Όπως φαίνεται, η κυκλοφορία του Final Fantasy 16 στο PS4 δεν ήταν πάντοτε όνειρο θερινής νυκτός για τους κατόχους της κονσόλας.
Μια έκδοση PS4 του επερχόμενου Final Fantasy 16 βρισκόταν υπό ανάπτυξη σε κάποιο στάδιο, αν και η ανάπτυξή της θα απαιτούσε χρόνια ανάπτυξης, όπως αποκάλυψε ο παραγωγός Naoki Yoshida.
Σε συνέντευξή του στο Final Fantasy Union, ο Yoshida δήλωσε σχετικά με το θέμα: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, αρχικά είχαμε ένα σχέδιο να κυκλοφορήσουμε το παιχνίδι στο PlayStation 4 ενδεχομένως. Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης, συνειδητοποιήσαμε ότι για να το φτάσουμε σε ένα επίπεδο για το οποίο θα ήμασταν περήφανοι θα χρειαζόμασταν τουλάχιστον ένα ή δύο χρόνια ανάπτυξης ακόμα”.
Final Fantasy XVI was planned to release on both PS4/PS5 simultaneously.
According to Yoshida, the PS4 version was ultimately cancelled as it would have taken a further 1-2 years worth of development to ensure its quality was high enough.
Full Interview: https://t.co/B9tGZCVQsX pic.twitter.com/XMQf3aDrOw
— Final Fantasy Union (@ffunion) May 26, 2023
Αν και δεν ανακοινώθηκε ποτέ για το PS4, ο Yoshida αποκάλυψε στο παρελθόν ότι το Final Fantasy XVI ξεκίνησε την ανάπτυξη για το PS4, πριν αποφασιστεί να προχωρήσει η ανάπτυξη μόνο για το PS5. Εσείς θα θέλατε να δείτε το παιχνίδι και στην περασμένη γενιά ή θεωρείτε οτι το ωφελεί η απόφαση του studio;