Δοκιμάσαμε το Monster Hunter Wilds, τον νέο τεράστιο action RPG τίτλο της Capcom, στα γραφεία της CD Media και αυτές είναι οι πρώτες μας εντυπώσεις.
Μπορεί η βιομηχανία να βρίσκεται σε τρικυμία, με πολλούς publishers να ψάχνουν ακόμη τι πορεία θα ακολουθήσουν στην μετα-COVID εποχή. Ένας publisher όμως φαίνεται να έχει βρει τη χρυσή συνταγή εδώ και μερικά χρόνια, χαράζοντας πορεία προς την επιτυχία με το ένα blockbuster μετά το άλλο. Αυτή είναι η Capcom. Ο πιο εμπορικός τίτλος της Capcom μέχρι σήμερα είναι το Monster Hunter World, το οποίο έχει ξεπεράσει τα 25 εκατ. αντίτυπα. Τώρα ήρθε η ώρα για τον διάδοχο, το Monster Hunter Wilds.
Επτά χρόνια έχουν περάσει από το World και η Capcom είχε ετοιμάσει για τη σειρά στο ενδιάμεσο το Monster Hunter Rise, το οποίο ήταν φτιαγμένο αρχικά για το Nintendo Switch και στην πορεία ήρθε και στις οικιακές κονσόλες. Συνεπώς, το Wilds σηματοδοτείται ως ο «διάδοχος» του πιο εμπορικού παιχνιδιού της εταιρείας. Το διακύβευμα είναι μεγάλο.
Είχαμε τη δυνατότητα να δοκιμάσουμε το Monster Hunter Wilds στα γραφεία της CD Media, του επίσημου διανομέα της Capcom για τη χώρα μας, και η αλήθεια είναι ότι εντυπωσιαστήκαμε.
Απρόσκοπτη εμπειρία
Η βασική εμπειρία στα παιχνίδια της σειράς έγκειται στο “κυνήγι”, στην εμπειρία δηλαδή που αποκομίζει ο παίκτης ως θηρευτής, η νίκη επί των εχθρών και τα λάφυρα από τη μάχη με τα τέρατα για να εξασφαλίσει καλύτερο εξοπλισμό. Τα παλαιότερα Monster Hunter χωρίζονταν σε περιοχές, που -λόγω περιορισμών του hardware- είχαν οθόνες loading ανάμεσά τους. Ακόμη και το World όμως, που ήταν το πρώτο open world (θεωρητικά) της σειράς, είχε τους περιορισμούς του (είχε κυκλοφορήσει τον Ιανουάριο του 2018). Το Wilds έρχεται να επεκτείνει αυτήν την εμπειρία με πολλαπλούς τρόπους, ώστε να νιώσετε ότι παίζετε σε έναν ενιαίο κόσμο, στον οποίο κατοικούν ζωντανοί οργανισμοί.
Για αρχή, το quest system έχει γίνει πλέον open, δηλαδή μπορείτε να ξεκινήσετε να κυνηγάτε κάποιο τέρας, το οποίο όμως μπορεί να φύγει μακριά, να τρέξετε και να το φτάσετε με το Seikret, το ζωάκι, που θα ιππεύετε στο παιχνίδι και θα διευκολύνει τις μετακινήσεις σας, και στη συνέχεια να βρείτε κάτι άλλο στον κόσμο του παιχνιδιού που θα σας τραβήξει την προσοχή και θα σας ανοίξει ένα νέο quest. Το προηγούμενο quest δεν θα κλείσει ή κλειδώσει με κάποιον τρόπο, αλλά θα μπορείτε να το πιάσετε ξανά από εκεί που το αφήσατε.
Στο σύνολό του, το Monster Hunter Wilds είναι μια πολύ πιο ομαλή εμπειρία σε σχέση με τον προκάτοχό του και ταυτόχρονα ιδιαίτερα πιο φιλικό προς τους νέους χρήστες. Η προσβασιμότητα αυτή έγκειται τόσο στα άπειρα tutorials, όσο και στο UI, που έχει πάντα επί της οθόνης όλα όσα χρειάζεστε.
Έχει πολλές μικρές λεπτομέρειες και βελτιώσεις, όπως για παράδειγμα το γεγονός ότι τώρα θα κουβαλάτε δύο βασικά όπλα με το Seikret, το οποίο μπορείτε να καλέσετε οπουδήποτε και να μαχηθείτε επάνω σε αυτό ή απλά να σας βγάλει γρήγορα τρέχοντας εκτός του πεδίου μάχης για να επανακαθορίσετε τη στρατηγική σας και να ακονίσετε τα όπλα σας. Άλλο παράδειγμα είναι οι -εντελώς- customizable τροχοί που θα βρείτε στο UI για τα εφόδιά σας, ενώ αξίζει να σημειώσουμε ότι μπορείτε να καλέσετε ακόμη και NPCs (έως και 4) για να σας βοηθήσουν στις μάχες σας, όπως θα κάνατε και με άλλους παίκτες μέσω multiplayer. Αυτοί μάλιστα θα προσαρμοστούν στο δικό σας playstyle. Έτσι, αν προτιμάτε την επίθεση από κοντά με βαριά όπλα, εκείνοι μπορεί να σας καλύπτουν τα νώτα με όπλα από μακριά.
Έχει ο καιρός γυρίσματα
Μία από τις τεράστιες αλλαγές του Wilds είναι αυτή του δυναμικού καιρού. Μπορεί να δείτε μια περιοχή ηλιόλουστη και ξαφνικά να σκάσει καταιγίδα από το πουθενά και να αλλάξει εντελώς. Αυτό δεν είναι απλά για αισθητικούς λόγους, αφού επηρεάζει και το gameplay. Κάποια τέρατα για παράδειγμα εμφανίζονται μόνο όταν βρέχει. Σε άλλες περιοχές θα δείτε πιο ραγδαίες αλλαγές, καθώς μπορεί να πλημμυρίζουν. Τότε θα δείτε τα… ζωάκια που σας κυνηγούν (ή κυνηγάτε) να μπαίνουν για παράδειγμα μέσα στο νερό και να κολυμπούν.
Μια άλλη νέα φανταστική προσθήκη έχει να κάνει με τη διάδραση μεταξύ των τεράτων. Κάποια είναι εχθρικά μεταξύ τους κι έτσι σε ένα quest που κάναμε κυνηγώντας ένα τεράστιο μαλλιαρό τετράποδο, που θύμιζε γορίλα-δεινόσαυρο, όταν έφτασε σε ένα σημείο, του επιτέθηκε ένα τεράστιο φίδι της ερήμου, που πετάχτηκε μέσα από την άμμο και άρχισε να το σφίγγει, δίνοντάς μας το πλεονέκτημα. Επιπλέον μπορούσαμε να το σπρώξουμε να πέσει μέσα σε μια δίνη που είχε σχηματιστεί στην άμμο, αλλά δεν τα καταφέραμε.
Τέλος, μία από τις πιο σημαντικές αλλαγές που θα βρείτε οι παλαίμαχοι της σειράς έχει να κάνει με την ιστορία και, συγκεκριμένα, την κινηματογραφικότητα, καθώς πλέον έχουμε μπόλικα cutscenes, που αφηγούνται την ιστορία μας, ενώ η εισαγωγή του παιχνιδιού, που παίξαμε, ήταν ένα μεγάλο setpiece με σκηνοθετημένο κυνηγητό στην έρημο και στημένες κάμερες.
Αυτό σίγουρα θα βοηθήσει πολλούς να μπουν πιο εύκολα στον κόσμο του παιχνιδιού, ενώ ταυτόχρονα γίνεται και μια επίδειξη της μηχανής γραφικών (RE Engine), η οποία φαίνεται ικανή πλέον να τρέξει παιχνίδι οποιουδήποτε είδους.
Monster Hunter Wilds – Μια πιο δυναμική εμπειρία
Η εμπειρία που αποκομίσαμε από το session μας με το Monster Hunter Wilds ήταν πολύ διασκεδαστική και μας έδειξε έναν κόσμο πολύ πιο ζωντανό και δυναμικό από οποιοδήποτε άλλο παιχνίδι της σειράς, με ποικιλία βιότοπων και διαδράσεις μεταξύ των τεράτων. Η έκπληξη είναι σημαντικό στοιχείο του τίτλου, με τον καιρό και το περιβάλλον να παίζει πιο σημαντικό ρόλο, ενώ φαίνεται πως δίνει πολύ περισσότερες επιλογές για τη στρατηγική σας. Αναμένουμε να δούμε περισσότερα στην πλήρη έκδοση του παιχνιδιού, σε μερικές εβδομάδες.

Δοκιμάστηκε σε: PS5
Εταιρεία Ανάπτυξης: Capcom
Εκδότρια Εταιρεία: Capcom
Είδος: Action RPG
Ηλικίες: 16+
Ημ/νία Κυκλοφορίας: 28 Φεβρουαρίου 2025
Official website: link
Το παιχνίδι δοκιμάστηκε στα γραφεία της CD Media για τις ανάγκες του preview.