Η Microsoft δοκιμάζει ένα AI Chatbot που θα παρέχει υποστήριξη στους χρήστες του Xbox.
Ο Xbox Support Virtual Agent θα παίρνει πληροφορίες από τις υπάρχουσες σελίδες υποστήριξης του Xbox για να δώσει απαντήσεις σε ερωτήσεις των παικτών, όπως και θα είναι σε θέση να επεξεργαστεί επιστροφές χρημάτων για παιχνίδια από τον ιστότοπο υποστήριξης της Microsoft, αναφέρει η εταιρεία.
Το chatbot, το οποίο βρίσκεται αυτή τη στιγμή σε δοκιμαστική λειτουργία, αποτελεί μέρος των ευρύτερων σχεδίων του τεχνολογικού γίγαντα, να ενσωματώσει την τεχνητή νοημοσύνη στο Xbox και τις σχετικές υπηρεσίες του.
“Δοκιμάζουμε έναν Xbox Support Virtual Agent, ένα εσωτερικό πρωτότυπο ενός animated χαρακτήρα που μπορεί να βοηθήσει σε θέματα υποστήριξης του Xbox μέσω φωνής ή κειμένου”, αναφέρει η Haiyan Zhang, γενική διευθύντρια AI gaming στο Xbox, σε δήλωση στο The Verge.
Επιπλέον, το πρωτότυπο απλοποιεί και επιταχύνει τη διαδικασία εύρεσης βοήθειας από τους παίκτες σε ζητήματα υποστήριξης χρησιμοποιώντας “φυσική γλώσσα” και αντλώντας από τις “πληροφορίες που είναι διαθέσιμες στις υπάρχουσες σελίδες Υποστήριξης του Xbox”.
Νέος αντίπαλος για το Playstation 5 Pro;
Η Microsoft δεν έχει αναφερθεί στην ευρεία κυκλοφορία της Xbox AI. Ο στόχος είναι να χρησιμοποιηθεί η τεχνητή νοημοσύνη για τη δημιουργία παιχνιδιών, συμπεριλαμβανομένων περιβαλλόντων και NPCs.
Η τεχνολογία AI μπορεί να βοηθήσει το Xbox της Microsoft να ξεχωρίσει από την επερχόμενη κονσόλα παιχνιδιών PlayStation 5 Pro της Sony, η οποία φημολογείται ότι θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή φέτος. Η Apple φέρεται επίσης να θέλει να αναπτύξει την δικιά της τεχνητή νοημοσύνη και σχεδιάζει να την εκμεταλλευτεί για να βελτιώσει το iPhone. Ενημέρωση για αυτό το εγχείρημα ενδέχεται να έχουμε αυτό το καλοκαίρι κατά τη διάρκεια του Παγκόσμιου Συνεδρίου Προγραμματιστών της εταιρείας.