Μέσα από ένα αποκλειστικό hands-on preview του Game Informer, έγιναν γνωστές αρκετές νέες πληροφορίες του Final Fantasy VII Rebirth.
Ένα νέο αποκλειστικό hands-on preview του Game Informer, αποκάλυψε πολλές νέες πληροφορίες σχετικά με το άκρως αναμενόμενο Final Fantasy VII Rebirth.
Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε με περισσότερες λεπτομέρειες όλες τις νέες πληροφορίες, από την δομή του κόσμου του παιχνιδιού, μέχρι και το ανανεωμένο του σύστημα μάχης.
Μεγαλύτερος και «πιο ανοιχτός» κόσμος
Σε αντίθεση με τη δομή του Remake που ήταν γεμάτη με μικρές και διάσπαρτες περιοχές, το Final Fantasy VII Rebirth θα προσφέρει έναν «πιο ανοιχτό κόσμο» για εξερεύνηση. Ο director του παιχνιδιού, Naoki Hamaguchi, αποκάλυψε ότι ενώ κάθε τμήμα κάθε περιοχής επισημαίνεται ξεχωριστά στο χάρτη, η σύνδεσή τους θα είναι απρόσκοπτη.
Οι παίκτες θα μπορούν να πηγαίνουν από το ένα μέρος στο άλλο χωρίς loading screens, και ενώ το κάνουν αυτό, encounters με εχθρούς μπορούν να συμβούν πλέον στις «ανοιχτές» περιοχές, δίνοντας έτσι μεγαλύτερο βάρος στο κομμάτι της εξερεύνησης.
Εκτός από το μέγεθος του χάρτη του παιχνιδιού, οι περιοχές στο FF VII Rebirth, πρόκειται να είναι πιο ζωντανές και ποικιλόμορφες. Η περιοχή Junon, για παράδειγμα, μπορεί να αποτελείται κυρίως από καταπράσινες πεδιάδες, ωστόσο διαθέτει και ορεινά σημεία με επικίνδυνους γκρεμούς. Το παιχνίδι περιλαμβάνει επίσης νέες πόλεις όπως η Crow’s Nest, η οποία λειτουργεί ως hub για sidequests και minigames.
Traversal
Ενώ στο Final Fantasy VII Remake, οι παίκτες έπρεπε να βρουν έναν τρόπο να περάσουν γύρω γύρω τα βουνά, ο Cloud, στο Rebirth, πρόκειται να είναι πιο ευέλικτος, όπως φαίνεται από την νέα του ικανότητά που του επιτρέπει να σκαρφαλώνει και να κατεβαίνει τους διάφορους μικρούς βράχους και τις προεξοχές σε ορισμένες περιοχές του χάρτη.
Επιπρόσθετα, ορισμένα Chocobos έχουν την ικανότητα να σκαρφαλώνουν σε ψηλούς τοίχους ή να κάνουν glide, δίνοντας στην ομάδα ακόμα περισσότερες επιλογές στο κομμάτι του traversal.
Sidequests και minigames
Ο Hamaguchi ανέφερε επίσης ότι τα sidequests παίζουν τεράστιο ρόλο στο Final Fantasy VII Rebirth, με κάποια να περιλαμβάνουν συγκεκριμένους δευτερεύοντες πρωταγωνιστές δίπλα στον Cloud, όπως τον RED XIII, μεταξύ άλλων. Η ολοκλήρωση αυτών των αποστολών εμβαθύνει και επεκτείνει τη σχέση μεταξύ τους, ενώ ακόμα μας προσφέρει την ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα για τον κόσμο και τους ανθρώπους που ζουν σε αυτόν.
Παράλληλα με τα sidequests, η δεύτερη προσθήκη της σειράς πρόκειται να περιλαμβάνει και ορισμένα minigames. Ένα παιχνίδι στρατηγικής με κάρτες αποτελεί το πρώτο από αυτά τα minigames, το οποίο αναμένεται να φτάσει με διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας. Το δεύτερο, θα είναι ένα rhythm-based piano minigame, το οποίο θα επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργήσουν τα δικά τους τραγούδια χρησιμοποιώντας μηχανισμούς του παιχνιδιού.
Σύστημα μάχης
Το σύστημα μάχης στο Final Fantasy VII Rebirth έχει βελτιωθεί σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι, με τους μηχανισμούς από το Remake να έχουν ανανεωθεί σε μεγάλο βαθμό. Το ATB Gauge εξακολουθεί να υπάρχει, αλλά τώρα γεμίζει γρηγορότερα, επιτρέποντας έτσι τη συχνότερη χρήση των Speical Moves και Abilities.
Οι χαρακτήρες μπορούν πλέον να χρησιμοποιούν διαφορετικά Stances, τα οποία επηρεάζουν τον τρόπο μάχης τους. Τα Synergy Abilities, τα οποία αποτελούν μοναδικές ικανότητες που εκτελούνται από δύο χαρακτήρες μαζί, έχουν επίσης βελτιωθεί, ενώ παράλληλα έχουν περισσότερο βάθος. Συνολικά, το σύστημα μάχης εξακολουθεί να φαίνεται πολύ ενδιαφέρον παρά την τεράστια ποικιλία των διαθέσιμων επιλογών.
Διάρκεια
Σύμφωνα με τον Hamaguchi, όσοι παίκτες θέλουν να ασχοληθούν μόνο με την βασική ιστορία του παιχνιδιού, θα τους πάρει περίπου 40 ώρες, όσοι συνδυάσουν και λίγο side περιεχόμενο αναμένεται να φτάσουν περίπου τις 60 ώρες, ενώ όσοι επιθυμούν να ολοκληρώσουν τα πάντα, μπορούν να περιμένουν να αφιερώσουν έως και 100 ώρες. Παράλληλα, ανέφερε ότι τα sidequests θα αποτελούν περίπου το 80% του περιεχομένου που βασίζεται στην εξερεύνηση.
Το Final Fantasy VII Rebirth αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 29 Φεβρουαρίου του 2024, αποκλειστικά για το PlayStation 5.