Απότομοι μπελάδες για το fan-favorite Helldivers 2, μετά την ανακοίνωση της Sony για αναγκαστική σύνδεση των Steam και PSN λογαριασμών.
Μία πολύ παράξενη και μάλλον κάπως άδικη ιστορία ξεκίνησε γύρω από το Helldivers 2, μετά τη γνωστοποίηση της Sony πως όλοι όσοι παίζουν μέσω Steam θα πρέπει να δημιουργήσουν λογαριασμό στο PlayStation Network και να τον συνδέσουν με αυτόν του Steam έως τις 4 Ιουνίου. Φυσικά, κάτι τέτοιο θα ίσχυε εξ’ αρχής, όπως άλλωστε συμβαίνει με όλες τις υπόλοιπες εταιρείες, όπως Microsoft, Ubisoft και 2K, όμως η Sony είχε αναβάλει τη συγκεκριμένη συνθήκη εξαιτίας των τεράστιων ζητημάτων που αντιμετώπισαν οι servers του παιχνιδιού κατά την κυκλοφορία του.
Never seen anything like this before tbh.
36k negative reviews added for Helldivers 2 today, accounting for 10% of all reviews since release. pic.twitter.com/lEpJwJk5fb
— Daniel Ahmad (@ZhugeEX) May 3, 2024
Η PC κοινότητα δεν φάνηκε να παίρνει τόσο ψύχραιμα την εξέλιξη, με δεκάδες χιλιάδες χρήστες να προβαίνουν σε review bombing του παιχνιδιού μέσα σε λίγες ώρες. Βεβαίως, η αντίδραση είναι δικαιολογημένη για κάποιους, αφού το PSN δεν είναι διαθέσιμο σε πολλές χώρες, κάτι που σημαίνει πως οι παίκτες από τα εν λόγω κράτη θα έχαναν την πρόσβαση σε ένα παιχνίδι που έχουν αγοράσει κι έχουν ρίξει “εργατοώρες”. Ακόμη, υπάρχουν αναφορές για παίκτες που έχουν ήδη πάρει πίσω τα χρήματα τους, ανεξαρτήτως των ωρών που έχουν διαθέσει, παρότι το Steam δεν επιτρέπει συνήθως refunds σε όσους έχουν ξεπεράσει τις 2 ώρες παιχνιδιού.
Helldivers fans — we’ve heard your feedback on the Helldivers 2 account linking update. The May 6 update, which would have required Steam and PlayStation Network account linking for new players and for current players beginning May 30, will not be moving forward.
We’re still…
— PlayStation (@PlayStation) May 6, 2024
Ευτυχώς, η Sony δεν έμεινε ασυγκίνητη μπροστά στην κατακραυγή του κοινού και αποφάσισε να βάλει τέλος στα πλάνα για την αναγκαστική σύνδεση των λογαριασμών, παραδεχόμενη πως ακόμη μαθαίνει την αγορά των PC και λαμβάνει σοβαρά υπ’ όψιν το feedback των χρηστών. Έτσι, το θέμα μπορεί πλέον να θεωρείται λήξαν, ευτυχώς για την Arrowhead Studios, η οποία βρέθηκε στο επίκεντρο του πυρός χωρίς να έχει την παραμικρή ευθύνη στο ζήτημα.