε μεταφορά σε πραγματικό χρόνο, απρόσκοπτο ταξίδι μπροστά στα μάτια μας. Στο Starfield, λοιπόν, δεν θα έχουμε seamless travel, όπως είδαμε στο No Man’s Sky. Σύμφωνα με τον Todd Howard, αυτή η λειτουργία «δεν είναι και τόσο σημαντική για το άτομο που παίζει», ώστε να δικαιολογείται η δουλειά που χρειάζεται για να γίνει πραγματικότητα.
«Μας έχουν ρωτήσει, “μπορείς να πετάξεις το σκάφος απευθείας στον πλανήτη;” Όχι. Αποφασίσαμε νωρίς ότι η επιφάνεια αποτελεί μία πραγματικότητα και όταν είσαι στο διάστημα είναι μία άλλη», είπε.
Πόσες πόλεις θα εξερευνήσουμε στον νέο τίτλο της Bethesda
Άρα, μαζί με την εξερεύνηση τυχαία στημένων χώρων, θα υπάρχει και εκείνη σε χειροποίητα περιβάλλοντα. Το Starfield θα περιλαμβάνει τέσσερις βασικές πόλεις -και μία απ’ αυτές, η New Atlantis, αναμένεται να είναι η μεγαλύτερη που έχουμε δει από την εταιρεία ως τώρα.
Οι πληροφορίες αυτές έρχονται μετά από την αποκάλυψη του gameplay, αλλά και από κάποιες νέες λεπτομέρειες που μάθαμε. Για παράδειγμα, η Bethesda έχει επιβεβαιώσει ότι στο νέο της παιχνίδι οι διάλογοι θα παρουσιάζονται σε πρώτο πρόσωπο και ο πρωταγωνιστικός χαρακτήρας δεν θα έχει φωνή.
Στην είδηση αυτή υπήρξαν αντιδράσεις, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε πώς είναι το στιλ των τίτλων της Bethesda. Δεν πρόκειται για παιχνίδια με κινηματογραφικούς διαλόγους και σκηνοθεσία στις συζητήσεις. Είναι πιο «προσωπικές» εμπειρίες, με χαρακτήρα που διαμορφώνουμε εμείς πλήρως. Συνεπώς, το Fallout 4, που είχε χαρακτήρα με φωνή, αποτελεί την εξαίρεση -ευτυχώς.
Το Starfield αναμένεται να κυκλοφορήσει κατά τη διάρκεια του πρώτο μισού του 2023, μετά από μια καθυστέρηση που ανακοινώθηκε νωρίτερα.
Μετά το Elder Scrolls 6, έρχεται το Fallout 5
Στην ίδια συνέντευξη με το IGN, ο Todd Howard επιβεβαίωσε ότι το The Elder Scrolls 6 υπάρχει, ότι είναι σε στάδιο pre-production, αλλά και ότι μετά από το παιχνίδι αυτό θα δούμε την επιστροφή του Fallout. «Και, ξέρετε, σκοπεύουμε να φτιάξουμε το Fallout 5 μετά απ’ αυτό, άρα το πρόγραμμά μας είναι γεμάτο για ένα μεγάλο διάστημα. Έχουμε μερικά άλλα πρότζεκτ επίσης κατά καιρούς», είπε ο Howard.
Άρα, αφού κυκλοφορήσει το Starfield, περιμένουμε το Elder Scrolls, το οποίο ανακοινώθηκε το 2018 με ένα teaser και από τότε δεν μας έδειξε κάτι νέο.
Το teaser:
Και, μετά από αυτό, περιμένουμε το Fallout 5, άρα καλό… 2040. Όπως και να ‘χει, η Bethesda τα έχει πάει περίφημα στα single-player RPG της.
Όλα, από το Morrowind ως το Fallout 4, είναι πολύ αξιόλογα παιχνίδια. Ενστάσεις υπάρχουν, σαφώς, προβλήματα προέκυψαν, αλλά σε γενικές γραμμές η δουλειά της εταιρείας είναι εξαιρετική, και πολλοί τίτλοι τους αποτελούν ορόσημα της εποχής τους.
Τα τρία επόμενα, το Starfield, το The Elder Scrolls 6 και το Fallout 5, έχουν σίγουρα προοπτικές να φτάσουν ψηλά, να κοντράρουν παιχνίδια-ογκόλιθους όπως το Skyrim. Λίγος καιρός μένει μέχρι το Starfield, πολύς μέχρι τα άλλα, ανυπομονούμε. Ελπίζουμε, βέβαια, και για ένα sequel του Fallout: New Vegas, αλλά η Obsidian είναι απασχολημένη, χωρίς αμφιβολία.