Η επόμενη μεγάλη κυκλοφορία για φέτος είναι αδιαμφισβήτητα το Gran Turismo 7, και η Digital Foundry το έβαλε στο μικροσκόπιο της.
Η Digital Foundry προχώρησε σε μία εξονυχιστική ανάλυση του τεχνικού τομέα του Gran Turismo 7 που κυκλοφορεί σύντομα για PlayStation 4 και PlayStation 5.
Σύμφωνα με τους ίδιους, το GT 7 φαίνεται πως χτίστηκε πάνω στο GT Sport, τον προηγούμενο τίτλο της σειράς, που κυκλοφόρησε το 2017. Από τα checkerboarded 1800p του GT Sport, πήγαν στο native 4K. Πέρα από το pixel count, υπήρξαν και βελτιώσεις στο texture filtering, την ποιότητα των σκιών και άλλα.
Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του τίτλου είναι το hardware-accelerated ray-tracing, με τον τίτλο να δίνει δύο επιλογές μεταξύ RT και μεγαλύτερου frame rate. Με την επιλογή του RT, φαίνεται πόση λεπτομέρεια έχει δοθεί στην αποτύπωση των χρωμάτων των αυτοκινήτων.
Ο τρόπος προσέγγισης υλοποίησης του ray tracing φαίνεται να είναι κοινός με αυτόν της Insomniac στα Ratchet & Clank και Marvel’s Spider-Man. Οι αντανακλάσεις του περιβάλλοντος είναι απλοποιημένες σε σύγκριση με των οχημάτων, στα οποία φαίνεται να έχει πέσει όλο το budget, με λεπτομερείς και ακριβείς αντανακλάσεις.
Πέρα από τον οπτικό τομέα, σημαντικό κομμάτι παίζουν και οι χρόνοι φόρτωσης. Το Digital Foundry δηλώνει πως το GT 7 επωφελείται όσο λίγα παιχνίδια από τη δύναμη του SSD στο PlayStation 5. Το loading είναι σχεδόν άμεσο, με ένα fade out / fade in εφέ να είναι αρκετό για να καλύψει τον ελάχιστο χρόνο φόρτωσης.
Μπορείτε να δείτε ολόκληρη την ανάλυση του Digital Foundry παρακάτω: