Οι πιο παλιοί παίκτες, κάτοχοι PlayStation 2 και Xbox, σίγουρα θα θυμούνται το Black.
Ήταν από τους τίτλους που ξεχώρισαν στην κατηγορία των FPS εκείνη την εποχή. Ένας τίτλος που θεωρήθηκε μπροστά από την εποχή του. Δυστυχώς όμως δεν υπήρξε sequel γι’ αυτό, αν και υπήρχαν σχέδια…
Παρόλο που οι κριτικές που συγκέντρωσε ήταν άκρως θετικές, δεν δόθηκε κάποια συνέχεια. Σε πρόσφατη συνέντευξή τούς, ορισμένα μέλη της Criterion, που εργάστηκαν στο Black, μίλησαν στο thatHITBOX, για τους λόγους που δεν είδαμε ένα sequel, αν υπήρχαν ιδέες και ποιες ήταν αυτές, καθώς και τον ρόλο που έπαιξε η EA.
Tο 2006 το Black δεν είχε αντίπαλο στην κατηγορία των FPS στα PlayStation 2 και Xbox, σε ό,τι είχε να κάνει με τον σχεδιασμό των επιπέδων και τις συναρπαστικές μάχες που προσέφερε. Στο παιχνίδι αναλαμβάναμε τον ρόλο του πράκτορα της CIA, Jack Kellar, με την κάθε αποστολή να κρατά 24 ώρες. Όπως δήλωσαν μέλη της ομάδας, ιδιαίτερα ενοχλητικό είναι το γεγονός ότι η συνέχειά του βρισκόταν στα πρώτα στάδια ανάπτυξης.
Black: Το όνομα και το σενάριο του sequel
Όπως δήλωσαν, «ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά στα οποία δουλεύαμε ήταν η προσθήκη multiplayer για co-op, καθώς η έλλειψη multiplayer ήταν μεγάλη απουσία από τον αρχικό τίτλο». Ο Ben Minto, που είχε αναλάβει τον ήχο του παιχνιδιού, αποκάλυψε και την ονομασία του sequel, που ήταν “Rendition”, καθώς και μέρος από το σενάριό του. «Η κεντρική ιδέα ακολουθούσε αμερικανικά στρατεύματα στο εξωτερικό, που έφερναν πίσω θύματα απαγωγής, όμως δεν υπήρχε ολοκληρωμένο σενάριο».
Για την ιστορία, το sequel ακυρώθηκε για δύο λόγους, όπως παραδέχτηκε ο Othen. O πρώτος ήταν ότι η Criterion δούλευε παράλληλα σκληρά για την ανάπτυξη του Burnout Paradise και ο δεύτερος είναι ότι υπήρχαν αρκετά παιχνίδια FPS διαθέσιμα εκείνη την περίοδο. Υπήρχαν και άλλοι τίτλοι ακόμη και εντός της EA, όπως το Battlefield: Bad Company. Στην πορεία ήρθαν και άλλα δυνατά franchise, όπως το Call of Duty και το Battlefield, και κάπως έτσι η δημιουργία του Black 2 δεν ήρθε ποτέ.