Το Black Myth: Wukong ήρθε για να ταράξει για τα καλά τη gaming βιομηχανία, μετά τα νούμερα που ανακοίνωσε η Game Science.
Όπως αποκάλυψε μέσω social media το κινεζικό studio, το RPG έχει ήδη ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια αντίτυπα συνολικά σε PS5 και PC και πρόκειται για κάτι που κατάφερε σε 4 μόλις ημέρες απ’ όταν κυκλοφόρησε. Παράλληλα, το Black Myth: Wukong κατάφερε το τεράστιο επίτευγμα των τριών εκατομμυρίων ταυτόχρονων παικτών στις 2 πλατφόρμες και αποτελεί το δεύτερο πιο πολύ-παιγμένο παιχνίδι στο Steam, ξεπερνώντας ονόματα όπως τα Palworld, Counter-Strike 2, Dota 2 κ.α.
Πάντως, όσον αφορά την έκδοση του PlayStation 5, τα πράγματα δεν είναι όσο ρόδινα έμοιαζαν εκ πρώτης όψεως. Συγκεκριμένα, όσον αφορά το Performance Mode του τίτλου, φαίνεται πως η Game Science επιστράτευσε την τακτική του frame generation για να πετύχει τον στόχο των 60 fps. Η τεχνική αυτή κάνει ακριβώς αυτό που λέει, δηλαδή “γεννά” τεχνητά frames για μία πιο smooth εμπειρία για το μάτι του παίκτη. Εννοείται πως από τη στιγμή που τα frames αυτά είναι τεχνητά και όχι υπαρκτά, δημιουργούνται συγκεκριμένα ζητήματα.
Έτσι, όπως αποκαλύπτει το Digital Foundry στο ακόλουθο βίντεο, το frame generation του performance mode οδηγεί σε αισθητό input lag, που σημαίνει πως κάποιες από τις εντολές που δίνετε εκτελούνται σε μεταγενέστερο χρόνο. Αντιλαμβάνεστε πως για ένα παιχνίδι με την πρόκληση του Black Myth: Wukong, κάτι τέτοιο μπορεί να καταστεί καταστροφικό για την εμπειρία σας και θα πρέπει να το έχετε υπ’ όψιν όταν επιλέγετε το mode των γραφικών.