Advertisement

Destiny 2: The Witch Queen – Review

Μετά από σχεδόν οχτώ χρόνια, το γνωστό franchise αγγίζει μια νέα κορυφή

Ελένη Δρίβα

Το Destiny 2: The Witch Queen είναι η απάντηση στο “τι συμβαίνει όταν η Bungie εκμεταλλεύεται όλες τις ευκαιρίες που δίνει στον εαυτό της;”.

Οι στιγμές που μια κυκλοφορία όχι μόνο συναντά τις προσδοκίες μας, αλλά τις ξεπερνάει κιόλας, είναι σπάνιες. Πολύ σπάνιες. Πάντα ελπίζουμε βέβαια, πάντα προσμένουμε. Το Destiny μετράει σχεδόν οχτώ χρόνια ζωής πια σαν franchise και το Destiny 2 συγκεκριμένα μας έχει απασχολήσει για τα πέντε εξ αυτών. Φυσικά, από τότε που η σειρά έκανε το ντεμπούτο της έχουν αλλάξει πάρα πολλά. Η Activision και το δεκαετές σχέδιό της έχουν φύγει από το πλάνο, η Sony μόλις πρόσφατα προσέφερε με έμπρακτο και επίσημο τρόπο την υποστήριξή της στην Bungie και πια, το δημιούργημα της ταλαντούχας ομάδας ανάπτυξης έχει θεριέψει τόσο που δεν έχει καμία σχέση με το παιχνίδι που είχε κυκλοφορήσει το 2014. Ούτε με το πρώτο κεφάλαιο που είχε βάλει μια άνω τελεία πριν την κυκλοφορία του sequel το 2017. Αφήστε τις τσουγκράνες και τα γυαλιά με τα τζαμάκια βαμμένα με νοσταλγία. Ναι, το Destiny 2 είναι ξεκάθαρα καλύτερο από το πρώτο κεφάλαιο. Και ναι, το The Witch Queen, εν ολίγοις, είναι αδιαμφισβήτητα καλύτερο από το The Taken King και από το Forsaken. Το νεότερο expansion είναι αυτή η σπάνια στιγμή για το Destiny 2 που το franchise ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες του playerbase και τις ξεπέρασε κατά πολύ.

Guardian and Savathun

photo: VG24 / Bungie

Πριν την κυκλοφορία του Witch Queen, ο multiplayer τίτλος βρισκόταν ήδη σε πολύ καλή κατάσταση και πατώντας πλέον πάνω στα υγιή θεμέλια της μέχρι τώρα πορείας του τίτλου, η νέα προσθήκη κάνει το επόμενο βήμα και φτάνει στην επόμενη κορυφή. Πρόκειται για το καλύτερο του άνοιγμα σε μια νέα εποχή και όλα ξεκινούν από το σενάριο. Η πλοκή του Witch Queen, φυσικά, βρισκόταν στα σκαριά εδώ και χρόνια. Βλέπαμε τα ίχνη, τα σημάδια, τις μικρές λεπτομέρειες που πρόδιδαν τον ερχομό μιας πανίσχυρης, άκρως ικανής και πανούργας αντιζήλου· της Savathun.

Η Savathun κατέφθασε θριαμβευτικά επιτέλους, αν και τη συναναστρεφόμασταν τουλάχιστον εδώ και έξι μήνες (πλαγίως). Με το σπουδαιότερο και πιο επικίνδυνο κόλπο της έως τώρα, η θεότητα της φυλής των Hive φαίνεται να έχει κλέψει μέρος από τη δύναμη που κάνει τους Guardians αυτό που είναι, από το Light. Εμείς καλούμαστε να μάθουμε την αλήθεια και να σταματήσουμε την επέλαση της αντιπάλου, πηγαίνοντας στο βασίλειό της ουσιαστικά. Εκεί που βάσει κανόνων είναι πιο δυνατή, αλλά και ταυτόχρονα πιο ευάλωτη…

Η προσέγγιση της Bungie είναι έξυπνη, πιο δημιουργική από ό,τι συνήθως και ταιριάζει ιδανικά στο προφίλ που είχε χτίσει μέχρι στιγμής για τη Savathun. Παγίδες, οφθαλμαπάτες και μυστικά περιμένουν τους παίκτες σε κάθε γωνιά. Άθελά τους, οι Guardians παίζουν μια παρτίδα σκάκι και το αποτέλεσμα το έχει καθορίσει ήδη η βασίλισσα της σκακιέρας. Η πατροπαράδοτη, τυπική συνταγή δεν θα ταίριαζε εδώ, όχι όταν η αντίζηλός μας παρουσιαζόταν εδώ και χρόνια σαν στρατηγική ιδιοφυΐα. Ευτυχώς, η ομάδα ανάπτυξης δεν έπεσε στην παγίδα που έμμεσα είχε στήσει η ίδια.

Οι βασικές αποστολές είναι οχτώ όλες και όλες, όμως είναι αρκετές για να διηγηθούν τη νεότερη περιπέτεια του Destiny 2, χωρίς να γεμίζουν χρόνο με ανούσια objectives του τύπου “μαζέψτε τη συγκεκριμένη πανοπλία” (εσένα κοιτάω Shadowkeep). Ξεκινούν, δηλαδή, εντυπωσιακά και συνεχίζουν με την ίδια δυναμική μέχρι τέλους, χωρίς να κάνουν κοιλιά. Αντιθέτως, έχουν πολλά highlights και μάλλον κρύβουν και την καλύτερη αποστολή που έχει υπάρξει σε όλο το Destiny (δεν θα μιλήσουμε περαιτέρω για αυτή για να μην υπάρξουν spoilers, όμως ανταγωνίζεται την αποστολή Regicide, του Taken King). Εξάλλου, το Witch Queen δεν έχει την ανάγκη να γεμίσει κάποιο κενό, αφού παρότι οι βασικές αποστολές είναι, θεωρητικά, λίγες, το ίδιο το expansion προσφέρει πολλές ακόμα δραστηριότητες για να ασχοληθείτε. Δεν του λείπει σε καμία περίπτωση το περιεχόμενο, αν και για αυτό θα μιλήσουμε αναλυτικά εντός ολίγου.

Παραμένοντας για λίγο ακόμα στη σεναριακή όψη, ιδιαίτερη μνεία αξίζει και στον τρόπο που η εξέλιξη των χαρακτήρων είναι πλέον προφανής τόσο ατομικά, όσο και σε επίπεδο αλληλεπίδρασης. Το σταδιακό, σταθερό, ενίοτε προβληματικό και ανιαρό, χτίσιμο των γεγονότων, των προσωπικοτήτων και των συσχετιζόμενων ιστοριών έχει αρχίσει πλέον να αποδίδει καρπούς, δημιουργώντας μια σεναριακή κορύφωση που δεν είναι καν η τελική, όμως είναι άκρως απολαυστική όταν κάποιος την περιμένει εδώ και καιρό.

Τι είναι αυτό που μας κάνει να γράφουμε τέτοιους διθυράμβους για το Witch Queen; Σίγουρα ο ομώνυμος χαρακτήρας. Η Savathun είναι μακράν ο πιο πολυδιάστατος villain του Destiny. Δεν είναι απλά εντυπωσιακή και επιβλητική σχεδιαστικά. Δεν κραδαίνει ένα σπαθί και εκτοξεύει λεκτικές απειλές, μιλώντας για αφανισμό και εκδίκηση. Η Savathun είναι πιο περίπλοκη. Χρησιμοποιεί τα λόγια σαν όπλο και προσφέρει αλήθειες και ψέματα μέσα από αυτά. Λόγια που τραβούν την προσοχή χάρις και στο εξαιρετικό voice acting της Debra Wilson.

Savathun Cutscene

photo: VG24 / Bungie

Πέρα από το προφανές στήριγμα του σεναρίου, τη Savathun, υπάρχει και ένα λιγότερο εμφανές, εξίσου σημαντικό, που δεν μπορούμε να αναλύσουμε τόσο ελεύθερα χωρίς να χαλάσουμε την εμπειρία για εσάς. Όμως, μπορούμε να πούμε πως υπάρχει ακόμα μια απειλή που απέκτησε πραγματική υπόσταση σε αυτό το expansion και ο τρόπος που υλοποιήθηκε αυτό ήταν εξαιρετικός. Η αλήθεια είναι πως θα μπορούσαμε να αφιερώσουμε πολλές ακόμα παραγράφους στην πλοκή του Witch Queen, καθώς αποτελεί την ποιοτικότερη γραφή της Bungie για το Destiny, αλλά πρέπει να συνεχίσουμε.

Ας μιλήσουμε, λοιπόν, για τον νέο προορισμό του παιχνιδιού: το Savathun’s Throne World (για συντομία θα αναφερόμαστε σε αυτό ως Throne World). Το βασίλειο της Savathun είναι πολύ ιδιαίτερο. Αποτελεί ένα κράμα από περιβάλλοντα που εν μέρει μας είναι οικεία, αλλά παράλληλα έχουν αλλάξει για να εξυπηρετούν το όραμα της αντιζήλου μας. Κατά μία έννοια πρόκειται για μια προβολή των επιθυμιών της και όχι μόνο. Έτσι, το καινούργιο destination αποτελείται από βάλτους, σπηλιές, υπόγεια κτίσματα και ένα κάστρο μεταξύ άλλων, το οποίο ακολουθεί τη γνωστή αρχιτεκτονική των Hive, αλλά είναι ολόλευκο, σαν να αντικατοπτρίζει το κλεμμένο “φως”. Η Bungie έχει προσεγγίσει πολύ σωστά και αυτή την πτυχή, ντύνοντας το Throne World με νέα είδη βλάστησης και ένα εντυπωσιακό και πανέμορφο skybox. Αντικρίζοντας τον χάρτη για πρώτη φορά ίσως κάποιος να θεωρήσει τον νέο προορισμό μικρό σε μέγεθος, όμως τα εδάφη του επεκτείνονται σε βάθος και εκτός του βασικού χώρου.

Αν έπρεπε να συγκρίνουμε το Throne World με κάποιον προγενέστερο destination, τότε θα επιλέγαμε το Dreaming City, το οποίο είναι εξίσου μοναδικό και γεμάτο μυστικά (θα έλεγε κανείς πως οι δύο τοποθεσίες ταιριάζουν ιδανικά στις αινιγματικές βασίλισσές τους). Παράλληλα όμως, το βασίλειο της Savathun φιλοξενεί και κάτι ακόμα: ένα νέο είδος Hive, τα οποία το παιχνίδι ονομάζει Lucent Hive. Πρόκειται για μια νέα στρατιά της εν λόγω φυλής, η οποία έχει παρόμοιες δυνάμεις με τους παίκτες.

Διαβάστε επίσης:  Elden Ring: Πώς στο καλό λειτουργεί το multiplayer;

Τα Lucent Hive, σαν το κάστρο της βασίλισσάς τους, είναι λευκά και διαφέρουν σχεδιαστικά από τα άλλα πλάσματα του είδους τους. Πάνω από όλα όμως, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις ίδιες χειροβομβίδες με εσάς και τα ίδια super. Ναι, για να το πούμε με απλά λόγια, θα φάτε ασπίδες από void στη μούρη, φλεγόμενα μαχαίρια στην πλάτη και θα πολιορκηθείτε από κεραυνούς. Δεν χρησιμοποιούν όλα τα supers (ευτυχώς), αφού η Bungie έκανε μια διαλογή, όμως να αναφέρουμε πως η Savathun έχει στη διάθεσή της κάποιες επιπλέον δυνάμεις… Πέρα από το “γενναιόδωρο” damage που κάνουν, τι άλλο αλλάζει με τα συγκεκριμένα enemies; Έχουν ghosts. Αυτό σημαίνει πως αφότου τα νικήσετε, πρέπει να πάτε κοντά και να καταστρέψετε το ghost τους, αλλιώς θα αναγεννηθούν, όπως ακριβώς κάνουν οι Guardians. Πρόκειται για μια σχεδιαστικά άρτια προσθήκη, που αναζωογονεί το παιχνίδι και αναγκάζει τους παίκτες να αλλάξουν ελαφρώς προσέγγιση.

Όσον αφορά στα supers, δεν είναι μόνο τα Hive που έχουν κάτι καινούργιο στην κατοχή τους. Το Witch Queen δεν έφερε κάποιο νέο subclass για τους παίκτες, αλλά έφερε μια νέα, πιο διασκεδαστική εκδοχή του ήδη υπάρχοντος void subclass. Το void 3.0, όπως ονομάστηκε, έχει αλλάξει κάποιες ικανότητες ριζικά (όπως το melee του Warlock, παραδείγματος χάρη), επιτρέπει στους Guardians να χρησιμοποιούν οποία grenade του συγκεκριμένου element θέλουν, ασχέτως class και γενικά προσφέρει τεράστια ελευθερία στο πώς θα “στήσετε” τον χαρακτήρα σας. Πιο συνοπτικά, έγινε ένα επιτυχημένο rework του εν λόγω subclass σε όλους χαρακτήρες, που το έφερε στα ίδια πρότυπα με το stasis. Μάλιστα, η Bungie έχει ανακοινώσει πως σταδιακά θα γίνει το ίδιο και με τα άλλα δύο παλιά subclasses, τα solar και arc. Αν κρίνουμε από το void, τότε πρόκειται για μια πολύ σωστή επιλογή και προσέγγιση.

(σ.σ.: Ήδη η παρούσα κριτική έχει ξεπεράσει τον μέσο όρο των λέξεων στον οποίο στοχεύουμε και οι αρχισυντάκτες μου ΔΕΝ ενδιαφέρονται να διαβάζουν για το Destiny, αλλά τι να κάνουμε; Συνεχίζουμε, έχουμε πολλά ακόμα.)

Τι σημαντικότερο υπάρχει σε ένα looter shooter από το loot; Υπάρχουν κάποια εξίσου σημαντικά πράγματα, αλλά σημαντικότερο μάλλον τίποτα. Ευτυχώς, το Witch Queen έχει πολλά νέα όπλα και πανοπλίες για να προσφέρει, καθώς και ένα νέο είδος όπλου. Η ποσότητα και η ποιότητα του νέου εξοπλισμού είναι ικανοποιητική, ενώ υπάρχει και μεγάλη ποικιλία στην εμφάνιση των όπλων και των armors που μπορείτε να αποκτήσετε μέσα από διαφορετικές δραστηριότητες. Γενικά, το Throne World έχει το δικό του σετ από αντικείμενα, με συγκεκριμένη αισθητική, ενώ μετά υπάρχει το σετ από το νέο raid και το σετ της νέας σεζόν. Ένα αρκετά γενναιόδωρο σύνολο δηλαδή, highlight του οποίου σίγουρα είναι το νέο exotic grenade launcher που εκτοξεύει εκρηκτικά… σκουλήκια (αν εξαιρέσουμε τον νέο τύπο όπλου). Όσο αστείο και αν ακούγεται, πρόκειται για ένα πολύ καλό όπλο και συνδέεται και με ένα πολύ διασκεδαστικό και ωραίο quest.

Η νεότερη προσθήκη στην γκάμα του οπλισμού που προσφέρει το Destiny 2 είναι το glaive, ένα υβριδικό όπλο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να ρίξετε μακριά ή για να χτυπήσετε τους εχθρούς σας από κοντά. Η melee λειτουργία του αντικαθιστά την κλασική close quarters ικανότητα του χαρακτήρα σας και πιθανότατα δεν θα έπρεπε να είναι τόσο αποτελεσματική… ή θα έπρεπε, δεν είμαστε σίγουροι. Σημασία έχει πως είναι διασκεδαστικό στη χρήση και μια πρωτότυπη προσθήκη. Πέρα από τη legendary εκδοχή του, που μπορούν να χρησιμοποιήσουν όλα τα classes, υπάρχει και μια exotic για κάθε ένα από αυτά, που τονίζει τις δυνάμεις τους.

Για να αποκτήσετε όλα τα παραπάνω θα χρειαστεί να ασχοληθείτε με τη σωρεία των δραστηριοτήτων που έφερε το Witch Queen. Δεν θα αναφερθούμε αναλυτικά σε κάθε μία από αυτές, γιατί είναι πράγματι πολλές και το να τις ονομάσουμε ή να τις εξηγήσουμε θα αποτελέσει και πάλι spoiler, αλλά αξίζει να τονίσουμε ότι είναι περισσότερες από κάθε άλλη φορά, αφού πέρα από το raid υπάρχει και ένα δεύτερο activity των έξι ατόμων, που έχει και δύο εκδοχές, μεταξύ άλλων. Παρ’ όλα αυτά, μπορούμε να αναφέρουμε τα δύο νέα strikes και να μιλήσουμε για το legendary campaign. Με το Witch Queen σας δίνεται η δυνατότητα να παίξετε τις βασικές αποστολές σε μεγαλύτερη δυσκολία, μια προσθήκη που προσφέρει μια διασκεδαστική και ευπρόσδεκτη πρόκληση για όσους θέλουν να παίξουν μόνοι ή με παρέα. Μάλιστα, αν προτιμήσετε να παίξετε στο legendary mode, το παιχνίδι σας ανταμείβει, δίνοντας armor και όπλα σε αρκετά υψηλό power level.

Γιατί σας ενδιαφέρει να ανεβείτε power γρήγορα; Για να παίξετε το raid. Ούτε το όνομα του δεν θα σας πούμε. Ούτε φωτογραφίες από το εσωτερικό του δεν θα σας δείξουμε. Αλλά, θα σας πούμε πως πρόκειται για ένα από τα καλύτερα raid του franchise, αν όχι το καλύτερο. Ό,τι επιλογή μπορούσε να κάνει η Bungie στην περίπτωση, την έκανε σωστά. Είναι πραγματικά η κορυφή του PvE περιεχομένου του expansion.

Throne World Keep

photo: VG24 / Bungie

Και, σε όλα αυτά, έρχεται να κολλήσει και το νέο season. Το Season of the Risen δένει απόλυτα με τα γεγονότα του Witch Queen και παράλληλα δουλεύει ανεξάρτητα, παρουσιάζοντας τα δικά του στοιχεία. Στο επίκεντρο του βρίσκεται ένα activity των τριών ατόμων που εξελίσσεται σε εβδομαδιαία βάση. Είναι ολοφάνερο πως η Bungie έχει κατασταλάξει πλέον όσον αφορά στην προσέγγιση των seasons, που με το καιρό όσο πάνε και καλυτερεύουν και σεναριακά και από άποψη περιεχομένου.

Διαβάστε επίσης:  Uncharted: Legacy of Thieves Collection - Review

Η σημαντικότερη, ίσως, προσθήκη του Witch Queen είναι αυτή του crafting. Η Bungie έχει ανακοινώσει εδώ και καιρό πως σκοπεύει να “ασπαστεί” την κατηγοριοποίηση του Destiny 2 ως RPG και το crafting είναι ένα μεγάλο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Όπως μπορείτε να μαντέψετε, πλέον έχετε τη δυνατότητα να κατασκευάσετε κάποια όπλα, επιλέγοντας σε μεγάλο βαθμό τα στατιστικά και τα perks τους. Είναι μια πολλά υποσχόμενη και σημαντική προσθήκη που βάσει λογικής μόνο να εξελιχθεί μπορεί στο μέλλον. Υπάρχουν όμως κάποια “αλλά”. Αρχικά, δεν μπορείτε να φτιάξετε οποιοδήποτε όπλο θέλετε. Υπάρχουν συγκεκριμένα όπλα που μπορείτε να κάνετε craft, όλα από τα καινούργια σετ. Μάλιστα, δεν είναι όλα τα καινούργια όπλα, αλλά ορισμένα και ανάμεσά τους είναι και του raid.

Έπειτα, οφείλετε να τηρείτε δύο προϋποθέσεις για να τα κατασκευάσετε. Πρώτον, πρέπει να έχετε βρει το pattern του συγκεκριμένου αντικειμένου. Δηλαδή, να έχετε ήδη αποκτήσει το όπλο σε κόκκινη μορφή, που σημαίνει ότι αν παίξετε μαζί του μπορείτε να εξάγετε το σχέδιό του (μερικά όπλα απαιτούν να επαναλάβετε τη διαδικασία πάνω από μια φορά). Δεύτερον, να έχετε τα απαιτούμενα materials που μαζεύετε με διάφορους τρόπους. Ένας από τους βασικούς είναι να παίζετε συνεχώς με ό,τι κόκκινα όπλα βρίσκεται για να εξάγετε τα υλικά, ασχέτως αν έχετε ήδη το pattern ή όχι. Αξίζει να αναφέρουμε πως ορισμένα όπλα πέφτουν με κόκκινο περίγραμμα, αλλά δεν έχουν pattern. Αυτό γίνεται για να μπορούν οι παίκτες να μαζεύουν πιο εύκολα τα νέα materials. Πώς μας φαίνονται αυτά; Λίγο παραπάνω περίπλοκα από το επιτρεπόμενο, για αρχή. Όμως, ήταν μια λειτουργία που σε βάθος χρόνου δεν γινόταν να λείπει από το παιχνίδι. Το ζητούμενο τώρα είναι να “ταιριάξει” με όλα τα υπόλοιπα συστήματα και να γίνουν οι οποιεσδήποτε απαιτούμενες αλλαγές για να θέλει να το χρησιμοποιήσει ο παίκτης και να μην προτιμάει να βολεύεται απλά με ό,τι όπλο βρίσκει.

Αφήνοντας το PvE πια στην άκρη, ας δούμε τι γίνεται με τις πιο ανταγωνιστικές πτυχές του Destiny 2. Συγκεκριμένα, το Gambit, το υβριδικό PvE-PvP mode του τίτλου, είναι πλέον λίγο διαφορετικό. Αντλώντας μερικά στοιχεία από το Gambit Prime, που πλέον μας έχει… χαιρετήσει, η Bungie επιχειρεί να ισορροπήσει λίγο το εν λόγω activity, που έχει βρεθεί πολλάκις έρμαιο των παικτών, καθώς κάθε λίγους μήνες προκύπτει και ένα νέο όπλο που μπορεί να παρακάμψει τους μηχανισμούς του Gambit, επιτρέποντας στους Guardians να “κάψουν” στα γρήγορα το τελικό boss. Όπως καταλαβαίνετε, για αυτόν που νικάει είναι διασκεδαστικό αυτό, αλλά αυτός που χάνει δεν έχει καμία ελπίδα να καλύψει τη διαφορά ποτέ.

 

Στο Witch Queen, το Gambit έχει λιγότερα invades, ώστε οι αντίπαλοι παίκτες να μην μπαίνουν τόσο συχνά στην πλευρά σας. Παράλληλα, το boss έχει μια ασπίδα που πρέπει να σπάσετε σκοτώνοντας τη συνοδεία του, που πλέον εμφανίζεται σε τυχαία σημεία μέσα στην πίστα. Και αυτές είναι οι βασικές αλλαγές, πέρα από το γεγονός ότι πλέον εμφανίζεται και ένα κουτί με heavy ammo που μπορούν να πάρουν όλοι, αρκεί να έχουν τον νου τους στο χρονόμετρο. Πέτυχε η Bungie τον σκοπό της; Λοιπόν, το Gambit είναι κάπως πιο ενδιαφέρον τώρα, αλλά για το αν πέτυχε τον σκοπό της η εταιρεία, το exotic rocket launcher, Gjallarhorn, έχει τη δική του άποψη… (σ.σ.: σας βλέπω όλους εσάς που το χρησιμοποιείτε, μην κρύβεστε.)

Βέβαια, το άλλο competitive μέρος του παιχνιδιού περνάει χειρότερα. Ο λόγος φυσικά για το PvP, το οποίο, όχι, ούτε τώρα απέκτησε κάποιο νέο game mode, κάποια νέα πίστα, ένα νέο κάτι, τέλος πάντων. Προς το παρόν, το μόνο που άλλαξε είναι ότι επέστρεψαν δύο παλιά maps που είχαν αφαιρεθεί και για τους πιο τολμηρούς το Trials of Osiris και το Iron Banner έχουν νέα όπλα. Καλό κουράγιο.

Σχεδόν τελειώσαμε, όμως θεωρούμε χρέος μας να αναφερθούμε, έστω και λίγο, στο soundtrack του expansion. Το Witch Queen έχει εξαιρετική μουσική επένδυση, παντρεύοντας γνωστές μελωδίες, όπως το theme των Cabal, με νέες νότες που ταιριάζουν στους καινούργιους αντίζηλούς μας. Φυσικά, υπάρχουν και ολοκαίνουργιες μελωδίες, που ταιριάζουν άψογα στη Savathun και το βασίλειο της και όχι μόνο…

Throne World Patrol Keep

photo: VG24 / Bungie

Ορίστε, λοιπόν, το Witch Queen τα κατάφερε. Ξεπέρασε τις προσδοκίες των παικτών και εκτοξεύθηκε στην κορυφή της λίστας με τα καλύτερα expansion του Destiny 2. Με πετυχημένο και ποιοτικό σενάριο, έναν πανέμορφο νέο προορισμό, μπόλικο φρέσκο περιεχόμενο και ένα νέο είδος όπλων, μεταξύ άλλων, το νέο κεφάλαιο στο έπος του “Light and Darkness” στέφεται με απόλυτη επιτυχία, υψώνει το franchise σε μια νέα κορυφή. Το καλύτερο από όλα όμως: η συνέχεια έπεται να είναι ακόμα καλύτερη και να σπάσει τα κοντέρ. Η Bungie πήρε όλες τις σωστές αποφάσεις, έχει παίξει σωστά τα χαρτιά της και περιμένει…

 

Λεπτομέρειες
Διαθέσιμο‌ ‌σε:‌ PC, PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One
Δοκιμάστηκε‌ ‌σε:‌ PS5
Εταιρεία‌ ‌Ανάπτυξης:‌ Bungie
Εκδότρια‌ ‌Εταιρεία:‌ Bungie
Είδος:‌ First-person shooter
Ηλικίες:‌ 16+‌
Ημ/νία‌ ‌Κυκλοφορίας:‌ 22 Φεβρουαρίου 2022
Official website:‌ WitchQueen

 

 

Θετικά

  • Το Throne World είναι ένας εξαιρετικός νέος προορισμός, γεμάτος μυστικά
  • Το The Witch Queen έχει ένα από τα καλύτερα raids του franchise
  • Η πρωτότυπη και ενδιαφέρουσα προσέγγιση του σεναρίου
  • Το επιτυχημένο rework του Void δίνει νέα ζωή στο subclass
  • Η προσθήκη των Glaives και το νέο exotic grenade launcher
  • Το νέο season δένει άψογα και παράλληλα προσφέρει τη δική του πλοκή

Αρνητικά

  • Το PvP παραμένει παραμελημένο και ξεχασμένο στη γωνία του

Βαθμολογία

9.5
Τούμπανο!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αφήστε σχόλιο

* Με τη συμπλήρωση των στοιχείων, αποδέχεστε την αποθήκευση και τη διαχείριση των πληροφοριών σας από την ιστοσελίδα.

Thanks for submitting your comment!