Halo Infinite (Campaign) – Review

Ουσιώδης προσθήκη στην εμβληματική σειρά

Το Halo Infinite είναι ένας τίτλος που δεν χάνεται με τίποτα. Ένα καλογραμμένο, ατμοσφαιρικό παιχνίδι που τιμά την ιστορία του και εκσυγχρονίζει ό,τι πρέπει και όπως πρέπει.

Το campaign του Halo Infinite ήταν κάπως «κρυμμένο» ως τώρα. Δεν ξέραμε ακριβώς ποια προσέγγιση έχει ακολουθήσει η 343 Industries για τον νέο τίτλο της εμβληματικής σειράς. Σύμφωνα με όσα είχαμε δει, η εξής εικόνα είχε σχηματιστεί: επιστροφή στις ρίζες, στην ατμόσφαιρα του πρώτου Halo, με εκσυγχρονισμένα mechanics και κάτι από open world.

halo-infinite-1

Πράγματι, έτσι είναι. Το Halo Infinite κοιτάζει το Combat Evolved, και τα πρώτα Halo γενικότερα. Από εκεί αντλεί την έμπνευσή του, και αυτό είναι προφανές αμέσως. Για να τα πούμε όλα απ’ την αρχή: το Halo Infinite δεν είναι μία ριζική αναμόρφωση του franchise. Η 343 δεν προσπαθεί να ακολουθήσει προσεγγίσεις όπως εκείνη του God of War. Δεν επιχειρεί να αλλάξει τον Chief, να μας δώσει μία τελείως διαφορετική ιστορία και μία νέα δομή. Και όμως, καταφέρνει πολλά.

Είναι εντυπωσιακό, αλήθεια.

Το σενάριο, το πιο κρυμμένο στοιχείο του campaign και αυτό που περιμέναμε περισσότερο να δούμε, είναι εντυπωσιακό. Δεν πρόκειται για μια περίπλοκη ιστορία με δεκάδες χαρακτήρες. Δεν υπάρχουν βαρύγδουπες ανατροπές, δεν ακούμε συνεχώς διαλόγους, οι χαρακτήρες είναι λίγοι και λακωνικοί.

Η πλοκή συνοψίζεται σε μερικές προτάσεις. Ναι, το Halo έχει ιδιαίτερα πυκνό και μακροσκελές lore, και εδώ είναι όλο διάχυτο. Ωστόσο, η πλοκή του Halo Infinite είναι σύντομη και απλή. Βέβαια, αν δεν γνωρίζετε το lore, έστω και επιφανειακά, θα έχετε πρόβλημα. Αν δεν ξέρετε έστω στο περίπου τι έχει προηγηθεί στην ιστορία της σειράς, καλή τύχη. Δεν είναι ένα παιχνίδι για νεοφερμένους. Αυτό δεν σημαίνει ότι η πλοκή δεν στέκεται από μόνη της· έχει γίνει τιτάνια προσπάθεια ώστε το σενάριο να βγάζει νόημα από μόνο του σε moment-to-moment βάση. Πράγματι, βγάζει, αλλά θα ακούτε συνεχώς ονόματα και όρους που δεν θα γνωρίζετε και, φυσικά, ο αντίκτυπος των πιο «μεγάλων» σημείων της ιστορίας θα μειωθεί αισθητά.

halo-infinite-2

Όπως και να ‘χει, η δουλειά που έχει γίνει είναι ολόσωστη. Ο Master Chief, ένας badass action hero που δεν συνηθίζει να μιλά πολύ, έπρεπε να αποκτήσει πιο «ανθρώπινο» πρόσωπο για το νέο παιχνίδι. Η νέα πλοκή έπρεπε να είναι πιο «προσωπική». Και, τελικά, έτσι είναι. Είναι εντυπωσιακό, αλήθεια, το πώς οι writers έχουν καταφέρει να φορτίσουν συναισθηματικά ένα σενάριο παιχνιδιού δράσης, χωρίς να οδηγηθούν σε υπερβολές κανενός τύπου.

Ο Master Chief είναι πιο «ανθρώπινος»; Ναι.

Μιλάει περισσότερο; Δεν είμαι σίγουρος, μάλλον.

Ο Master Chief είναι ακόμη badass; Πιο πολύ από ποτέ.

Μην ανησυχείτε, δεν θα δείτε μακροσκελείς διαλόγους και μονολόγους με φόντο μελαγχολικές βιολιστικές μελωδίες. Θα δείτε ελεύθερη πτώση από αεροπλάνα, θα εξολοθρεύσετε ορδές εξωγήινων, θα ακούσετε τον Chief να πετάει ατάκες βγαλμένες από την πιο κουλ ταινία δράσης της δεκαετίας του 80. Θα δείτε ένα κλασικό σενάριο στο ύφος του Halo, θα δείτε ό,τι θα περιμένατε να δείτε, αλλά με καλύτερη, πιο συνειδητοποιημένη υλοποίηση, που λαμβάνει υπόψη το βάρος του franchise.

Ο Chief, παρόλο που δεν δείχνει ποτέ το πρόσωπό του, και παρά τον περιορισμένο όγκο του διαλόγου του, είναι ένας εξαιρετικός χαρακτήρας στο Infinite. Η σκηνοθεσία είναι άψογη και καταφέρνει να τονίσει τις κινήσεις του πρωταγωνιστή, να τον τοποθετήσει στον χώρο με κατάλληλο τρόπο και να αποτυπώσει τις αντιδράσεις του με σωστές λήψεις, ώστε να του δίνεται «ζωντάνια».

halo-infinite-3

Είναι μια προσέγγιση που μοιάζει με εκείνη του Metroid για τη Samus, μόνο που εδώ γίνεται καλύτερα. Ο Master Chief του Infinite είναι ένας υπερστρατιώτης, πανίσχυρος, πανέξυπνος, ατρόμητος, αλλά και κουρασμένος. Είναι ένας πονεμένος άνθρωπος, που κουβαλάει πολύ βαρύ φορτίο, και κάποια γεγονότα έχουν τρυπήσει το σκληρό του περίβλημα. Στο Halo Infinite όλα αυτά είναι προφανή και έχουν γίνει στοιχεία της προσωπικότητάς του, χωρίς όμως να βλέπουμε υπερβολές και σκηνές που δεν ταιριάζουν στον χαρακτήρα του Master Chief.

Είναι ο κλασικός badass ήρωας, αλλά εδώ έχει περισσότερες διαστάσεις. Και κάθε πτυχή της ανάπτυξής του έχει γίνει ολόσωστα. Φυσικά, ο ηθοποιός που ενσαρκώνει τον εμβληματικό πρωταγωνιστή κλέβει και πάλι την παράσταση. Καταφέρνει να μεταδώσει όλα τα προαναφερθέντα μέσα σε μερικές μόνο προτάσεις. Επίσης, η νέα στολή του Master Chief, που είναι εμπνευσμένη από εκείνη των πρώτων τίτλων και όχι των πιο πρόσφατων, είναι η πιο εντυπωσιακή ως σήμερα.

Το νέο «Όπλο» είναι ιδανικό.

Μαζί με τον Chief έχουμε ένα μικρό αλλά αποδοτικά γραμμένο cast. Η «νέα Cortana», που ονομάζεται απλώς “Weapon” («Όπλο»), είναι υπέροχη. Με voice acting εφάμιλλης ποιότητας με εκείνο του Chief, η καινούργια ΑΙ που συντροφεύει τον ήρωα είναι διαφορετική από την Cortana και δίνει στο σενάριο πολλές δυνατότητες.

halo-infinite-4

Η εισαγωγή της και το χτίσιμό της ως μιας έντονης προσωπικότητας δίνουν στην πλοκή την ευκαιρία να ξεφύγει από τα αυστηρά action μονοπάτια και να αποκτήσει στιγμές ανάπαυλας με χιούμορ και συναισθηματικά φορτισμένες τροπές. Εξαιρετικά σχεδιασμένη, ιδανικά γραμμένη και αποδοτικά ενσαρκωμένη, η νέα ΑΙ αποδεικνύεται ολόσωστη συμπρωταγωνίστρια και πετυχημένο αφηγηματικό εργαλείο, μια «άγκυρα» για τις πιο ήσυχες στιγμές του Halo Infinite, ένας «μοχλός» που βοηθά στην ανάπτυξη του Master Chief αλλά χωρίς να χάνει τη δική της προσωπικότητα.

Η πλοκή είναι απλή, γρήγορη, καταιγιστική σε σημεία, με ήρεμες σκηνές εδώ κι εκεί, με λίγους χαρακτήρες αλλά επιβλητικούς ως παρουσίες. Καλογραμμένοι διάλογοι, μετρημένο ύφος, αποφυγή υπερβολών προς οποιαδήποτε κατεύθυνση, άριστη σκηνοθεσία, τρομερό υπόβαθρο και εντυπωσιακοί χαρακτήρες, είναι μερικά απ’ τα στοιχεία που κάνουν τη μινιμαλιστική αυτή ιστορία να αποκτά περισσότερο εκτόπισμα απ’ ό,τι θα περιμέναμε. Μια ιδανική συνέχεια για το franchise· τιμά το παρελθόν και φέρνει τη σειρά στο σήμερα ολόσωστα, σαν να μην πέρασε μια μέρα.

Το gameplay προσπαθεί να κάνει κάτι παρόμοιο.

Είναι Halo, αδιαμφισβήτητα, και μάλιστα παλιό, κλασικό Halo, αλλά συμπεριλαμβάνει στοιχεία από σύγχρονου τύπου προσεγγίσεις του είδους. Η βασική απορία που είχε «γεννηθεί» έχει να κάνει με το πόσο ανοιχτός είναι ο κόσμος του Halo Infinite. Λοιπόν, όχι πολύ. Δεν είναι open world τίτλος με αχανή πεδία για εξερεύνηση και με δεκάδες βάσεις για «καθάρισμα». Παρόλα αυτά, ακολουθεί τα βήματα τίτλων με ανοιχτούς κόσμους, για να τα συνδυάσει με τη δομή ενός παραδοσιακού Halo.

Διαβάστε επίσης:  Call of Duty: Modern Warfare III - Review

Αυτό σημαίνει πως θα δούμε βάσεις για «καθάρισμα», θα τις ελευθερώσουμε σκοτώνοντας όλους τους εχθρούς στο σημείο, και έτσι θα ξεκλειδώσουμε τα εικονίδια του χάρτη, τριγύρω. Μια διαδικασία που έχουμε δει πάρα πολλές φορές σε ανοιχτούς κόσμους παιχνιδιών. Ωστόσο, το Halo Infinite ΔΕΝ είναι Far Cry, αν ανησυχείτε γι’ αυτό. Καταρχάς, μπορείτε να αγνοήσετε πλήρως τον ανοιχτό κόσμο και τις δραστηριότητές του. Δεν χρειάζεται να ψάξετε τον χάρτη για στολές, upgrades και όπλα.

halo-infinite-5

Θυμόμαστε το Combat Evolved, με πίστες όπως η θρυλική The Silent Cartographer, που μας έστελναν να εξερευνήσουμε διάφορα σημεία, σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους. Η δομή αυτή έδινε την ψευδαίσθηση ενός ανοιχτού κόσμου με μεγάλο μέγεθος και ποικιλία στις τοποθεσίες, ενώ στην πραγματικότητα είχαμε γραμμικά επίπεδα περιορισμένης έκτασης. Ε, στο Halo Infinite έχουμε μεγαλύτερα επίπεδα. Αυτό είναι όλο.

Ο χάρτης χωρίζεται σε τμήματα, τα οποία δεν εξερευνούμε ελεύθερα απ’ την αρχή. Έτσι, είμαστε «κλεισμένοι» στα κομμάτια αυτά μέχρι να ολοκληρώσουμε τις αποστολές τους. Συνεπώς, όσο βρισκόμαστε σε ένα από τα μέρη, μπορούμε να το εξερευνήσουμε εξονυχιστικά, αν θέλουμε, χωρίς όμως να περπατάμε σε τεράστιες άδειες εκτάσεις.

Δεν είναι Far Cry, δεν είναι Fallout. Είναι Halo, μεγαλύτερης όμως κλίμακας.

Η εξερεύνηση, ευτυχώς, ανταμείβει. Και ανταμείβει πραγματικά, όχι με τη «χαρά της ανακάλυψης» μόνο. Οι δραστηριότητες του χάρτη δεν είναι πάρα πολλές σε είδη, ούτε σε ποσότητα. Το βασικό σενάριο θα σας πάρει περίπου 12-15 ώρες αν ασχοληθείτε λίγο με το παράπλευρο περιεχόμενο, ενώ μετά μπορείτε να δώσετε άνετα άλλες 10 για να ολοκληρώσετε τις δραστηριότητες του κόσμου αυτού.

  • Ένας τύπος αποστολών μάς βάζει να ελευθερώσουμε βάσεις.

Κάθε βάση που καθαρίζουμε ανοίγει τη δυνατότητα για fast travel στο σημείο αυτό, αλλά και για ανεφοδιασμό και απόκτηση οχημάτων. Οι βάσεις είναι χρήσιμες, γιατί τα πυρομαχικά στο Halo Infinite τελειώνουν εύκολα και γρήγορα καταλήγουμε με ένα πιστολάκι στο χέρι. Επίσης, είναι χρήσιμες γιατί βοηθούν στην εύκολη και γρήγορη περιήγηση του χάρτη. Α, μας δίνουν και μερικούς marines για να μας συντροφεύσουν, οι οποίοι είναι χρήσιμοι σε πολύ συγκεκριμένες καταστάσεις και μοιάζουν με άμυαλα bots.

halo-infinite-6

  • Άλλος τύπος δραστηριότητας είναι οι «στόχοι».

Σε συγκεκριμένα σημεία, βρίσκουμε «στόχους», που είναι mini bosses επί της ουσίας. Οι μάχες αυτές διαδραματίζονται σε ανοιχτά περιβάλλοντα και μας δίνουν πολλές δυνατότητες προσέγγισης. Είναι συναρπαστικές, απαιτητικές μονομαχίες με αξιοπρόσεκτους λειτουργικά εχθρούς. Κάθε mini boss που εξολοθρεύουμε μας δίνει ένα ξεχωριστό όπλο, το οποίο μπορούμε έπειτα να αποκτούμε στις βάσεις που έχουμε ελευθερώσει. Επιτυγχάνεται έτσι ένας συνδυασμός δραστηριοτήτων.

  • “Spartan Core”, το πιο ενδιαφέρον στοιχείο του open world

Ο χάρτης είναι γεμάτος με αντικείμενα, διαφόρων τύπων, και ένας απ’ αυτούς είναι τα “Spartan Cores”. Πρόκειται για πόντους αναβάθμισης, που μας επιτρέπουν να ξεκλειδώνουμε νέες δυνάμεις για τον Master Chief. Έχουμε δει, για παράδειγμα, το Grappleshot, τον γάντζο που πετάει ο πρωταγωνιστής για να πιάνεται και να σκαρφαλώνει σε σημεία του χώρου. Ο γάντζος αυτός, όμως, δεν είναι το μόνο νέο εργαλείο του Chief: υπάρχουν αρκετά gadgets, όλα χρήσιμα και ενδιαφέροντα. Κάθε νέα λειτουργία προσθέτει νέες προσεγγίσεις για τις μάχες και κάνει τον Master Chief να φαίνεται πιο ισχυρός. Στο τέλος, φυσικά, μιλάμε για έναν πλήρη action hero.

halo-infinite-7

Τα Spartan Cores που βρίσκουμε μας δίνουν τη δυνατότητα να αυξήσουμε την αποδοτικότητα ενός gadget, μέσω ενός απλού skill tree. Μειώνουμε τους χρόνους των cooldowns, αυξάνουμε την ισχύ, προσθέτουμε νέες λειτουργίες στα εργαλεία. Σίγουρα θα βρείτε κάποια που σας ταιριάζουν περισσότερο και θα επενδύσετε σε αυτά, αλλά το Halo Infinite φροντίζει ώστε να τα συμπεριλάβει όλα. Θα αντιμετωπίσετε προκλήσεις και bosses που σας προσκαλούν να μάθετε να χρησιμοποιείτε συγκεκριμένα gadgets. Αν πράγματι εκπαιδευτείτε σε όλα και τα αναβαθμίσετε επαρκώς, θα γίνετε μια πολεμική μηχανή ενώ παράλληλα το gameplay θα αποκτήσει περισσότερο ενδιαφέρον και θα σας διασκεδάσει περισσότερο.

Υπάρχουν και κάποιες πιο ασήματες ασχολίες, πιο σύντομες επίσης για να ολοκληρωθούν, αλλά και κάποια outposts που είναι σαν μικρές πίστες, με δικές τους αποστολές. Κάθε εκπληρωμένη δραστηριότητα μας δίνει κάποιους πόντους, οι οποίοι ξεκλειδώνουν νέα όπλα για το οπλοστάσιο των βάσεων, καθώς και οχήματα. Τα κίνητρα για ενασχόληση είναι αρκετά, αλλά ποτέ δεν αναγκαζόμαστε.

Όταν δεν ψάχνουμε για upgrades και δεν «καθαρίζουμε» τον χάρτη, ολοκληρώνουμε αποστολές σε εξωγήινα κτίσματα και σε τμήματα του ανοιχτού κόσμου. Οι αποστολές είναι γραμμικές -με κάποιες ελευθερίες όμως-, καλοσχεδιασμένες και διασκεδαστικές, σε γνώριμο ύφος τύπου Halo.

Η νέα μορφή του Halo είναι ουσιώδης.

Έτσι, έχουμε κάποια ξεχωριστά κομμάτια που συνδέονται μεταξύ τους για να μας δώσουν ένα συνολικό πακέτο γεμάτο ουσία. Οι δραστηριότητες του open world αποφέρουν χρήσιμα εργαλεία και βοηθούν στην εκμάθηση και την τελειοποίηση των συστημάτων του gameplay, ενώ τα «κλειστά» τμήματα παραπέμπουν σε κλασικό Halo, με τον καλύτερο τρόπο.

Οι αποστολές που λαμβάνουν χώρα σε εσωτερικούς χώρους είναι στημένες με τη γνώριμη δομή της σειράς. Θα κυκλοφορήσετε σε διαδρόμους επιβλητικών μεταλλικών κτισμάτων, θα αντιμετωπίσετε δεκάδες εχθρούς σε δωμάτια «αρένες», θα ακούσετε διαλόγους σε ενδιάμεσες γαλήνιες στιγμές, θα μονομαχήσετε με τρομερά bosses.

halo-infinite-9

Είναι το Halo στα καλύτερά του, με άψογο level design, επαρκώς περίπλοκο αλλά απόλυτα κατανοητό, με πολλούς τύπους εχθρών, που απαιτούν διαφορετική προσέγγιση, και με ένα πλούσιο οπλοστάσιο που χαρακτηρίζεται από ποικιλομορφία. Υπάρχουν αρκετές νέες προσθήκες, με καινούργια όπλα, οχήματα και είδη αντιπάλων, αλλά αυτό που κάνει τη διαφορά είναι το gadget του γάντζου.

Πλέον, έχουμε τη δυνατότητα να σκαρφαλώνουμε σε πλατφόρμες και ψηλότερα τμήματα ενός επιπέδου, να πιάνουμε εχθρούς και να τους χτυπάμε με ορμή τραβόντας τον Chief προς το μέρος τους, αλλά και να αποκτούμε όπλα και αντικείμενα από μακριά. Ο σχεδιασμός της εμπειρίας με βάση αυτή τη νέα δυνατότητα είναι εξαιρετικός. Οι πίστες είναι γεμάτες με σημεία στα οποία μπορούμε να σκαρφαλώνουμε, και έτσι δίνεται ένα verticality που αλλάζει την αίσθηση του gameplay.

halo-infinite-10

Μπορούμε να φεύγουμε μακριά για να θεραπεύσουμε τη χαμένη ζωή ή την ασπίδα μας, να κρυβόμαστε σε μια πλατφόρμα, να μετακινούμαστε από εχθρό σε εχθρό, να κλέβουμε τα όπλα τους, να τραβάμε εκρηκτικά κιβώτια και να τα ρίχνουμε στους δυνατούς αντιπάλους. Μόλις μάθετε το σύστημα της μάχης και όταν έχετε πια αποκτήσει αρκετά εργαλεία, οι αναμετρήσεις γίνονται φρενήρεις χορογραφίες από ατσάλι, υπέροχες, γρήγορες, άψογα σχεδιασμένες.

Ένας εχθρός έχει στο πίσω μέρος του το αδύναμο σημείο. Πιάσε τον διπλανό με τον γάντζο, χτύπα τον και πέτα τον μακριά, ρίξτου δύο βολές με το ογκώδες shotgun που λέγεται “BULLDOG”. Πυροβόλησε την πλάτη του άλλου, σε εντόπισε, σε διαλύει με μία ρουκέτα, το cooldown του γάντζου επανήλθε και μπορείς να ανέβεις σε μια πλατφόρμα για να πάρεις μια ανάσα.

Ο χειρισμός είναι τέλειος.

Η απόκριση ιδανική.

Οι κινήσεις ρευστές.

Οι εχθροί, οι χώροι και τα όπλα έχουν σχεδιαστεί ιδανικά. Η AI των εχθρών είναι κορυφαία. Το σύστημα της μάχης του Halo Infinite είναι το καλύτερο της σειράς ως τώρα και ένα από τα πιο αξιόλογα του είδους γενικότερα. Μάλιστα, τα πολύ χρήσιμα gadgets που κάνουν τη μάχη πιο διασκεδαστική τελικά συνδράμουν και στο στήσιμο της εξερεύνησης: θα θελήσετε να «χτενίσετε» τον χάρτη για να βρείτε όλα τα upgrades.

Η δυσκολία, επίσης, είναι αυξημένη και οδηγεί σε ανάγκη για προσεκτικό παίξιμο και για αναζήτηση των Spartan Cores και των νέων όπλων. Θα χάσετε αρκετές φορές και θα χρειαστεί να παίζετε στρατηγικά, αναγνωρίζοντας κάθε τύπο εχθρών για να τον προσεγγίσετε όπως πρέπει, ταυτόχρονα αξιοποιώντας όλα τα εργαλεία του Master Chief και του περιβάλλοντος.

Διαβάστε επίσης:  Εγκρίθηκε και στο Ηνωμένο Βασίλειο η εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft

halo-infinite-11

Οι επικές στιγμές είναι πολλές, οι τιτάνιες μάχες που θα σας κάνουν να σηκωθείτε απ’ τη θέση σας συναρπάζουν, αλλά αυτό που κάνει τη δράση σχεδόν εξωπραγματική είναι το φανταστικό soundtrack. Παίρνοντας ως βάση τη μουσική των παλιότερων Halo και το ύφος της, οι συντελεστές εδώ έχουν φτιάξει κάτι πολύ μελετημένο. Η μουσική του Halo Infinite είναι πωρωτική, έντονη, με τύμπανα, βιολιά, μεγαλειώδεις μελωδίες και γρήγορους ρυθμούς. Το soundtrack κάνει τις -ήδη τρομερές- μάχες ακόμα πιο συναρπαστικές. Δεν κάνει όμως μόνο αυτό. Η μουσική καταφέρνει να αποδώσει την αδρεναλίνη της μονομαχίας, αλλά και την ηρεμία. Μεταδίδει την αίσθηση του χώρου, του αγνώστου, της γαλήνης, του φόβου. Πρόκειται για πολύ αξιόλογη δουλειά, προσεγμένη και στοχευμένη, με σωστές βάσεις και εύστοχες ιδέες για την εξέλιξή τους.

Ο ήχος είναι απίστευτος.

Ο χώρος «τραγουδά» με τα τεράστια, άδεια δωμάτιά του, κάθε ηχητικό εφέ δίνει ξεκάθαρη κατεύθυνση και έχουμε ένα πυκνό αποτέλεσμα, με άψογο soundtrack, ιαχές πολέμου, διαλόγους μεταξύ των εχθρών, ξεχωριστά εφέ για κάθε όπλο και τέλεια κατευθυντικότητα. Αν ψάχνετε έναν εχθρό και δεν τον βρίσκετε, μπορείτε απλώς να ακούσετε τις κραυγές του και να τον εντοπίσετε αμέσως.

Η εικόνα είναι επαρκής.

Το Halo Infinite δεν «ρίχνει σαγόνια». Ο σχεδιασμός, το visual design, είναι σε υψηλά ποιοτικά επίπεδα. Οι τοποθεσίες είναι πανέμορφες, μυστηριώδεις, εξωγήινες. Οι μεταλλικές κατασκευές κερδίζουν τις εντυπώσεις με τις καλοσχεδιασμένες υφές, με την πειστική απόδοσή τους και με τα εμπνευσμένα μοτίβα τους. Τα δωμάτια είναι πολλές φορές εκθαμβωτικά, τα εφέ επίσης.

Ο σχεδιασμός των χαρακτήρων είναι άριστος, αξιομνημόνευτος, με πολλές λεπτομέρειες και ταιριαστός στο ύφος. Το Halo που αποτελεί το setting του τίτλου θυμίζει τα παλιά και δεν απογοητεύει. Τα γραφικά, τώρα, δεν έχουν προβλήματα. Δεν υπάρχουν τεχνικά θέματα, δεν εντοπίζονται bugs ή glitches, οι επιδόσεις είναι απροβλημάτιστες (με εξαίρεση το έντονο pop-in σε Xbox One), το αποτέλεσμα είναι «γυαλισμένο», αλλά δεν είναι το πιο εντυπωσιακό open world που έχουμε δει, αν μιλάμε καθαρά για το τεχνικό κομμάτι.

Είναι ένας ξεχωριστός κόσμος, αποδοτικά σχεδιασμένος, αλλά όχι το πιο εντυπωσιακό δείγμα γραφικών. Στο Xbox One ο τίτλος «τρέχει» στα 30fps ικανοποιητικά, στο Series X πάμε σε 60fps, με κάποια παράξενα animations που παραμένουν στα 30. Σε γενικές γραμμές, είναι ένα όμορφο παιχνίδι, με χαρακτηριστικό σχεδιασμό, υπέροχους χαρακτήρες και αξιομνημόνευτες τοποθεσίες, αλλά όχι σοκαριστικά αποτελέσματα στον τεχνικό τομέα όσον αφορά στα γραφικά.

Το Halo Infinite και το μέλλον της σειράς

Η 343 έχει κάνει λόγο για ένα παιχνίδι τύπου “live service”, με περιεχόμενο που θα προστίθεται σταδιακά στο μέλλον. Ευτυχώς, κάτι τέτοιο δεν είναι εμφανές με βάση το campaign. Αν εξαιρέσουμε το συνεργατικό multiplayer που απουσιάζει δυστυχώς (και σε κάποια σημεία η απουσία είναι έντονη), έχουμε ένα πλήρες single-player campaign, χορταστικό, καλοστημένο και διασκεδαστικό απ’ την αρχή ως το τέλος, χωρίς περιττά γεμίσματα.

Μετά το τέλος της ιστορίας, μπορούμε να συνεχίσουμε με τον «καθαρισμό» του χάρτη και εδώ είναι που ο ανοιχτός κόσμος φαίνεται κάπως κενός. Όσο κυκλοφορούμε στο πλαίσιο αποστολών, με έναν ευρύτερο στόχο στο μυαλό μας, και όσο ο χάρτης είναι τμηματοποιημένος, ο σχεδιασμός είναι αποδοτικός. Έπειτα, όταν το παιχνίδι μάς παρέχει πλήρη ελευθερία εξερεύνησης, οι δραστηριότητες χάνουν το βάρος τους και αρχίζουν να μοιάζουν με τυπικές ασχολίες ενός open world, που δεν προσφέρουν πάρα πολλά. Οι ανταμειβές που παίρνουμε μέσω της ενασχόλησης με το παράπλευρο περιεχόμενο, όταν πια έχουμε τελειώσει με την ιστορία, δεν είναι ιδιαίτερα συγκλονιστικές και περισσότερο στοχεύουν στην επιμήκυνση της διάρκειας. Όπως και να ‘χει, προαιρετικό περιεχόμενο είναι, και πράγματι αυξάνει τη διάρκεια, αν αυτό είναι κάτι που επιθυμείτε.

halo-infinite-12

Αν στο μέλλον αξιοποιηθεί το μοντέλο τύπου live service και δούμε νέες προσθήκες στο σενάριο, τότε υπάρχουν προοπτικές για ένα εξαιρετικό μέλλον για το Halo Infinite. Ως έχει, όμως, είναι ένα κορυφαίο first-person shooter. Ατμοσφαιρικό, καλογραμμένο, διασκεδαστικό σε επική κλίμακα, το νέο παιχνίδι της εμβληματικής σειράς τιμά την ιστορία του και εκσυγχρονίζει ό,τι πρέπει και όπως πρέπει. Λάτρεις της σειράς και του είδους, επιβάλλεται να ακολουθήσετε τη νέα περιπέτεια του Master Chief, σε ένα παιχνίδι που ανεβάζει την αξία του brand του Xbox και ιδιαίτερα του Game Pass, όπου είναι διαθέσιμο από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του.

Ένας τίτλος που δεν χάνεται με τίποτα.

 

Διαθέσιμο‌ ‌σε:‌ PC, Xbox One, Xbox Series X|S
Δοκιμάστηκε‌ ‌σε:‌ Xbox One
Εταιρεία‌ ‌Ανάπτυξης:‌ 343 Industries
Εκδότρια‌ ‌Εταιρεία:‌ Xbox Game Studios
Είδος:‌ First-person shooter
Ηλικίες:‌ 16+‌
Ημ/νία‌ ‌Κυκλοφορίας:‌ 8 Δεκεμβρίου 2021

 

Θετικά

  • Συναρπαστική πλοκή, πιστή στο ύφος του Halo
  • Ένας τρομερός Master Chief
  • Εξαιρετική η «νέα Cortana»
  • Άψογος χειρισμός, ιδανικό level design
  • Αξιόλογες αποστολές, σωστή διάρκεια
  • Αρκετό περιεχόμενο, μεγάλο μέρος του ουσιώδες
  • Φανταστικό soundtrack, συγκλονιστικός ήχος
  • Κορυφαίο shooting, πετυχημένες νέες προσθήκες

Αρνητικά

  • Ο ανοιχτός κόσμος σε σημεία κουράζει
  • Οπτικά/τεχνικά μπορούσε καλύτερα
  • Παρά τις προσπάθειες, δυσνόητο σενάριο για νεοφερμένους
  • Προς το παρόν, απουσιάζει το co-op campaign

Βαθμολογία

9
Τούμπανο!
Δείτε το νέο VG24 Podcast:

Αφήστε σχόλιο

* Με τη συμπλήρωση των στοιχείων, αποδέχεστε την αποθήκευση και τη διαχείριση των πληροφοριών σας από την ιστοσελίδα.

Thanks for submitting your comment!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ