Απογοητευτική κυκλοφορία για τον φιλόδοξο τίτλο των Build a Rocket Boy και IO Interactive, MindsEye, με σοβαρά προβλήματα από την πρώτη μέρα.
Μόλις δύο ημέρες μετά την κυκλοφορία του, το MindsEye αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες, με αποτέλεσμα το PlayStation να ξεκινά επίσημα επιστροφές χρημάτων, σε μια εξέλιξη που θυμίζει έντονα την περίπτωση του Cyberpunk 2077 το 2020.
Το MindsEye, που αναπτύχθηκε από τη Build a Rocket Boy και κυκλοφόρησε από την IO Interactive, είναι ένα αφηγηματικό action-adventure παιχνίδι για PlayStation 5, Xbox Series X/S και PC (Steam και Epic Games Store). Η κυκλοφορία του στις 10 Ιουνίου 2025 συνοδεύτηκε από υψηλές προσδοκίες, όμως οι πρώτες εντυπώσεις ήταν απογοητευτικές, με τους παίκτες να αναφέρουν προβλήματα απόδοσης, σφάλματα και bugs.
Όπως ανέφερε πρώτο το The Gamer, τουλάχιστον δύο περιπτώσεις επιστροφών χρημάτων έχουν γίνει γνωστές δημοσίως. Η πρώτη δημοσιεύθηκε στο subreddit r/MindsEye, όπου χρήστης μοιράστηκε συνομιλία του με την υποστήριξη της Sony. Ο παίκτης αιτήθηκε επιστροφή επειδή το παιχνίδι είχε παρουσιαστεί στο επίσημο trailer του PlayStation ως “pro enhanced” με 60fps, κάτι που – όπως ισχυρίστηκε – δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Η Sony παραδέχτηκε πως είναι ενήμερη για προβλήματα με την απόδοση του τίτλου και επεξεργάστηκε την επιστροφή.
Η δεύτερη περίπτωση προήλθε από τον χρήστη WolfgangMishima στο X (Twitter), ο οποίος δημοσίευσε την απάντηση της Sony: αν και σύμφωνα με την πολιτική του PlayStation δεν επιτρέπονται επιστροφές μετά την αγορά, έγινε εξαίρεση ως ένδειξη καλής θέλησης, λόγω των προβλημάτων που αντιμετώπισε ο παίκτης ακόμη και μετά από troubleshooting.
Η κατάσταση θυμίζει την περίπτωση του Cyberpunk 2077, όταν η Sony είχε προχωρήσει επίσης σε επιστροφές χρημάτων, παρότι τότε το παιχνίδι είχε και προσωρινά αφαιρεθεί από το PS Store – κάτι που δεν έχει συμβεί (ακόμη) με το MindsEye.