Ο συνιδρυτής της Rockstar αποκάλυψε πως ένα DLC του GTA V έφτασε στη μέση, αλλά εγκαταλείφθηκε για να δοθεί προτεραιότητα στο Red Dead Redemption 2.
Για πρώτη φορά, ο συνιδρυτής και πρώην lead writer της Rockstar Games, Dan Houser, μίλησε δημόσια για το πολυσυζητημένο single-player DLC του Grand Theft Auto V που είχε στο επίκεντρό του τον Trevor. Όπως αποκάλυψε στο podcast του Lex Fridman, το expansion προχωρούσε κανονικά στην ανάπτυξή του, όμως εγκαταλείφθηκε όταν η εταιρεία επικεντρώθηκε πλήρως στο Red Dead Redemption 2.
«Το διαδίκτυο γνωρίζει ότι είχαμε φτιάξει ένα single-player DLC για το GTA V, το οποίο δεν κυκλοφόρησε ποτέ», ανέφερε ο Houser. «Ήταν αυτό όπου έπαιζες ως Trevor, αλλά ήταν μυστικός πράκτορας. Ήταν ωραίο, αλλά δεν «κούμπωσε» ποτέ σωστά και δεν ολοκληρώθηκε. Είχε φτάσει περίπου στη μέση όταν το εγκαταλείψαμε. Αν το είχαμε συνεχίσει, πιθανότατα δεν θα είχαμε προλάβει να δημιουργήσουμε το Red Dead 2. Πάντα υπάρχουν συμβιβασμοί».
Η ύπαρξη του DLC είχε αποκαλυφθεί τα προηγούμενα χρόνια από τον ηθοποιό Steven Ogg (Trevor), ο οποίος είχε αναφέρει ότι το σενάριο ήθελε τον χαρακτήρα του να δουλεύει ως πράκτορας της FIB σε μια ιστορία με ύφος James Bond. Μάλιστα, σύμφωνα με τον ίδιο, είχαν ήδη γυριστεί κάποιες σκηνές motion capture πριν το project «εξαφανιστεί» χωρίς καμία συνέχεια.
Πρώην εργαζόμενοι της Rockstar είχαν επίσης επιβεβαιώσει ότι το περιεχόμενο αναπτύχθηκε μερικώς, αλλά τελικά απορρίφθηκε λόγω της μεγάλης επιτυχίας του GTA Online, που απορρόφησε πλήρως το ενδιαφέρον και τους πόρους της εταιρείας. Ορισμένα στοιχεία, όπως το jetpack, φαίνεται να ενσωματώθηκαν αργότερα στα online updates — συγκεκριμένα στο «Doomsday Heist».
Ο Houser αποκάλυψε ακόμα πως θα ήθελε να δημιουργήσει και ένα GTA Zombies, το οποίο «θα ήταν ξεκαρδιστικό» όπως είπε, όμως και αυτό έμεινε στα χαρτιά. Παρά ταύτα, τόνισε ότι παραμένει μεγάλος υποστηρικτής των single-player DLCs, τονίζοντας πως σχεδιάζει να δημιουργήσει παρόμοιο περιεχόμενο στη νέα του εταιρεία, Absurd Ventures.
«Μου αρέσει να γράφω ιστορίες», πρόσθεσε. «Λατρεύω το μοντέλο του GTA 4 με τα πρόσθετα επεισόδια, ή του Red Dead 1 με το zombie pack. Είναι διασκεδαστικό να φτιάχνεις έξτρα ιστορίες μέσα σε έναν ήδη υπάρχοντα κόσμο και αυτό σκοπεύω να συνεχίσω να κάνω».