Η EA Motive ανακοίνωσε σήμερα μέσω ενός stream που διοργάνωσαν για το αναμενόμενο remake του sci-fi horror τίτλου, Dead Space, την ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού.
Το νέο Dead Space θα κυκλοφορήσει για PlayStation 5, Xbox Series X|S και PC στις 27 Ιανουαρίου 2023.
Το καινούργιο παιχνίδι της σειράς έχει αναπτυχθεί από την αρχή στην Frostbite Engine της EA και όπως έχουν ήδη παρουσιάσει οι υπεύθυνοι, παραμένει ιδιαίτερα πιστό στον αρχικό τίτλο του 2008. Το remake θα προσφέρει αναβαθμισμένο σύστημα ήχου και γραφικά που θα προκαλούν νέα επίπεδα immersion.
Για όσους δεν είχαν επαφή με τη σειρά έως τώρα, το νέο παιχνίδι θα σας βάλει στον ρόλο του Isaac Clarke, ενός μηχανικού, που θα ταξιδέψει στο διάστημα για να επιδιορθώσει ένα γιγαντιαίο αστρόπλοιο, το USG Ishimura, που πραγματοποιεί εξορύξεις. Επάνω στο Ishimura όμως, ο Clarke θα ανακαλύψει ένα νέο είδος εφιάλτη, με το πλήρωμα σφαγιασμένο και την κοπέλα του Clarke, που επέβαινε στο διαστημόποιο, να είναι εξαφανισμένη. Οι Necromorphs καραδοκούν…
To Dead Space είχε κυκλοφορήσει αρχικά το 2008 και είχε σημειώσει σημαντική επιτυχία τόσο με τους κριτικούς, όσο και με τους χρήστες.
H EA Redwood Shores, η δημιουργός εταιρεία του παιχνιδιού που στην πορεία μετονομάστηκε σε Visceral Games, συνέχισε τη σειρά με τρεις ακόμη τίτλους, δύο εκ των οποίων άνηκαν στη βασική σειρά. Το spin-off, Dead Space: Extraction, κυκλοφόρησε για το Wii to 2009 και αποτελεί prequel του πρώτου παιχνιδιού. Το 2011 κυκλοφόρησε port για το PS3, ενώ την ίδια χρονιά κυκλοφόρησε και το Dead Space 2 για PC, PS3 και Xbox 360. To sequel έλαβε εξίσου δυνατές κριτικές, κόστισε στην EA περίπου 60 εκατ. δολάρια για την παραγωγή του και κατάφερενα πουλήσει 4 εκατ. αντίτυπα, κάτι το οποίο η εταιρεία είδε ως “απογοήτευση”.
Το Dead Space 3 ήταν το πιο αμφιλεγόμενο της σειράς, αφού αποφάσισαν να απομακρυνθούν από τα στοιχεία τρόμου και να ενσωματώσουν cover system, που ενίσχυε τα action στοιχεία του τίτλου, ενώ για πρώτη φορά υποστήριζε και co-op.
H Visceral Games διαλύθηκε το 2017, ενώ ανέπτυσσε έναν νέο γραμμικό single player τίτλο Star Wars, που εντέλει η EA θεώρησε πως δεν έπρεπε να κυκλοφορήσει τότε, στη μορφή που ήταν. Αυτό ήταν το περίφημο Project Ragtag, του οποίου ηγούνταν η Amy Hennig (δημιουργός των Uncharted). Η ανάπτυξη άλλαξε χέρια και κατεύθυνση, όμως εν τέλει ακυρώθηκε.
Ο Glen Schofield, δημιουργός της σειράς Dead Space και general manager της Visceral, είχε εμπνευστεί από το έργο του συγγραφέα, Arthur C. Clarke, από τον οποίο πήρε το όνομά του και ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, αλλά και από την ταινία “Event Horizon”.
To 2009 o ίδιος αποχώρησε και ίδρυσε μαζί με τον συνεργάτη του, Michael Condrey, τη Sledgehammer Games, η οποία έχει βοηθήσει/αναλάβει την ανάπτυξη πολλαπλών τίτλων Call of Duty της τελευταίας δεκαετίας, όπως τα Advanced Warfare και WWII.
To 2019 και πάλι αποχώρησε και ίδρυσε νέα εταιρεία, τη Striking Distance Studios, η οποία αναπτύσσει τον πρώτο της τίτλο, το The Callisto Protocol, ενα παιχνίδι survival horror τρίτου προσώπου, που θυμίζει πάρα πολύ το Dead Space, όμως εκτυλίσσεται στο σύμπαν του… PUBG. Δεν είναι γνωστή ακόμη η ημερομηνία κυκλοφορίας του.