Το Sifu έχει κυκλοφορήσει εδώ και λίγες μέρες, και ένα από τα πράγματα που έχουν ακουστεί περισσότερο για αυτό, είναι η δυσκολία του.
Ο co-founder της SloClap, Pierre Tarno, εμφανίστηκε στην εκπομπή The Weekly του Twitch και μίλησε για τα μελλοντικά updates του Sifu, που αφορούν και τη δυσκολία.
Συγκεκριμένα, ο ίδιος δήλωσε πως τα updates που έρχονται, θα προσθέσουν επιπλέον επιλογές δυσκολίας, τόσο ευκολότερες, όσο και δυσκολότερες. Επιπλέον, θα βελτιωθεί και το accessibility με καλύτερα captions και το High Contrast Mode που υπάρχει στην έκδοση για PC, αλλά λόγω bug του παιχνιδιού, δεν εμφανίστηκε ποτέ στις εκδόσεις των PS4 και PS5.
Δεν έγινε γνωστό το πότε θα γίνουν διαθέσιμα τα updates, ωστόσο δεν είναι απίθανο να δούμε κάποια ορισμένα πολύ σύντομα, όπως το High Contrast Mode που ουσιαστικά είναι έτοιμο και απλώς δεν εμφανίστηκε στις κονσόλες.
Το Sifu είναι ένα παιχνίδι «ξύλου» με γρήγορες και απαιτητικές αναμετρήσεις, στις οποίες κάθε κίνηση πρέπει να είναι ζυγισμένη. Οι μάζες βασίζονται στις πολεμικές τέχνες και έτσι βλέπουμε άμυνες και χτυπήματα που θυμίζουν ταινίες δράσης με συναρπαστικό τρόπο, αλλά ως αποτέλεσμα έχουμε και την αυξημένη δυσκολία, που θυμίζει παιχνίδια του στιλ roguelike.
Οι νέες επιλογές δυσκολίας σίγουρα θα ικανοποιήσουν αρκετούς παίκτες, είτε ήθελαν το παιχνίδι ευκολότερο είτε δυσκολότερο -αν και μάλλον οι πρώτοι θα χαρούν περισσότερο, καθώς ήδη ήταν απαιτητικό.