Η κοινότητα του Elden Ring δεν διστάζει να εκφράσει τη δυσαρέσκεια της για την αυξημένη δυσκολία του Shadow of the Erdtree.
Το Shadow of the Erdtree DLC του Elden Ring κυκλοφόρησε μόλις πριν λίγα 24ωρα, αποσπώντας τρομερή κριτική αποδοχή, καταφέρνοντας μάλιστα να γίνει το κορυφαίο DLC στην ιστορία του Metacritic, ξεπερνώντας το Blood and Wine του The Witcher 3. Φαίνεται όμως πως αυτή τη φορά η FromSoftware ξεπέρασε τον εαυτό της και όσον αφορά την πρόκληση που παρέχει στο εν λόγω expansion, με πληθώρα παικτών που έχουν φάει πολύ…ξύλο στη νέα περιοχή να έχουν φέρει το DLC σε “mixed” κριτικές στο Steam.
I think this is the first time I've ever seen a Souls game, whose core systems are about persevering through great difficulty, get review bombed for being too difficult. I wonder if that's just because there's a far bigger audience than normal, because From DLC is ALWAYS hard. pic.twitter.com/Xx1HZBEv5Q
— Scott Jund (@ScottJund) June 22, 2024
Μάλιστα, πρόσφατα, ο Hidetaka Miyazaki παραχώρησε συνέντευξη στη The Guardian, όπου και ρωτήθηκε για την αυξημένη δυσκολία των τίτλων που δημιουργεί, με τον Ιάπωνα να απαντά ως εξής:
“Αν θέλαμε πραγματικά όλος ο κόσμος να παίξει το παιχνίδι, θα μπορούσαμε απλά να μειώσουμε τη δυσκολία περισσότερο. Αλλά αυτή δεν ήταν η σωστή προσέγγιση. Αν είχαμε ακολουθήσει αυτή την προσέγγιση, δεν νομίζω ότι το παιχνίδι θα είχε πετύχει αυτό που πέτυχε, επειδή η αίσθηση του επιτεύγματος που αποκτούν οι παίκτες ξεπερνώντας αυτά τα εμπόδια είναι τόσο θεμελιώδες μέρος της εμπειρίας. Η μείωση της δυσκολίας θα αφαιρούσε από το παιχνίδι αυτή τη χαρά – κάτι που, στα μάτια μου, θα κατέστρεφε το ίδιο το παιχνίδι.”
Εσείς τι πιστεύετε; Θεωρείτε πως το Shadow of the Erdtree το παρακάνει όσον αφορά τη δυσκολία του ή κάθε εμπόδιο για καλό στον κόσμο των παιχνιδιών της FromSoftware;