ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
MindsEye: Ξεκίνησαν οι επιστροφές χρημάτων από το PlayStation
Ανακοινώθηκε Remake του Silent Hill 1 από την Bloober Team
PS Plus Game Catalog: Ανακοινώθηκαν οι προσθήκες του Ιουνίου
Ρεκόρ πωλήσεων για το Nintendo Switch 2
Theropods: Νέο Ελληνικό παιχνίδι με δεινόσαυρους
Το Xiaomi SU7 Ultra κάνει ντεμπούτο στο θρυλικό Gran Turismo 7
Splatoon Raiders: Η Nintendo ανακοίνωσε νέο spin-off για το Switch 2
Konami Press Start: Έρχεται παρουσίαση με επίκεντρο τα MGS Delta και Silent Hill f
Όλες οι μεγάλες ανακοινώσεις του Xbox Games Showcase 2025
Όλες οι ανακοινώσεις από το Future Games Show: Summer Showcase 2025
VG24.gr
  • News
  • Reviews
    • Previews
  • Releases
  • Podcasts
  • Entertainment
  • Hardware
    • Hardware Reviews
  • Features
FeaturesNewsPCPlayStation

Γιατί είναι έτσι το remake του Silent Hill 2;

Βασίλης Τατσιόπουλος 31 May 2024, 12:10
Βασίλης Τατσιόπουλος 31 May 2024, 12:10
FacebookTwitter
334

Δεν ξετρελάθηκα με την παρουσίαση του Silent Hill 2 της Bloober Team, αλλά δεν παύει να είναι περίπτωση με ενδιαφέρον.

Τα γραφικά του Silent Hill 2 remake, αν και σε σημεία φαίνονται ικανοποιητικά, στο σύνολό τους δεν είναι αυτό που θα ήθελα (ήθελα καλύτερα animations, αλλά και μια γενικότερη στόφα μεγάλης παραγωγής, τύπου Alan Wake 2).

Μεγάλη παραγωγή δεν σημαίνει απουσία παράξενης ατμόσφαιρας, εξάλλου, όπως έχουν αποδείξει άλλοι τίτλοι στο παρελθόν (βλ. Death Stranding).

Πάντως, έχει διατηρηθεί η πυκνή ομίχλη, τα σκηνικά στην εφιαλτική εκδοχή του κόσμου φαίνονται… εφιαλτικά, τα τέρατα είναι υπέροχα και οι μηχανισμοί κίνησης/δράσης φαίνονται καλύτεροι, σε σχέση με ό,τι είχαμε δει σε προηγούμενη παρουσίαση.

Ωστόσο, θέλω να σταθώ σε συγκεκριμένα σημεία. Το ένα είναι οι ερμηνείες των ηθοποιών και το άλλο η μάχη. Και τα δύο φαίνονται κάπως αλλόκοτα, αλλά πρόκειται, θεωρώ, για εσκεμμένη επιλογή της εταιρείας ανάπτυξης, και στις δύο περιπτώσεις.

Έχω εκφράσει ξανά στο παρελθόν την ανησυχία μου… και συνεχίζω να είμαι ανήσυχος.

Οι ερμηνείες

Όσο κι αν ο χρόνος έχει αλλοιώσει την εικόνα που έχει μείνει στο κεφάλι μας, ένα βίντεο στο YouTube θα σας επαναφέρει: οι ερμηνείες στο παλιό, το πρωτότυπο Silent Hill 2 ήταν… παράξενες.

Δείτε στο παρακάτω βίντεο, στο 5:37, τον διάλογο με την Angela.

Και τώρα, δείτε τον και στο νέο παιχνίδι:

Οι ατάκες, στην παλιά εκδοχή, δεν μοιάζουν φυσικές, οι ερμηνείες είναι τελείως εκτός πραγματικότητας. Κάθε λέξη που βγαίνει από το στόμα των χαρακτήρων έχει στόμφο και φαίνεται σαν να νιώθουν οι ίδιοι παράξενα για ό,τι ξεστόμισαν, σαν να μην πιστεύουν ότι είπαν αυτό που μόλις ακούσαμε.

Δεν πρόκειται για σκηνοθετική οδηγία, όμως, αλλά για μια προσπάθεια σε ένα μέσο που τότε έβρισκε τα πατήματά του, όσον αφορά αυτού του στιλ παραγωγές.

Τα cutscenes είναι σκηνοθετημένα με παράξενο τρόπο, η ομίχλη μπαίνει στη μέση και κρύβει χαρακτηριστικά των προσώπων, οι ερμηνείες είναι εντελώς υπερβολικές, σε επίπεδο B-movie, η μουσική είναι πολύ ανεβασμένη σε ένταση.

Διαβάστε επίσης:  Layers of Fear: "Κλείδωσε" η ημερομηνία κυκλοφορίας, με δωρεάν demo

Τότε, όμως, δεν τα έκαναν επίτηδες όλα αυτά. Τότε δεν είχε αρχίσει το μεγάλο «μπαμ» του gaming, δεν έπαιζαν στα παιχνίδια πασίγνωστοι ηθοποιοί του Χόλιγουντ, ενώ οι τεχνολογικοί περιορισμοί οδηγούσαν συχνά σε λύσεις όπως έντονη ομίχλη. Οι διάλογοι, επίσης, δεν είχαν αυτήν την κινηματογραφικότητα που υπάρχει σήμερα.

Μάλιστα, εκείνη την εποχή τα άλματα της τεχνολογίας ήταν τεράστια, άρα οι δημιουργοί και οι ηθοποιοί έπρεπε να ακολουθούν με μεγάλη ταχύτητα τις εξελίξεις.

Ο συγχρονισμός των στομάτων, η σκηνοθεσία, οι κινήσεις των χαρακτήρων, το γράψιμο του διαλόγου, οι ερμηνείες, όλα ήταν παράξενα και, κρίνοντάς τα με τα σημερινά δεδομένα, δεν πρόκειται για ικανοποιητικό αποτέλεσμα.

Στο παλιό παιχνίδι δεν ήταν απλώς μια εσκεμμένη προσπάθεια, ωστόσο. Τότε, ήταν μια ευτυχής συγκυρία, που μέσω των περιορισμών της κατάφερε να αποκτήσει εμβληματικά χαρακτηριστικά. Η ατμόσφαιρα του Silent Hill 2 ήταν ονειρική/εφιαλτική, εξαιτίας τέτοιων χαρακτηριστικών και είναι κάτι που δύσκολα θα ξαναπετύχει, ειδικά όταν γίνεται υπερπροσπάθεια.

Το αποτέλεσμα, τελικά, ήταν ένα προϊόν της εποχής, ένα σύνολο χαρακτηριστικών που είναι δύσκολο να δημιουργηθεί ξανά, με τα σύγχρονα υλικά, είναι δύσκολο να δημιουργηθεί επίτηδες. Αναρωτιέμαι και για άλλα χαρακτηριστικά: για παράδειγμα, όταν ξεκινούσες το Silent Hill 2, η εισαγωγή σε έβαζε να τρέχεις σε δρόμους γεμάτους ομίχλη, για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα, χωρίς να συμβαίνει κάτι. Αναρωτιέμαι πόσα στοιχεία της αλλόκοτης για τα σημερινά δεδομένα δομής θα διατηρήσουν στο remake.

Ας πούμε, η νέα εκδοχή του διαλόγου με την Angela δεν είναι πάρα πολύ ενθαρρυντική. Οι ερμηνείες φαίνονται επιτηδευμένα «κακές», ώστε να δώσουν τον αέρα B-movie, να πλάσουν αυτήν την ονειρική ατμόσφαιρα του πρωτότυπου, αλλά δεν καταφέρνουν να φτάσουν σε εκείνη το επίπεδο παραξενιάς και απλώς ακούγονται ερασιτεχνικοί. Είναι μια παγίδα που θα είναι δύσκολο να αποφύγει η εταιρεία.

Άρα… ίσως θα ήταν καλύτερη μια αλλαγή πλεύσεις, μια αλλαγή προσέγγισης, αλλά με μια δυνατή ομάδα δημιουργών από πίσω, για να μην δούμε μια κενή απομίμηση, χωρίς ψυχή. Όπως και να ‘χει, τα τρέιλερ που έχουμε δει είναι μονταρισμένα, άρα δεν μπορούμε να έχουμε πλήρη εικόνα. Περιμένω και ελπίζω.

Διαβάστε επίσης:  Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 - Review

Η μάχη του Silent Hill 2

Ακόμα μια ευτυχής συγκυρία: η κάμερα, που δεν κινούσαμε ελεύθερα, οι απότομες κινήσεις του ήρωα, οι απλοί μηχανισμοί της εποχής, οι απότομες εναλλαγές οπτικής γωνίας, τα επαναλαμβανόμενα ηχητικά εφέ… ήταν στοιχεία που έδιναν στη μάχη του Silent Hill 2 συγκεκριμένα στοιχεία.

Την έκαναν να μοιάζει ωμή, άγαρμπη και έκαναν, ταυτόχρονα, τον πρωταγωνιστή να φαίνεται ανίκανος να αντιμετωπίσει τα τέρατα με αποτελεσματικότητα.

Στη νέα εκδοχή του παιχνιδιού, με βάση ό,τι έχουμε δει ως τώρα, φαίνεται ότι οι δημιουργοί προσπαθούν να διατηρήσουν αυτό το πνεύμα. Προσπαθούν να κάνουν τη στόχευση κάπως άγαρμπη, να κάνουν τις κινήσεις του ήρωα απότομες κι εκείνες των εχθρών απρόβλεπτες, να αξιοποιήσουν το σκοτάδι.

Στο βίντεο, παρακάτω, μπορείτε να δείτε το gameplay του remake:

Προσπαθούν να δημιουργήσουν, πάλι, το πνεύμα του πρωτότυπου παιχνιδιού. Αλλά, πάλι, επιχειρούν να δημιουργήσουν επίτηδες κάτι που είχε προκύψει τυχαία, λόγω των χαρακτηριστικών του gaming της εποχής εκείνης. Και αυτό είναι δύσκολο εγχείρημα.

Φαίνεται ότι η ομάδα ανάπτυξης προσπαθεί να φτιάξει το σύστημα μάχης έτσι, ώστε να είναι ταυτόχρονα άγαρμπο, αλλά να είναι και διασκεδαστικό. Μπράβο, αυτή είναι η σωστή προσέγγιση, αλλά υπάρχουν κάποια θέματα.

Στο παλιό παιχνίδι η μάχη δεν ήταν ιδιαίτερα συναρπαστική -και, με αυτόν τον τρόπο, γινόταν ταιριαστή και δεν έμπαινε στο προσκήνιο. Αν η εταιρεία κατάφερνε να διατηρήσει την αίσθηση αλλά να κάνει τη διαδικασία συναρπαστική, τότε θα είχε πετύχει.

Όμως, με βάση το ιστορικό της εταιρείας ανάπτυξης και με βάση όσα έχει δείξει ως τώρα, δυσκολεύομαι να εμπιστευτώ τις επιλογές και τις ικανότητές της. Πάλι, ελπίζω να κάνω λάθος. Μέχρι να κυκλοφορήσει το παιχνίδι, στις 8 Οκτωβρίου, θα ξαναπαίξω το παλιό, για να μπω στο κλίμα.

bloober teamKonamiSilent Hill 2Silent Hill 2 Remake
 
Ακολουθήστε το VG24.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι τα πιο πρόσφατα νέα από τον κόσμο των video games, του entertainment και της τεχνολογίας. Ακολουθήστε το VG24.gr σε Facebook, X, Instagram, YouTube, Spotify και TikTok.
  Δείτε το νέο VG24 Podcast:  

Αφήστε σχόλιο Ακύρωση απάντησης

Αποθήκευση των πληροφοριών για την επόμενη φορά που θα σχολιάσω

* Με τη συμπλήρωση των στοιχείων, αποδέχεστε την αποθήκευση και τη διαχείριση των πληροφοριών σας από την ιστοσελίδα.

Thanks for submitting your comment!
Βασίλης Τατσιόπουλος

Παίζει τα πάντα αν δεν είναι αθλητικά ή racing. Αγαπημένη του κονσόλα το Sega Saturn. Ακόμα περιμένει ένα remake του Panzer Dragoon Saga. Του τη σπάνε οι τριλογίες και ιδιαίτερα το τρίτο τους μέρος.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ανακοινώθηκε Remake του Silent Hill 1 από την...

12 Jun 2025, 17:33

Konami Press Start: Έρχεται παρουσίαση με επίκεντρο τα...

10 Jun 2025, 16:45

Silent Hill f: Μάθαμε πότε κυκλοφορεί

05 Jun 2025, 0:23

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater – Η...

23 May 2025, 15:57

Silent Hill f: Η Konami προειδοποιεί για ψεύτικες...

21 Apr 2025, 23:13

Cronos: The New Dawn – Νέες πληροφορίες μέσα...

23 Mar 2025, 11:11

Silent Hill f: Όλα όσα μάθαμε για αυτό...

14 Mar 2025, 6:04

Silent Hill f: Έρχονται νέα στην επερχόμενη παρουσίαση...

11 Mar 2025, 10:10

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater – Ημερομηνία...

07 Feb 2025, 12:02

Πρόσφατα Άρθρα

  • Sonos Ace: Νέες δυνατότητες για ακόμα καλύτερο ήχο

    13 Jun 2025, 16:00
  • Η Xiaomi παρουσιάζει τη σειρά Redmi Pad 2

    13 Jun 2025, 15:25
  • MindsEye: Ξεκίνησαν οι επιστροφές χρημάτων από το PlayStation

    12 Jun 2025, 21:32
  • The Alters – Review

    12 Jun 2025, 20:45
  • Ανακοινώθηκε Remake του Silent Hill 1 από την Bloober Team

    12 Jun 2025, 17:33

FOLLOW US

Social Counter

15K Fans Like
twitter Follow Us
youtube Subscribe
1.8K Followers Follow Us
Facebook Group
VG24 Gaming Community

2025 June

MO
TU
WE
TH
FR
SA
SU
26
27
28
29
30
31
1
Events for 1st June
No Events
2
3
4
5
6
7
8
Events for 2nd June
No Events
Events for 3rd June
No Events
Events for 4th June
No Events
Events for 5th June
No Events
Events for 6th June
No Events
Events for 7th June
No Events
Events for 8th June
No Events
9
10
11
12
13
14
15
Events for 9th June
No Events
Events for 10th June
No Events
Events for 11th June
No Events
Events for 12th June
No Events
Events for 13th June
No Events
Events for 14th June
No Events
Events for 15th June
No Events
16
17
18
19
20
21
22
Events for 16th June
Gex Trilogy - Key Art

Gex Trilogy

Events for 17th June
TRON: Catalyst - Key Art

TRON: Catalyst

FBC: Firebreak - Key Art

FBC: Firebreak

Lost in Random: The Eternal Die - Key Art

Lost in Random: The Eternal Die

SCUM - Key Art

SCUM

Events for 18th June
No Events
Events for 19th June
Raidou Remastered: The Mystery of the Soulless Army - Key Art

Raidou Remastered: The Mystery of the Soulless Army

Rematch - Key Art

Rematch

Star Overdrive - Key Art

Star Overdrive (PS5 / XBSX / PC)

Events for 20th June
No Events
Events for 21st June
No Events
Events for 22nd June
No Events
23
24
25
26
27
28
29
Events for 23rd June
No Events
Events for 24th June
No Events
Events for 25th June
No Events
Events for 26th June
Death Stranding 2: On the Beach - Key Art

Death Stranding 2: On the Beach

System Shock 2: 25th Anniversary Remaster - Key Art

System Shock 2: 25th Anniversary Remaster

Events for 27th June
Tamagotchi Plaza - Key Art

Tamagotchi Plaza

Events for 28th June
No Events
Events for 29th June
No Events
30
1
2
3
4
5
6
Events for 30th June
No Events
Events for 1st July
Mecha BREAK - Key Art

Mecha BREAK

PlayStation

  • The Alters – Review

  • Ανακοινώθηκε Remake του Silent Hill 1 από την Bloober Team

  • Onimusha 2: Samurai’s Destiny – Review

Xbox

  • Ανακοινώθηκε Remake του Silent Hill 1 από την Bloober Team

  • Onimusha 2: Samurai’s Destiny – Review

  • The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered – Review

Nintendo

  • Konami Press Start: Έρχεται παρουσίαση με επίκεντρο τα MGS Delta και Silent...

  • Mario Kart World – Review

  • Όλες οι μεγάλες ανακοινώσεις του Xbox Games Showcase 2025

PC

  • The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered – Review

  • Theropods: Νέο Ελληνικό παιχνίδι με δεινόσαυρους

  • Konami Press Start: Έρχεται παρουσίαση με επίκεντρο τα MGS Delta και Silent...

Εγγραφείτε στο Newsletter μας για να μαθαίνετε πρώτοι όλα τα νέα του χώρου!

  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • Youtube
  • Email
Footer Logo

@2022 - All Rights Reserved. Designed by VG24

VG24.gr
  • News
  • Reviews
    • Previews
  • Releases
  • Podcasts
  • Entertainment
  • Hardware
    • Hardware Reviews
  • Features