To Ghost of Yotei κυκλοφόρησε και εμείς είχαμε την τιμή να συνομιλήσουμε με τον Nate Fox, creative director του παιχνιδιού και βετεράνο δημιουργό της Sucker Punch Productions.
Το VG24 συμμετείχε σε αποστολή της PlayStation Greece στα γραφεία του PlayStation στην Ισπανία, όπου είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά και να πάρουμε συνέντευξη από έναν εκ των μεγαλύτερων δημιουργών των PlayStation Studios, τον Nate Fox της Sucker Punch Productions. Ο κ. Fox έχει συμμετάσχει ως δημιουργός, σχεδιαστής και creative director στα παιχνίδια της σειράς Sly Cooper, inFamous και Ghost of Tsushima από τις απαρχές τους, ανάμεσα σε άλλα, και αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές δημιουργικές φιγούρες της βιομηχανίας. Είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί του για τις βραδιές που παίζει D&D με τις κόρες του, για την τεχνολογία στα κινητά, ανάμεσα σε άλλα, αλλά και για την καινοτομία που έφερε το DualSense και τα haptics στο gaming. Φυσικά, ο βασικός λόγος για τον οποίο βρεθήκαμε ήταν ο νέος τίτλος του studio, το Ghost of Yotei [review], το οποίο κυκλοφόρησε αποκλειστικά σε PS5 στις 2 Οκτωβρίου.
Μεταξύ άλλων, συζητήσαμε για την αλλαγή του πρωταγωνιστικού χαρακτήρα, τις επιρροές από τις ταινίες με σαμουράι και τα σπαγγέτι γουέστερν, αλλά και την σημασία των ζωντανών χρωμάτων σε αυτό το ταξίδι εκδίκησης της Atsu. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε λεπτομέρειες της συνέντευξης ή να δείτε το βίντεο με ελληνικούς υπότιτλους.
Συνέντευξη για το Ghost of Yotei με τον Nate Fox
Το Ghost of Yotei είναι η νέα μεγάλη δημιουργία της Sucker Punch Productions, και όπως όλα δείχνουν, αποτελεί το πιο ώριμο έργο του στούντιο μέχρι σήμερα. Το VG24.gr είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον Nate Fox, creative director και βετεράνο δημιουργό πίσω από τα Sly Cooper, inFamous και Ghost of Tsushima, σε μια συζήτηση που αποκαλύπτει πολλά για τη φιλοσοφία, τις προκλήσεις και το πάθος πίσω από αυτό το νέο κεφάλαιο.
«Οι ιδέες που οδήγησαν στο Ghost of Yotei προέκυψαν μετά το Tsushima», μας είπε ο Fox. «Είμαστε μεγάλοι θαυμαστές των ιστοριών προέλευσης και ιδιαίτερα εκείνων που αφορούν τους αουτσάιντερ. Θέλαμε να πούμε μια τέτοια ιστορία με έναν νέο χαρακτήρα». Αυτή η νέα ηρωίδα είναι η Atsu, μια γυναίκα που κουβαλάει τραύματα, αλλά και την αποφασιστικότητα να επιβιώσει. «Ο Jin Sakai ήταν ευγενικής καταγωγής, εκπαιδευμένος από παιδί. Η Atsu δεν είχε τίποτα από αυτά. Έμαθε να παλεύει με ό,τι μέσα είχε στη διάθεσή της», εξηγεί.
Μια “γουέστερν” εκδοχή της Ιαπωνίας
Η έμπνευση για το παιχνίδι, όπως μας λέει, προέρχεται από δύο κόσμους που αλληλεπιδρούν εδώ και δεκαετίες: το σινεμά των σαμουράι και τα γουέστερν. «Το Yotei διαδραματίζεται στο Ezo, μια άγρια περιοχή, εκτός της εξουσίας του Σογκούν. Θέλαμε να νιώσει ο παίκτης ότι βρίσκεται σε έναν άνομο τόπο – κι εκεί τα στοιχεία της Άγριας Δύσης ταιριάζουν απόλυτα», σημειώνει. «Ακόμα και η μουσική θυμίζει κλασικά γουέστερν, με τον παίκτη να νιώθει σαν ένας μοναχικός gunslinger που μπαίνει σε ένα πανδοχείο και όλα σταματούν».
Ο Fox τόνισε επίσης τη σημασία της τεχνολογίας του PS5: «Ο SSD μάς επέτρεψε να έχουμε δύο κόσμους φορτωμένους ταυτόχρονα. Με ένα πάτημα, αλλάζεις από παιδί σε ενήλικη Atsu. Είναι μια εμπειρία που μπορείς να νιώσεις». Και, φυσικά, μιλά με ενθουσιασμό για το DualSense: «Τα haptics είναι πραγματικά μαγεία. Νιώθεις τη μάχη στα χέρια σου. Μακάρι να υπήρχε αυτή η αίσθηση και σε άλλες μορφές τέχνης».
Τέλος, δεν παρέλειψε να αναφερθεί στη χρωματική παλέτα του παιχνιδιού: «Θέλαμε ο κόσμος να είναι ρομαντικός. Όχι μια ακριβής αναπαράσταση, αλλά μια ποιητική εκδοχή της Ιαπωνίας. Τα έντονα χρώματα είναι ο τρόπος μας να μεταφέρουμε αυτό το συναίσθημα».
