Το Elden Ring είναι και όπως φαίνεται θα παραμείνει το μεγαλύτερο project που έχουμε δει διά χειρός FromSoftware, σύμφωνα με τον ίδιο τον Miyazaki.
Οι απόψεις γύρω από το καλύτερο παιχνίδι της FromSoftware διίστανται, με πολλούς τίτλους να μπαίνουν στην κουβέντα. Αυτό που σίγουρα δεν αμφισβητείται είναι πως το Elden Ring είναι μακράν το μεγαλύτερο παιχνίδι του studio, τόσο σε διάρκεια, όσο και σε κλίμακα γενικότερα. Το γιγαντιαίο scope της πιο πρόσφατης δημιουργίας των Ιαπώνων είναι και αυτό που μάλλον θα αποτελέσει το “άνω όριο” σε ό,τι δημιουργήσουν από εδώ και πέρα, όπως τονίζει ο ίδιος ο Hidetaka Miyazaki.
Σύμφωνα με τον σκηνοθέτη του Elden Ring, ” το budget, η κλίμακα, το scope, τα πάντα έχουν αυξηθεί σε ένα σημείο όπου το περιθώριο αποτυχίας δεν είναι ανεκτό όσο νομίζω στο παρελθόν… Εκεί που βρίσκεται η FromSoftware αυτή τη στιγμή, όσον αφορά την κλίμακα, θα έλεγα ότι το Elden Ring είναι πραγματικά το όριο. Έχουμε αξιοποιήσει κάθε πόρο και ταλέντο στο οποίο έχουμε πρόσβαση. Αν προσπαθήσουμε να το μεγαλώσουμε ακόμα περισσότερο, θα είχα τις ανησυχίες μου. Ίσως η ύπαρξη πολλαπλών projects είναι το επόμενο στάδιο, όπου κάποια από τα νεότερα ταλέντα θα έχουν την ευκαιρία να διαχειριστούν και να κατευθύνουν το game design για ένα μικρότερο project. ”
Δεν χωρά αμφιβολία πως το πείραμα του ανοιχτού κόσμου πέτυχε για την εταιρεία, με το Elden Ring να έχει πουλήσει σίγουρα πάνω από 25 εκατομμύρια αντίτυπα και με το πρόσφατο “Shadow of the Erdtree” expansion να προσθέτει μερικά ακόμη εκατομμύρια. Το επόμενο βήμα της From αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον και ίσως αυτές οι δηλώσεις του Miyazaki να μας δίνουν μία πρώιμη εικόνα για το τι πρέπει να περιμένουμε.