Αφού πολλά βίντεο από τα πρώιμα στάδια της ανάπτυξης του GTA 6 βγήκαν στη δημοσιότητα μέσω διαρροής, αρκετοί developers παρουσίασαν τα δικά τους παιχνίδια σε αντίστοιχη μορφή.
Καθώς στο Ίντερνετ εμφανίστηκαν σχόλια για τη διαρροή, τα οποία μιλούσαν για ένα προχειροφτιαγμένο πρότζεκτ, για απαράδεκτη εικόνα και επέκριναν τη Rockstar για τη δουλειά της, διάφοροι developers έδειξαν πώς έμοιαζαν τα δικά τους παιχνίδια σε αντίστοιχο στάδιο ανάπτυξης. Έτσι, γίνεται ξεκάθαρο (αν δεν ήταν ήδη) ότι αυτά που είδαμε από το GTA 6 δεν θα έπρεπε να δείχνουν πιο όμορφα ή πιο ολοκληρωμένα.
Όπως έσπευσε να εξηγήσει ο Xavier Coelho, 3D artist για το Ratchet and Clank: Rift Apart, απορρίπτοντας αυτό που κάποιοι ισχυρίζονται με αφορμή το παιχνίδι της Rockstar, τα γραφικά δεν είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που φτιάχνει ένας developer όταν αναπτύσσει το παιχνίδι του.
This is the greatest extremely-confident-but-has-no-idea-what-they're-talking-about take I've ever seen.
Magnificent. pic.twitter.com/Htra4ov62a
— Xavier (@xavierck3d) September 19, 2022
Σε αυτό το πνεύμα, πολλοί developers μοιράζονται τη δική τους δουλειά σε πρώιμο στάδιο ανάπτυξης, για να δείξουν ότι η εικόνα ενός τίτλου όταν είναι ακόμα υπό ανάπτυξη δεν αντιπροσωπεύει το τελικό αποτέλεσμα.
Παρακάτω, δείτε μερικά παραδείγματα.
Ο lead designer του Control, Paul Ehreth, ανέβασε στο YouTube ένα βίντεο που δείχνει το εξαιρετικό παιχνίδι της Remedy σε πρώιμη ανάπτυξη. Φυσικά, η εικόνα δεν πλησιάζει καθόλου στο τελικό αποτέλεσμα, σε αυτό που παίξαμε όταν κυκλοφόρησε ο τίτλος. Ο Ehreth έγραψε: «Εφόσον τα γραφικά είναι το πρώτο πράγμα που ολοκληρώνεται σε ένα βιντεοπαιχνίδι, και το Control έχει κερδίσει πολλά βραβεία για τα γραφικά του, ορίστε υλικό από τα πρώτα στάδια της ανάπτυξης».
Ο Kurt Margenau, co-lead designer για το Uncharted 4, παρουσίασε τη διάσημη σκηνή με το τζιπ, αλλά σε στάδιο ανάπτυξης. Στο βίντεο αυτό, βλέπουμε τη σκηνή αυτή σε διάφορα στάδια ανάπτυξης, και η διαφορά είναι εμφανής.
What art looks like for a video game in development. https://t.co/15bo6L6qMa
— Kurt Margenau (@kurtmargenau) September 20, 2022
Ορίστε και το The Last of Us κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του.
Yes..this is what the Last of Us looked like in it's development stages.
Every game you ever played went through this. pic.twitter.com/acNFSRjIAo
— Naughty Dog Central (@NaughtyNDC) September 20, 2022
Και η ομάδα ανάπτυξης του εξαιρετικού Cult of the Lamb έδωσε στη δημοσιότητα εικόνες από την πρώιμη εκδοχή του τίτλου της.
"Graphics are the first thing finished in a video game"
Here's what early versions of Cult of the Lamb looked like pic.twitter.com/F5EyEH6M9r
— Cult of the Lamb 🙏🐑👑 (@cultofthelamb) September 20, 2022
Μία από τις καλύτερες περιπτώσεις είχαμε με το τρομερό Immortality του Sam Barlow. Αναφερόμενος στην εικόνα που δείχνει το παιχνίδι σε αρχικό στάδιο ανάπτυξης, ο Barlow είπε ότι «για να ξέρετε, έτσι έμοιαζε το Immortality για τα πρώτα δύο χρόνια».
"Graphics are the first thing finished in a video game"
FYI, here's what IMMORTALITY looked like for the first 2 years where we were focused on getting the A.I. and combat gameplay balanced vs. how it shipped pic.twitter.com/lXoBQeKYUO— Sam Barlow, offering IMMORTALITY (@mrsambarlow) September 20, 2022
Ο δημοσιογράφος Cian Maher δείχνει ένα Thunderjaw από το Horizon Zero Dawn:
"Graphics are the first thing finished in a video game"
Here's a Thunderjaw from an early build of Horizon: Zero Dawn pic.twitter.com/Xq6fw5fS0e
— Cian Maher (@cianmaher0) September 20, 2022
Ορίστε και το Sea of Thieves:
This is Sea of Thieves footage from Novmber of 2014. An upgrade from the earliest pill pirates, but still very much a work in progress. It was using Unity for more agile, iteratative testing, while work in Unreal at this time was very early, aiming to create the reveal trailer. pic.twitter.com/yIPLtBLIUv
— Jeph Pérez (@rare_fanatic) September 20, 2022