Advertisement

Darkverse: Rogue -Παίξτε το demo του roguelike της ελληνικής Pixel Reign

Η Pixel Reign, μια από τις πιο αξιοπρόσεκτες ελληνικές εταιρείες στον χώρο, κυκλοφόρησε το demo του νέου παιχνιδιού της, Darkverse: Rogue.

Εγώ, την Pixel Reign τη γνώρισα από το εξαιρετικό Robbie Swifthand and the Orb of Mysteries, ένα σκληροπυρηνικό, καλογυαλισμένο 2D platformer. Ο νέος της τίτλος, το Darkverse: Rogue, συνεχίζει να ακολουθεί μια προσέγγιση που βασίζεται στη δυσκολία, αλλά μας πάει σε τρισδιάστατο περιβάλλον, σε πρώτο πρόσωπο. Σίγουρα, από τα ελληνικά παιχνίδια που αξίζουν προσοχή. Παίζετε το demo πηγαίνοντας στη σελίδα του παιχνιδιού στο Steam.

Από σώμα σε σώμα, κλασικές καταστάσεις για roguelike

Πρόκειται για ένα first-person shooter, στημένο σε δομή τύπου roguelike, σε sci-fi setting. Ο χαρακτήρας μας ξυπνά σε έναν θάλαμο κρυοστασίας, σε ένα μεταλλικό, διαστημικό περιβάλλον και, αφού συνομιλήσει για λίγο με μια ΑΙ (εγώ υπέθεσα πως είναι ΑΙ, περισσότερο μοιάζει με διαστημική νεράιδα για να είμαι ειλικρινής) και μάθει περίπου τι συμβαίνει, βγαίνει στον κόσμο του παιχνιδιού.

darkverse rogue gameplay

Εικόνα: Pixel Reign

Στο demo, κυκλοφορούμε σε ξεχωριστά δωμάτια ενός διαστημικού σκάφους και, με βάση τον σύντομο διάλογο που βλέπουμε στην αρχή, φαίνεται πως ψάχνουμε τον εαυτό μας, κυριολεκτικά -και όχι φιλοσοφικά.

Όταν πεθαίνουμε, η συνείδηση του χαρακτήρα πηγαίνει σε άλλο σώμα, ενώ το πραγματικό του σώμα βρίσκεται κάπου, φυλακισμένο στο διαστημόπλοιο.

darkverse gameplay

Εικόνα: Pixel Reign

Ο διάλογος είναι απλός και σύντομος, αλλά επαρκώς πειστικός ώστε να σπάει το immersion, και μάλιστα, αντίθετα, να στήνει ένα ενδιαφέρον υπόβαθρο που δικαιολογεί τη δομή της εμπειρίας.

Μια πρώτη γεύση από το Darkverse: Rogue και τα βασικά συστήματά του

Λοιπόν, το demo έχει ως στόχο να μας δώσει μια πρώτη γεύση από το gameplay του Darkverse: Rogue. Έτσι, δεν θα δείτε τα συστήματά του στο σύνολό τους, αλλά μόνο τα βασικά, ώστε να δείτε πώς παίζει ο τίτλος.

Αυτό σημαίνει ότι στο demo δεν περιλαμβάνονται οι μηχανισμοί του upgrade για τον χαρακτήρα μας, που είναι σαφώς ένα σημαντικό κομμάτι για παιχνίδια τέτοιου είδους. Συνεπώς, παίζοντας τη δοκιμαστική αυτή έκδοση (που γράφει μάλιστα ότι είναι σε στάδιο pre-alpha), δεν έχουμε την ευκαιρία να αναβαθμίσουμε τον χαρακτήρα και να αξιοποιήσουμε τα «λεφτά» που μαζεύουμε σε ένα run για να έχουμε νέες δυνατότητες στο επόμενο.

darkverse rogue gameplay

Εικόνα: Pixel Reign

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε, ωστόσο, είναι να τεμαχίσουμε δεκάδες εξωγήινους εχθρούς, να εξερευνήσουμε τα δωμάτια του διαστημόπλοιου και να ρίξουμε μια ματιά στα αντικείμενα και τα όπλα που προσφέρει το παιχνίδι.

Καθώς πρόκειται για roguelike, μπορείτε να παίξετε αρκετή ώρα, ξεκινώντας από την αρχή κάθε φορά και εξερευνώντας τα δωμάτια του σκάφους που διαμορφώνονται τυχαία κάθε φορά, ώστε να μην παίζουμε στο ίδιο περιβάλλον.

Διαβάστε επίσης:  Windmills, ένα ελληνικό metroidvania, εμπνευσμένο από τον Δον Κιχώτη

Ο σχεδιασμός των επιπέδων είναι πολύ αξιόλογος, με κρυφά μονοπάτια, πλατφόρμες-ασανσέρ που μας ανεβάζουν σε ψηλότερα πατώματα, υπόγεια, αδιέξοδα και διαδρόμους. Οι πίστες δεν είναι πολύ περίπλοκες, είναι όμως αρκετά ώστε να μην πρόκειται για «ξερούς» διαδρόμους και ανοιχτούς χώρους χωρίς ενδιαφέρον.

Ξεχωριστό pixel art, φόρος τιμής στο παρελθόν, με σύγχρονα μέσα

Το σημείο στο οποίο το Darkverse: Rogue ξεκάθαρα διαπρέπει είναι η οπτικοακουστική παρουσίαση. Οι ήχοι είναι απόλυτα ταιριαστοί, με βαριά, διαστημικά εφέ όταν ανοίγουν οι αυτόματες πόρτες του σκάφους, με χορταστικά «σπλατς» όταν χτυπάμε τους εχθρούς με το σπαθί μας, με εξωγήινες κραυγές που «γεμίζουν» τα δωμάτια -και σηματοδοτούν την ύπαρξη αντιπάλου- και με μουσική που στήνει εξαιρετικά την ατμόσφαιρα.

darkverse rogue gameplay

Εικόνα: Pixel Reign

Όταν κυκλοφορούμε σε ένα άδειο δωμάτιο, χωρίς κινδύνους, οι μελωδίες που ακούμε είναι αργές, γαλήνιες αλλά «άγριες», όπως πρέπει δηλαδή να είναι η μουσική σε ένα κρύο, μεταλλικό κουφάρι που αιωρείται στο διάστημα, γεμάτο με γλίτσες και εξωγήινη σαπίλα.

Όταν ξεκινά η μάχη, η μουσική παίρνει μπρος και ακούμε εξαιρετικές, γρήγορες και γεμάτες αδρεναλίνη νότες, που θυμίζουν κάτι από Doom.

Στον οπτικό τομέα, επίσης, έχει γίνει εξαιρετική δουλειά. Οι δημιουργοί έχουν επιλέξει και αναπτύξει ένα ιδιαίτερο εικαστικό στιλ, γεμάτο προσωπικότητα, που ταιριάζει απόλυτα στο ύφος του Darkverse: Rogue και το κάνει αμέσως να ξεχωρίζει.

darkverse rogue gameplay

Σπλατς! / Εικόνα: Pixel Reign

Το στιλ των γραφικών μοιάζει με μια νέα εκδοχή για παλιά, κλασικά παιχνίδια των 8 ή 16μπιτ. Μοιάζει με ένα σύγχρονο Metroid, με pixel και πολύγωνα αλλά και με σύγχρονες τεχνικές απεικόνισης.

Για παράδειγμα, έχει γίνει εξαιρετική δουλειά με τον φωτισμό (όπως και στο Robbie Swifthand), ο οποίος αντιδρά με πολύ εντυπωσιακό τρόπο με τα πίξελ, δημιουργώντας σκιές και αντανακλάσεις φτιαγμένες από πίξελ και αυτές.

Οι δημιουργοί έχουν χρησιμοποιήσει τεχνικές που δεν βλέπουμε συχνά και το τελικό αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό. Οι χώροι είναι επαρκώς λεπτομερείς, οι εχθροί επίσης -και σχεδιασμένοι με τρόπο που παραπέμπει σε ταινίες τρόμου παλιότερων δεκαετιών. Τα εφέ των εκρήξεων, των πυροβολισμών, ο καπνός, τα animations, όλα είναι καλοστημένα σε σημείο που ξεφεύγει από τα όρια μιας έκδοσης pre-alpha.

darkverse rogue gameplay

Εικόνα: Pixel Reign

Επίσης, ο κάθε τύπος αντιπάλου γίνεται αμέσως ξεκάθαρος ώστε να ξέρουμε πώς να τον αντιμετωπίσουμε, αφού τα ξεχωριστά είδη εχθρών απαιτούν και άλλη προσέγγιση. Για παράδειγμα, ένας εξωγήινος ορμά πάνω μας και πρέπει να κάνουμε dash πριν αρχίσουμε να τον χτυπάμε, άλλος φτύνει δηλητήριο από μακριά και είναι καλύτερο να τον αντιμετωπίζουμε πυροβολώντας, κρυμμένοι σε γωνίες, ενώ άλλος εκρήγνυται μόλις δεχτεί ζημιά και πρέπει να φύγουμε μακριά.

Διαβάστε επίσης:  Revita - Review

Ευτύχημα είναι το γεγονός ότι το Darkverse: Rogue, ακόμα και στη δοκιμαστική αυτή έκδοσή του, τρέχει εξαιρετικά: είναι γρήγορο, ο χειρισμός αποκρίνεται άψογα, δεν υπάρχουν «κολλήματα» και τεχνικά προβλήματα.

Dash, shoot, loot, repeat

Η δομή της εμπειρίας έχει ως εξής, με βάση όσα βλέπουμε στο demo: πηγαίνουμε από δωμάτιο σε δωμάτιο, σκοτώνοντας εχθρούς και μαζεύοντας «λεφτά», όπλα και upgrades, για να βρούμε τον τηλεμεταφορέα που μας πάει στο επόμενο επίπεδο.

darkverse rogue gameplay

Εικόνα: Pixel Reign

Ένα δωμάτιο μπορεί είτε να έχει μπαούλα με αντικείμενα, είτε εχθρούς. Στη δεύτερη περίπτωση, πρέπει να τους σκοτώσουμε όλους για να μπορέσουμε να βγούμε και πάλι. Είναι μια απλή λούπα, διασκεδαστική και διαχρονική.

Όπως είπα στην αρχή, στο demo δεν υπάρχει κανένα σύστημα μόνιμης αναβάθμισης του χαρακτήρα. Θα βρούμε, ωστόσο, μερικές προσωρινές: κάποια θα μας αυξήσει το μέγιστο όριο της ζωής, άλλη θα μας κάνει να πηδάμε πιο ψηλά, μια θα μας επιτρέψει να ανακτούμε περισσότερο health με τα αντικείμενα που χρησιμοποιούμε για αυτόν τον σκοπό.

darkverse rogue gameplay

Εικόνα: Pixel Reign

Φαίνεται πως θα δούμε αρκετές ενδιαφέρουσες ιδιότητες και ο περιορισμένος χώρος που δίνεται για αυτές -καθώς δεν μπορούμε να έχουμε «φορεμένες» όσες θέλουμε, ταυτόχρονα- δίνει επιπλέον πόντους στη στρατηγική πλευρά του gameplay.

Από το demo παίρνουμε και ένα ελκυστικό δείγμα των όπλων του Darkverse: Rogue. Ξεκινάμε με ένα σπαθί, το οποίο δίνει ιδανική αίσθηση όταν χτυπά τους εχθρούς.

darkverse rogue gameplay

Εικόνα: Pixel Reign

Μπορούμε να κάνουμε ένα γρήγορο dash προς κάθε κατεύθυνση για να αποφεύγουμε τα χτυπήματα των αντιπάλων, να πηδάμε και να χτυπάμε με το σπαθί, και κάθε κίνηση από αυτές σπαταλά ένα μέρος του stamina. Έτσι, πρέπει να παίζουμε προσεκτικά -ιδίως όταν πλησιάζουμε σε melee- για να μην ξεμείνουμε από αντοχή και βρεθούμε σε ευάλωτη φάση.

Τα υπόλοιπα όπλα φαίνονται επίσης ενδιαφέροντα: υπάρχει, για παράδειγμα, ένα απλό πιστόλι που πυροβολεί σε σύντομα bursts, αλλά και ένα πιο παράξενο όπλο που ρίχνει διαδοχικά πολλές σφαίρες, οι οποίες αυξάνουν το damage κλιμακωτά.

Αν παίζετε roguelikes, τον νου σας στο Darkverse: Rogue

Αν τα μόνιμα upgrades είναι καλοσχεδιασμένα και ταιριαστά με τα αντικείμενα, τότε θα μιλάμε για ένα πολύ δυνατό σύνολο, σίγουρα. Η πρώτη εικόνα που δίνει το Darkverse: Rogue είναι πολύ, πολύ ενθαρρυντική. Οπτικοακουστικά είναι ξεχωριστό και όμορφο, το gameplay τρέχει εξαιρετικά ακόμα και σε αυτό το πρώιμο στάδιο και οι ιδέες στις οποίες βασίζεται έχουν πολλές προοπτικές.

Αν σας αρέσει το είδος αυτό, καθώς, αναμενόμενα, πρόκειται για ένα απαιτητικό παιχνίδι, να έχετε τον νου σας στο Darkverse: Rogue και στην ταλαντούχα ομάδα ανάπτυξής του.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αφήστε σχόλιο

* Με τη συμπλήρωση των στοιχείων, αποδέχεστε την αποθήκευση και τη διαχείριση των πληροφοριών σας από την ιστοσελίδα.

Thanks for submitting your comment!