Far Cry 6 – Vaas: Insanity Review

Διασκεδαστικός πειραματισμός με στοιχεία roguelike

Ένα εξαιρετικό roguelike με τον εμβληματικό Vaas ως πρωταγωνιστή και με τους κορυφαίους μηχανισμούς του Far Cry στο gameplay.

Απρόσμενα, το Far Cry 6 έβγαλε ένα DLC που πάει σε λημέρια τύπου roguelike, βάζοντας στον πρωταγωνιστικό ρόλο τον εμβληματικό «κακό» Vaas, από το τρίτο παιχνίδι της σειράς. Ο Vaas, λοιπόν, τον οποίο και πάλι ενσαρκώνει ιδανικά ο Michael Mando, ξυπνά σε ένα παράξενο μέρος, κάτι μεταξύ ανάμνησης και παράνοιας, ζωής και θανάτου, και προσπαθεί να καταλάβει τι συμβαίνει. Για να το κάνει αυτό, θα συναντήσει τον πρωταγωνιστή του Far Cry 3 και άλλα πρόσωπα από την ιστορία του, και θα εξερευνήσει μία εφιαλτική ζούγκλα.

Φυσικά, η ιστορία δεν είναι το βασικό selling point, όσο κι αν η επιστροφή του Vaas είναι καλοδεχούμενη. Πρόκειται για μια ιδιαίτερα σύντομη πλοκή που ξετυλίγεται γρήγορα και απλά, αλλά είναι και πάλι ικανοποιητική ως υπόβαθρο για ένα παιχνίδι τέτοιου τύπου. Δεν πρόκειται για κάποιο sequel ή spinoff με τον Vaas ως πρωταγωνιστή, δηλαδή, αλλά για ένα απλό, σύντομο roguelike, που εμπλουτίζει κάπως τη μυθολογία του villain και του Far Cry γενικότερα. Ένα playthrough μπορεί να διαρκέσει περίπου 1-2 ώρες, ανάλογα με το πόσο γρήγορα θα το ολοκληρώσετε, πόσο θα εξερευνήσετε τον χάρτη και πόσο θα πειραματιστείτε. Η παρουσίαση, πάντως, της ιστορίας αυτής του Vaas είναι πολύ ενδιαφέρουσα και έχει στηθεί σωστά, πίστα στο πνεύμα του χαρακτήρα και του franchise.

Το gameplay, παραδόξως, είναι εξαιρετικό. Δεν πρόκειται για μια «αρπαχτή» χωρίς ουσία, αλλά για ένα πολύ αξιόλογο DLC που μπορεί να διασκεδάσει για αρκετές ώρες, μετά την πρώτη ολοκλήρωση, σε modes μεγαλύτερης δυσκολίας. Το σκηνικό έχει ως εξής: αφού ο Vaas ξυπνήσει, βγαίνει έξω και προσπαθεί να μαζέψει τα τρία κομμάτια του Silver Dragon Blade. Γιατί και πώς, ρωτάτε; Ε, δεν έχει τεράστια σημασία, καθώς πρόκειται για ένα στιλιζαρισμένο, ονειρικό σενάριο, που εκμεταλλεύεται διάφορα στοιχεία της βασικής ιστορίας με σωστό τρόπο. Θα δείτε διάφορα παράξενα φαινόμενα στο μικρό νησί που καλείστε να εξερευνήσετε, θα πολεμήσετε με εξωπραγματικά πλάσματα, θα τηλεμεταφερθείτε και, γενικά, μην περιμένετε ρεαλισμό.

Διαβάστε επίσης:  Resident Evil DLC: Το Village σε τρίτο πρόσωπο, playable Dimitrescu, μια νέα ιστορία

Ξεκινώντας, θα βγείτε έξω και θα αντιμετωπίσετε μερικούς εχθρούς στον δρόμο, για να διαπιστώσετε στη συνέχεια ότι για να πάρετε νέα όπλα πρέπει να ολοκληρώσετε προκλήσεις που είναι διάσπαρτες στον χάρτη. Ο κόσμος αυτός είναι μικρός σε έκταση, πυκνός σε περιεχόμενο και απόκοσμα όμορφος, με καρχαρίες να πετούν στον ουρανό δίπλα από ενεργά ηφαίστεια.

Υπάρχουν αρκετές ιδέες εδώ. Υπάρχουν χρήματα που χρησιμοποιούνται για αγορά όπλων που έχουμε ξεκλειδώσει ή μόνιμων upgrades. Στην αρχή ξεκινούμε εντελώς αδύναμοι και σιγά-σιγά, μέσω αυτής της προόδου σε ύφος roguelike, αυξάνουμε τη δύναμη του Vaas και κάνουμε τις μάχες πιο εύκολες. Οι προκλήσεις είναι διασκεδαστικές και επαρκώς απαιτητικές, το level design του νησιού αποδίδει όπως πρέπει και προκύπτουν και κάποιες εκπλήξεις, όπως κάποιες παράξενες επιθέσεις τη νύχτα και μερικά πολύ διασκεδαστικά και εμπνευσμένα boss fights. Το gunplay και η κίνηση στον χώρο είναι φυσικά κορυφαίου επιπέδου, όπως συνηθίζεται στα παιχνίδια της σειράς και δη στο έκτο. Το DLC αξιοποιεί ιδανικά την ιστορία του fanchise και το gameplay του, και μας δίνει ένα μικρό, χαλαρό και διασκεδαστικό κεφάλαιο, χωρίς μεγάλη διάρκεια και έκταση.

Αν σας αρέσει το gameplay του Far Cry αλλά δεν θέλετε να δώσετε δεκάδες ώρες, το Insanity είναι μια ευπρόσδεκτη επιλογή και μία που δείχνει πώς μπορεί να στηθεί ένα αξιόλογο DLC, με ενδιαφέρουσες διαφοροποιήσεις και νέα στοιχεία. Το βασικό πρόβλημα προκύπτει εξαιτίας της ιδιαίτερα μικρής διάρκειας.

Οι μηχανισμοί δεν είναι αρκετά εκτενείς και η δυσκολία δεν φτάνει σε επίπεδα roguelike, και έτσι μπορούμε να δούμε ό,τι έχει να προσφέρει ο τίτλος σε 1-2 ώρες. Στη συνέχεια, το αν θα ασχοληθούμε περισσότερο εξαρτάται από το πώς μας αρέσει να παίζουμε τα παιχνίδια μας. Δεν υπάρχουν τυχαία διαμορφωμένα στοιχεία και έτσι ένα επόμενο playthrough δεν δφιαφέρει αρκετά. Αν θέλετε απλώς να ολοκληρώσετε το βασικό κομμάτι και να αφήσετε τον τίτλο στην άκρη, τότε το Insanity δεν θα σας δώσει πολλές ώρες ενασχόλησης, δυστυχώς. Αυτό συμβαίνει επειδή έγιναν αναγκαστικά κάποιοι συμβιβασμοί, ώστε να μην έχουμε ένα αποτέλεσμα τύπου Returnal, που θα μπορούσε να φέρει απελπισία σε μεγάλο μέρος του κοινού.

Διαβάστε επίσης:  Rainbow Six Extraction: Το πρώτο event είναι γεγονός και ονομάζεται Spillover

Τελικά, η Ubisoft μάς δίνει ένα απλό roguelike, παράξενο, ενδιαφέρον, εύκολο και σύντομο, σίγουρα διασκεδαστικό για όσο διαρκεί. Ένα πετυχημένο πείραμα και κάτι που ελπίζουμε να εξελιχθεί περαιτέρω στο μέλλον, στα άλλα DLC του Far Cry 6. Είναι μία ελκυστική ιδέα, που θα μπορούσε να λειτουργήσει για περισσότερα παιχνίδια της σειράς, αλλά και άλλων franchises.

Far Cry 6 - Vaas: Insanity

Διαθέσιμο‌ ‌σε:‌ PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X|S, PC
Δοκιμάστηκε‌ ‌σε:‌ PS5
Εταιρεία‌ ‌Ανάπτυξης:‌ Ubisoft Toronto
Εκδότρια‌ ‌Εταιρεία:‌ Ubisoft
Διανομή: CD Media
Είδος:‌ First-person shooter, action-adventure
Ηλικίες:‌ 18+‌
Ημ/νία‌ ‌Κυκλοφορίας:‌ 16 Νοεμβρίου 2021

Θετικά

  • Καλοδεχούμενος πειραματισμός
  • Επιστροφή ενός εμβληματικού villain
  • Πετυχημένο level design
  • Διασκεδαστικές προκλήσεις

Αρνητικά

  • Πολύ σύντομο
  • Πανομοιότυπα playthroughs

Βαθμολογία

7.5
Καλό

Αφήστε σχόλιο

* Με τη συμπλήρωση των στοιχείων, αποδέχεστε την αποθήκευση και τη διαχείριση των πληροφοριών σας από την ιστοσελίδα.

Thanks for submitting your comment!

1 σχόλιο

Far Cry 6: Δωρεάν για το Σαββατοκύριακο - VG24.gr 24 Mar 2022, 17:08 - 17:08

[…] τις πλατφόρμες, τόσο το βασικό παιχνίδι όσο και τα DLCs. Οι νέοι παίκτες μπορούν να ξεκινήσουν να παίζουν […]

Απάντηση

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ