Mario + Rabbids Sparks of Hope – Preview

Παύλος Κρούστης

Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε σε ένα 3ωρο hands-on session το νέο παιχνίδι της Ubisoft, Mario + Rabbids Sparks of Hope για το Nintendo Switch.

To 2017 η Ubisoft έκανε την έκπληξη παρουσιάζοντας μια συνεργασία της με τη Nintendo, γεννώντας ένα νέο franchise, το Mario + Rabbids. Τα αξιολάτρευτα Rabbids της Ubisoft (αρχικά, spin-off του Rayman) συναντήθηκαν με τον Mario σε ένα παιχνίδι που συνδύασε την αισθητική των δύο κόσμων μαζί με «σοβαρό» turn-based tactical gameplay. Παραδόξως, το αποτέλεσμα ήταν ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της Ubisoft των τελευταίων ετών.

Mario + Rabbids Sparks of Hope - Screenshot

Photo: Ubisoft

Φυσικά, η επιτυχία δεν έμεινε ανεκμετάλλευτη κι έτσι, 5 χρόνια αργότερα, οι developers Ubisoft Milan και Ubisoft Paris είναι έτοιμες να μας παρουσιάσουν το sequel, που έχει όνομα Mario + Rabbids Sparks of Hope.

Είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το παιχνίδι στη σχεδόν τελική μορφή του πριν λίγες ημέρες, μόλις έναν μήνα πριν την κυκλοφορία του, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 20 Οκτωβρίου. Πώς αναπτύσσεται λοιπόν το sequel; Πατώντας πάνω στην ίδια συνταγή, δείχνει αυτοπεποίθηση και φέρνει περισσότερο και πιο εξωφρενικό χιούμορ, μαζί με απαραίτητες αλλαγές στη δομή του τίτλου, στοιχεία που δείχνουν ότι το νέο Mario + Rabbids βαδίζει στον σωστό δρόμο.

Lumas + Rabbids = Sparks

Το Sparks of Hope φέρνει στο προσκήνιο τα Lumas, τα αγαπημένα «αστεράκια» από τον κόσμο του Mario, και για μία ακόμη φορά τα… «ντύνει» ως Rabbids μέσω της «σύζευξης» που γνωρίσαμε στο προηγούμενο παιχνίδι. Κάπως έτσι, γεννήθηκαν τα Sparks. Εκεί ενδιάμεσα παρουσιάζεται και μια νέα απειλή, η Cursa, ένα σκοτεινό ον που έχει σκοπό να κατακτήσει τον γαλαξία, κατά τα γνωστά πρότυπα των «κακών».

 

Όλα τα παραπάνω ως σεναριακή βάση δίνουν τη δυνατότητα στη Ubisoft να παίξει περισσότερο με τους δύο εμπλεκόμενους κόσμους αλλά και τη μίξη αυτών με τρόπους δημιουργικούς και… ξεκαρδιστικούς. Το χιούμορ έχει τον πρώτο ρόλο, με τα αξιολάτρευτα Rabbids και πάλι να κερδίζουν τις εντυπώσεις, μόνο που αυτήν τη φορά… μιλάνε. Για πρώτη φορά και μετά από δεκάδες διαφορετικές υλοποιήσεις του συγκεκριμένου franchise, τα Rabbids αποκτούν τη δική τους φωνή, πετώντας διάφορες ατάκες κατά τη διάρκεια της μάχης και όχι μόνο. Αυτή η «έξτρα» πτυχή τους τα κάνει και χάνουν λίγο από την αστεία φύση τους, όμως ενδεχομένως να χρειαζόταν για να εξελίξουν την ιστορία ή κάτι τέτοιο. Κατά τ’ άλλα, το σενάριο δίνει την αίσθηση πιο μεγάλης παραγωγής, με διαφορετικές διαστάσεις, ποικιλία περιβάλλοντος, κλπ.

Mario + Rabbids Sparks of Hope - Screenshot

Photo: Ubisoft

Οι αγαπημένοι χαρακτήρες επιστρέφουν από το πρώτο παιχνίδι, με τη λατρεμένη Rabbid Peach να κερδίζει και πάλι τις εντυπώσεις, ενώ θεαματική ήταν η είσοδος ενός νέου χαρακτήρα στην ομάδα μας, του Edge, ο οποίος σχετίζεται με ιαπωνικό anime και συνοδεύεται από σκηνοθεσία εφάμιλλης αισθητικής, χαρίζοντας χαμόγελα. Γενικότερα, τα cutscenes είναι πιο αστεία, πιο εξωφρενικά και πιο «χύμα», δείχνοντας ενδεχομένως ότι η εταιρεία ένιωσε πιο… άνετα και φέρνει ένα καλύτερο αποτέλεσμα στο πλέον γνώριμο «γήπεδο» του Mario + Rabbids.

Διαβάστε επίσης:  Far Cry 6 - Vaas: Insanity Review

Ελευθερία κίνησης -Τέρμα τα κουτάκια

Σημαντική αλλαγή στο sequel είναι η ελευθερία κίνησης που δίνει πλέον, χωρίς να περιορίζει τον παίκτη με το να παίξει σε κουτάκια στις μάχες, αλλά ούτε και να ελέγχει τον BEEP-0, το ρομπότ-οδηγό μας από τον πρώτο τίτλο, καθώς δίνει απευθείας τον έλεγχο σε κάποιον από τους χαρακτήρες της ομάδας μας.

Οι κόσμοι του παιχνιδιού δίνουν πλέον τη δυνατότητα για ευρύτερη εξερεύνηση, κάτι που κάνει το παιχνίδι πιο απολαυστικό, ενώ έχουν προστεθεί και κανονικότατα side-quests, τα οποία σχετίζονται με χαρακτήρες που θα βρείτε στις πίστες (και τις ιστορίες τους) και αφορούν σε μάχες και επίλυση παζλ μικρής δυσκολίας. Αυτό από μόνο του δίνει μια επιπλέον διάσταση στον τίτλο, ο οποίος είχε πολύ πιο περιορισμένο εύρος στο πρώτο παιχνίδι. Το sequel παραμένει γραμμικό, όμως σας δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσετε περισσότερο τον κάθε κόσμο και να ικανοποιήσετε τους κατοίκους του.

Οι μάχες από την άλλη επωφελούνται από δύο σημαντικές βελτιώσεις/προσθήκες. Η πρώτη έχει να κάνει με την κίνηση που αναφέραμε και παραπάνω, καθώς πλέον δεν ελέγχετε τον BEEP-0 μέσα σε κουτάκια, αλλά οι χαρακτήρες κινούνται ελεύθερα στον χώρο, ενώ διατηρείται η turn-based tactical φύση του τίτλου. Αυτό βοηθάει σε απλά πράγματα, όπως το πώς θα στήσετε σε κάλυψη τον χαρακτήρα σας, μέχρι κινήσεις όπως το double-jump, που επιστρέφει, ανάμεσα σε άλλα. Οι χαρακτήρες πλέον έχουν πιο σημαντικές διαφορές μεταξύ τους, από την αρχή κιόλας, ενώ τα όπλα και οι δυνάμεις τους, έχουν πιο πολύπλοκα skill trees. Αντίστοιχα, μια νέα προσθήκη έχει να κάνει με την επιλογή των Sparks για τον κάθε χαρακτήρα, τα οποία τα ξεκλειδώνετε σταδιακά και τα «φοράτε» σε κάποιον χαρακτήρα, δίνοντας elemental δυνάμεις σε αυτόν (φωτιά, πάγος, κλπ.). Αυτό δίνει ακόμα μια νέα διάσταση στη μάχη, καθώς τόσο οι αδυναμίες των χαρακτήρων σας, όσο και των αντιπάλων θα πρέπει να μπουν στο σχέδιο μάχης σας για την καλύτερη δυνατή επίδοση.

Διαβάστε επίσης:  Ασταμάτητη η Ubisoft, ανακοίνωσε τέσσερα νέα Assassin’s Creed -Τι περιμένουμε απ’ το καθένα

Στο 3ωρο session μας προλάβαμε και είδαμε ένα εντυπωσιακό boss fight, με έναν τεράστιο εχθρό, ο οποίος κυνηγούσε κάθε φορά τον χαρακτήρα που του έκανε ζημιά και παράλληλα είχε αδυναμία σε συγκεκριμένο element. Οι πίστες σαφώς και πάλι δίνουν πολύπλοκα τερέν με σωλήνες και κάλυψη, δημιουργώντας ένα μοναδικό παζλ για κάθε μάχη, που θα πρέπει να λύσετε.

Πολλές βελτιώσεις, σημαντικές για ένα sequel

Βλέπουμε πολλές quality of life βελτιώσεις επίσης, όπως για παράδειγμα τη δυνατότητα να κάνετε heal όλη την ομάδα σας, ξοδεύοντας νομίσματα πριν από κάθε μάχη ή τη δυνατότητα επιλογής δυσκολίας, κάτι που σίγουρα θα φανεί χρήσιμο σε όσους δοκιμάζουν tactical gameplay για πρώτη φορά. Ο τίτλος έτσι κι αλλιώς ενδείκνυται για αυτό, αφού είναι ιδιαίτερα φιλικός προς τους νέους παίκτες. Παράλληλα δίνει όμως πολλαπλά layers για να πειραματιστείτε με διαφορετικούς χαρακτήρες και δυνάμεις, κάτι που προσθέτει πολυπλοκότητα και στην αντοχή στον χρόνο.

Τεχνικώς, δεν είδαμε τεράστιες διαφορές σε σχέση με τον προηγούμενο τίτλο, ίσως κάπως να έχει αυξηθεί η λεπτομέρεια, ενώ τρέχει και πάλι στα 30fps. Τα χρώματα φαίνονται πιο λαμπερά και έχουμε περισσότερα αντικείμενα και αντιθέσεις στα περιβάλλοντα, που αναδεικνύονται μέσω του art style. Όπως και να έχει, το αποτέλεσμα είναι εφάμιλλο των παιχνιδιών Mario της Nintendo, κάτι που λέει πολλά για την προσοχή που του έχει δείξει η Ubisoft, με φανταστικά animations και υπέροχα εφέ.

Mario + Rabbids Sparks of Hope - Screenshot

Photo: Ubisoft

Όσο προλάβαμε να ασχοληθούμε με το Sparks of Hope, περάσαμε θαυμάσια. Είναι ένα πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι, που παίρνει το πολύ επιτυχημένο concept του πρώτου τίτλου και φαίνεται να το σπρώχνει προς όλες τις σωστές κατευθύνεις. Ανυπομονούμε να πιάσουμε στα χέρια μας την τελική έκδοση στις 20 Οκτωβρίου.

Λεπτομέρειες
Διαθέσιμο‌ ‌σε:‌ Nintendo SwitchMario + Rabbids Sparks of Hope - Box Art
Δοκιμάστηκε‌ ‌σε:‌ Nintendo Switch
Εταιρεία‌ ‌Ανάπτυξης:‌ Ubisoft Paris / Ubisoft Milan
Εκδότρια‌ ‌Εταιρεία:‌ Ubisoft
Διανομή: CD Media
Είδος:‌ Turn-based Tactics, Strategy
Ηλικίες:‌ 7+‌
Ημ/νία‌ ‌Κυκλοφορίας:‌ 20 Οκτωβρίου 2022
Official website:‌ link

Το παιχνίδι δοκιμάστηκε σε ένα 3ωρο hands-on session για τις ανάγκες του preview.

Αφήστε σχόλιο

* Με τη συμπλήρωση των στοιχείων, αποδέχεστε την αποθήκευση και τη διαχείριση των πληροφοριών σας από την ιστοσελίδα.

Thanks for submitting your comment!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ