ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
MindsEye: Ξεκίνησαν οι επιστροφές χρημάτων από το PlayStation
Ανακοινώθηκε Remake του Silent Hill 1 από την Bloober Team
PS Plus Game Catalog: Ανακοινώθηκαν οι προσθήκες του Ιουνίου
Ρεκόρ πωλήσεων για το Nintendo Switch 2
Theropods: Νέο Ελληνικό παιχνίδι με δεινόσαυρους
Το Xiaomi SU7 Ultra κάνει ντεμπούτο στο θρυλικό Gran Turismo 7
Splatoon Raiders: Η Nintendo ανακοίνωσε νέο spin-off για το Switch 2
Konami Press Start: Έρχεται παρουσίαση με επίκεντρο τα MGS Delta και Silent Hill f
Όλες οι μεγάλες ανακοινώσεις του Xbox Games Showcase 2025
Όλες οι ανακοινώσεις από το Future Games Show: Summer Showcase 2025
VG24.gr
  • News
  • Reviews
    • Previews
  • Releases
  • Podcasts
  • Entertainment
  • Hardware
    • Hardware Reviews
  • Features
Features

Destiny 2: Μια ιστορία 10 ετών «κλείνει» με αξιοπρέπεια

Ελένη Δρίβα 01 Jul 2024, 14:19
Ελένη Δρίβα 01 Jul 2024, 14:19
FacebookTwitter
324

Το Final Shape γράφει τον επίλογο του “The Light and Darkness” saga για το Destiny 2 και το κάνει ακριβώς όπως πρέπει.

Το Destiny σαν franchise ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο του 2014. Από τότε διηγείται μια δαιδαλώδη ιστορία, γύρω από μια μοναδική κεντρική θεματική, αυτή του “The Light and Darkness”. Οι διακλαδώσεις πλέον είναι τόσες πολλές που είναι δύσκολο να τις απορρυθμίσει κανείς και κάποιος που θα ήθελε πια να “μπει στο παιχνίδι” θα δυσκολευόταν πολύ, όπως άλλωστε γίνεται και με όλα τα παιχνίδια του είδους αυτού, τα οποία με τα χρόνια θεριεύουν.

Το δημιούργημα της Bungie έχει συζητηθεί πολύ. Έχουν γραφτεί άρθρα, έχουν γίνει συζητήσεις στα social media και έχει αποτελέσει αντικείμενο σχολιασμού ουκ ολίγες φορές. Ο… ντόρος δεν ήταν πάντα για καλό. Υπήρξαν φορές που η Bungie φαινόταν να μην μπορεί να ανταπεξέλθει υπό το βάρος του ίδιου της του οράματος, με το περιεχόμενο που δημιουργούσε να κρινόταν ως “λίγο”, ποσοτικά και ενίοτε ποιοτικά. Υπήρξαν και οι απαιτήσεις της Activision, που βρισκόταν για πολύ καιρό στον ρόλο της εκδότριας εταιρείας του franchise, που δεν συμβάδιζαν απαραίτητα με αυτό που ήθελαν οι ίδιοι οι developers.

Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω το πόσοι θυμούνται πια το δεκαετές πλάνο της Activision, όμως παρά το διαζύγιο των δύο εταιρειών, αυτό το πλάνο πρόσφατα έφτασε στο τέλος του και ολοκληρώθηκε με την κυκλοφορία του The Final Shape expansion. Φυσικά, πολύ αμφιβάλλω πως το σχέδιο αυτό διατήρησε τη μορφή που του είχε δώσει αρχικά η Activision και αν κρίνουμε εκ του αποτελέσματος, η όποια αλλαγή ήταν – τελικά – για καλό.

Prismatic Titan

Photo: Bungie

10 χρόνια φαγούρα – 10 χρόνια αγάπης

Παιχνίδια σαν το Destiny δεν είναι εύκολο να φτιαχτούν. Και ακόμα πιο δύσκολο είναι να πετύχουν. Παρά τις αστοχίες του, το πρώτο Destiny έκανε το on-going multiplayer κάτι το mainstream στις κονσόλες, εγχείρημα που αποπειράθηκαν να αντιγράψουν δεκάδες τίτλοι ανά διαστήματα (τα λεγόμενα Destiny-killers, όπως τα “βάφτισαν” τα media), αλλά μέχρι στιγμής κανένας τους δεν κατόρθωσε με την ίδια επιτυχία. Το Destiny, έως Destiny 2 πια, συνεχίζει να στέκεται μόνο του σε ένα φανταστικό σαλονάκι που κανένα άλλο παιχνίδι δεν έχει καταφέρει να κάνει “δικό του”, κλέβοντας τη λάμψη και τη δόξα από το διαστημικό έπος της Bungie.

Ευκαιρίες, βέβαια, δόθηκαν πολλές στον ανταγωνισμό, αν αναλογιστεί κανείς τα παραπατήματα της εταιρείας τόσο όσον αφορά το ίδιο το παιχνίδι και το περιεχόμενό του, όσο και τις εσωτερικές κρίσεις της ίδιας της Bungie, σαν επιχείρηση, που αφορούσαν ζητήματα όπως κακές εργασιακές συνθήκες, μέχρι και μαζικές απολύσεις από το πουθενά έπειτα από μια – υποτιθέμενα- ονειρική συμφωνία με τη Sony, που έδωσε “νέα ζωή” στο στούντιο.

Διαβάστε επίσης:  PlayStation Studios: Γνωρίστε τα 4 νέα multiplayer παιχνίδια των Bungie, Haven κ.α.

Επί δέκα χρόνια, είδαμε τη Bungie και το Destiny κατ’ επέκταση, να πέφτει και να σηκώνεται. Να αστοχεί, να απογοητεύει, να πέφτει θύμα κακών αποφάσεων, αλλά και να διασκεδάζει, να προσφέρει μοναδικές στιγμές, να απογειώνεται και να ξεπερνά τις προσδοκίες. Είχε τα καλά και τα κακά του αυτό το ταξίδι, το οποίο με το The Final Shape κλείνει πια το πρώτο του κεφάλαιο…

Pale Heart

Photo: Bungie

Μια Bungie για… φίλημα

Η αλήθεια είναι πως από πέρσι, όταν και κυκλοφόρησε το Lightfall expansion, υπήρχαν αμφιβολίες για το αν η Bungie θα καταφέρει να δημιουργήσει έναν ικανοποιητικό επίλογο για το “The Light and Darkness” saga. Για προτελευταίο entry του κεφαλαίου, το Lightfall δεν έκανε όσα θα περίμενε κανείς σεναριακά. Στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια του έτους, τα seasons κάλυψαν κάπως αυτά τα κενά, ευθυγραμμίζοντας τους βασικούς χαρακτήρες με το φινάλε, όμως ακόμα και τότε, ένα ερώτημα παρέμενε: πόσες είναι οι πιθανότητες το The Final Shape να καταφέρει να ρίξει την αυλαία ικανοποιώντας τους πάντες; Το λες και αδύνατο.

Στις αρχές του Ιουνίου, ήρθε η ώρα της κρίσης. Το φινάλε ξεκινάει με… τεχνικά προβλήματα. Την πρώτη μέρα, στο launch του expansion, οι περισσότεροι παίκτες περνάνε τον χρόνο τους κοιτώντας το queue, παγιδευμένοι στο κεντρικό μενού, μιας και οι servers… παραμιλούσαν από τον όγκο των ατόμων που καλούνταν να φιλοξενήσουν. Σημείο των καιρών και (ίσως) φυσικό επόμενο της δυσαρέσκειάς τους, πολλοί από αυτούς έκαναν review bomb το παιχνίδι στο Steam. Την πρώτη μέρα ο δείκτης δείχνει μείον για το The Final Shape.

Την επόμενη μέρα, με τα τεχνικά εμπόδια να έχουν μειωθεί, το The Final Shape αρχίζει να δείχνει τον… πραγματικό του εαυτό. Και κάπως έτσι, οι εντυπώσεις που μοιράζονταν οι παίκτες στα social media έκαναν μια θεαματική στροφή 180 μοιρών. Στα δέκα χρόνια που υπάρχει το Destiny, δεν θυμάμαι να έχει υπάρξει ποτέ ξανά τέτοια κοινή αποδοχή για ένα expansion του. Ακόμα και κυκλοφορίες όπως το Taken King, το Forsaken και το Witch Queen (που θεωρούνται από πολλούς τα τρία καλύτερα stories του franchise – και δικαίως θα πω εγώ) ΔΕΝ είχαν τέτοιο κύμα υποστήριξης.

Vanguard

Photo: Bungie

Γενικά, κάνοντας μια βόλτα στο ίντερνετ και κοιτώντας τα προσωπικά ρεκόρ που έσπασε το Destiny 2 με το The Final Shape, είναι ξεκάθαρα δύο γεγονότα: α) υπήρχε μεγάλο ενδιαφέρον για τον επίλογο αυτής της ιστορίας, β) η Bungie τα είχε καταφέρει. Από την αρχή του μήνα έχει σημειώσει: ρεκόρ παικτών και ρεκόρ βαθμολογιών σε κριτικές (το Final Shape έχει τον υψηλότερο μέσο όρο στο Metacritic – 89, αυτή τη στιγμή – από όλες τις Destiny-related κυκλοφορίες). Δεν είναι λίγο. Αν ρωτούσαμε τους ίδιους τους developers, πιθανότατα θα έκαναν λόγο για ένα ευτυχισμένο “τέλος”.

Διαβάστε επίσης:  "Άντε μωρέ, ποιος παίζει ακόμα Destiny;"

Αν και το παρόν κείμενο δεν αποτελεί κριτική (κανείς δεν ξέρει τι αποτελεί… μάλλον μια ανάλυση που δεν ζήτησε κανείς), να σταθούμε μια στιγμή στην ουσία, δηλαδή το περιεχόμενο του expansion και να πούμε με, λίγα λόγια, ότι πράγματι αποτελεί το καλύτερο content drop του franchise. Το νέο subclass είναι ένα διαστημικό power fantasy, ο προορισμός που εκτυλίσσονται τα γεγονότα είναι ένα εντυπωσιακό μείγμα από τα… πάντα, το loot είναι άφθονο και καλό και η ιστορία, που αποτελεί τον πυρήνα όλου αυτού, κάνει μια προσεγμένη έκκληση στο συναίσθημα για αυτόν τον “αποχαιρετισμό”, ο οποίος δεν γινόταν να μην πάρει το τιμόνι και να μην το αφήσει ούτε στιγμή, διότι αλλιώς θα χανόταν στο… διάστημα.

Άνω τελείες

Και αφού η Bungie μας απέδειξε ότι το κατέχει ακόμα το άθλημα, ξεπερνώντας τον εαυτό της ακόμα και μετά από δέκα χρόνια ασχολίας με αυτό της το project, στη συνέχεια ένιωσε την ανάγκη να μας πει με κάθε επισημότητα ότι… δεν τελειώσαμε.

Έξι(!) μόλις μέρες μετά από την κυκλοφορία του The Final Shape, η εταιρεία ανεβάζει στο YouTube ένα βίντεο περίπου έξι λεπτών, με τίτλο «The Journey Ahead», για να μιλήσει για το μέλλον του Destiny (2) ή μάλλον για να το δείξει. Στο βίντεο αποκάλυψε αρκετά πράγματα για τα episodes που θα βγουν μέσα στη χρονιά, παίρνοντας τη θέση των seasons για να προσφέρουν μικρότερες “μερίδες” περιεχομένου που θα γεμίσουν το κενό μέχρι το… επόμενο expansion. Το οποίο επίσης επιβεβαιώθηκε στο ίδιο βίντεο και όπως αποκαλύφθηκε φέρει την κωδική ονομασία “Frontiers”.

Και όπως είναι φυσικό και επόμενο, την ώρα που το παιχνίδι βρίσκεται σε ένα τέτοιο high, μια ανακοίνωση αυτής της φύσεως αφήνει καλή εντύπωση, δείχνοντας αυτοπεποίθηση και σιγουριά, ότι η Bungie ξέρει τι κάνει και πού το πάει και πως το Destiny δεν τελειώνει εδώ. Και εννοείται, πως όλοι, μα όλοι, ανανέωσαν τον “όρκο” τους στο franchise, ενώ προ ολίγων ημερών βρίσκονταν – μεταφορικά – με το ένα πόδι εκτός. Η υπόσχεση της νέας εποχής είναι γλυκιά άλλωστε, ειδικά όταν συνοδεύεται από ποιοτικό περιεχόμενο που αναζωπυρώνει το ενδιαφέρον του κοινού.

See you starside, λοιπόν, Guardians.

BungieDestinyDestiny 2Destiny 2: The Final ShapeThe Final Shape
 
Ακολουθήστε το VG24.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα πιο πρόσφατα νέα από τον κόσμο των video games, του entertainment και της τεχνολογίας. Ακολουθήστε το VG24.gr σε Facebook, X, Instagram, YouTube, Spotify και TikTok.
  Δείτε το νέο VG24 Podcast:  

Αφήστε σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Αποθήκευση των πληροφοριών για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω

* Με τη συμπλήρωση των στοιχείων, αποδέχεστε την αποθήκευση και τη διαχείριση των πληροφοριών σας από την ιστοσελίδα.

Thanks for submitting your comment!
Ελένη Δρίβα

Λάτρις των RPGs και των superhero-themed σκηνικών. Πλέον, το έχει πάρει απόφαση ότι δεν θα καθαρίσει ποτέ το backlog της από όλα τα παιχνίδια, τις ταινίες και τις τηλεοπτικές σειρές που έχουν μαζευτεί. Η μουσική είναι μια συνεχής παρουσία στη ζωή της. Σιχαίνεται τα fandom wars.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέες φήμες για αναβολή του Marathon

25 May 2025, 16:56

Destiny 2: The Edge of Fate – Μάθαμε...

07 May 2025, 14:01

Marathon: Έχουμε και επίσημα ημερομηνία κυκλοφορίας

12 Apr 2025, 21:41

Marathon: Θα δούμε Gameplay για πρώτη φορά πολύ...

07 Apr 2025, 12:23

Bungie και NetEase ανακοίνωσαν το Destiny: Rising

15 Oct 2024, 1:30

Τα Παιχνίδια Του Μήνα – Ιούνιος 2024

04 Jun 2024, 18:36

Destiny 2 και Ghostbusters crossover φέρνουν το Ectomobile...

12 Mar 2024, 15:32

Epic Store: Δωρεάν ένα εξαιρετικό πακέτο, λίγο πριν...

13 Dec 2023, 19:59

Η Sony ενδέχεται να πάρει πλήρως τον έλεγχο...

07 Dec 2023, 15:04

Πρόσφατα Άρθρα

  • Sonos Ace: Νέες δυνατότητες για ακόμα καλύτερο ήχο

    13 Jun 2025, 16:00
  • Η Xiaomi παρουσιάζει τη σειρά Redmi Pad 2

    13 Jun 2025, 15:25
  • MindsEye: Ξεκίνησαν οι επιστροφές χρημάτων από το PlayStation

    12 Jun 2025, 21:32
  • The Alters – Review

    12 Jun 2025, 20:45
  • Ανακοινώθηκε Remake του Silent Hill 1 από την Bloober Team

    12 Jun 2025, 17:33

FOLLOW US

Social Counter

15K Fans Like
twitter Follow Us
youtube Subscribe
1.8K Followers Follow Us
Facebook Group
VG24 Gaming Community

2025 June

MO
TU
WE
TH
FR
SA
SU
26
27
28
29
30
31
1
Events for 1st June
No Events
2
3
4
5
6
7
8
Events for 2nd June
No Events
Events for 3rd June
No Events
Events for 4th June
No Events
Events for 5th June
No Events
Events for 6th June
No Events
Events for 7th June
No Events
Events for 8th June
No Events
9
10
11
12
13
14
15
Events for 9th June
No Events
Events for 10th June
No Events
Events for 11th June
No Events
Events for 12th June
No Events
Events for 13th June
No Events
Events for 14th June
No Events
Events for 15th June
No Events
16
17
18
19
20
21
22
Events for 16th June
Gex Trilogy - Key Art

Gex Trilogy

Events for 17th June
TRON: Catalyst - Key Art

TRON: Catalyst

FBC: Firebreak - Key Art

FBC: Firebreak

Lost in Random: The Eternal Die - Key Art

Lost in Random: The Eternal Die

SCUM - Key Art

SCUM

Events for 18th June
No Events
Events for 19th June
Raidou Remastered: The Mystery of the Soulless Army - Key Art

Raidou Remastered: The Mystery of the Soulless Army

Rematch - Key Art

Rematch

Star Overdrive - Key Art

Star Overdrive (PS5 / XBSX / PC)

Events for 20th June
No Events
Events for 21st June
No Events
Events for 22nd June
No Events
23
24
25
26
27
28
29
Events for 23rd June
No Events
Events for 24th June
No Events
Events for 25th June
No Events
Events for 26th June
Death Stranding 2: On the Beach - Key Art

Death Stranding 2: On the Beach

System Shock 2: 25th Anniversary Remaster - Key Art

System Shock 2: 25th Anniversary Remaster

Events for 27th June
Tamagotchi Plaza - Key Art

Tamagotchi Plaza

Events for 28th June
No Events
Events for 29th June
No Events
30
1
2
3
4
5
6
Events for 30th June
No Events
Events for 1st July
Mecha BREAK - Key Art

Mecha BREAK

PlayStation

  • The Alters – Review

  • Ανακοινώθηκε Remake του Silent Hill 1 από την Bloober Team

  • Onimusha 2: Samurai’s Destiny – Review

Xbox

  • Ανακοινώθηκε Remake του Silent Hill 1 από την Bloober Team

  • Onimusha 2: Samurai’s Destiny – Review

  • The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered – Review

Nintendo

  • Konami Press Start: Έρχεται παρουσίαση με επίκεντρο τα MGS Delta και Silent...

  • Mario Kart World – Review

  • Όλες οι μεγάλες ανακοινώσεις του Xbox Games Showcase 2025

PC

  • The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered – Review

  • Theropods: Νέο Ελληνικό παιχνίδι με δεινόσαυρους

  • Konami Press Start: Έρχεται παρουσίαση με επίκεντρο τα MGS Delta και Silent...

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα του χώρου!

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube
  • Email
Footer Logo

@2022 - All Rights Reserved. Designed by VG24

VG24.gr
  • News
  • Reviews
    • Previews
  • Releases
  • Podcasts
  • Entertainment
  • Hardware
    • Hardware Reviews
  • Features