Το Dear Esther κυκλοφόρησε στις 14 Φλεβάρη του 2012, ως το “εμπορικό” remake ενός mod για το Half-Life 2, στη Source Engine της Valve, όπου το δειγμάτισε η Chinese Room για πρώτη φορά το 2008.
Ήταν το πρώτο παιχνίδι που αφαίρεσε από το First Person Shooting σχεδόν κάθε βασικό μηχανισμό, για να γεννηθεί αυτό που ονομάζουμε σήμερα “Walking Simulator”. Το 2017, το βρετανικό studio μετέφερε το παιχνίδι στη μηχανή γραφικών Unity, προσθέτοντας τον υπότιτλο “Landmark Edition” στο βασικό όνομα του Dear Esther. Η πιο πρόσφατη έκδοση περιλαμβάνει remastered ήχο, αλλά και σχολιασμό από τους δημιουργούς κατά το παιχνίδι, δίνοντας μερικούς λόγους ακόμη να το δοκιμάσουν όσοι παρέλειψαν και να το θυμηθούν οι παλιότεροι.
Στο πλαίσιο της συμπλήρωσης 10 ετών από την αρχική κυκλοφορία, μπορείτε να προσθέσετε στον λογαριασμό σας και να κρατήσετε για πάντα την Landmark Edition, αν μέχρι τις 16 Φεβρουαρίου μπείτε στην επίσημη σελίδα του παιχνιδιού στο Steam.
Κάπου εδώ, δεν θα χάσουμε την ευκαιρία να σας υπενθυμίσουμε πως το Dear Esther δεν είναι το μόνο αξιόλογο παιχνίδι της Chinese Room, η οποία μας καθήλωσε με το Everybody’s Gone to the Rapture, το 2015. Μέσα στον Μάρτη ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει σε PC και κονσόλες ακόμα ένα παιχνίδι, με τίτλο Little Orpheus, το οποίο ήδη απολαμβάνουν οι χρήστες του Apple Arcade.