Μία νέα πατέντα της Sony, φαίνεται πως στοχεύει στην αλλαγή του επιπέδου δυσκολίας σε πραγματικό χρόνο, καθώς οι παίκτες παίζουν.
Αποκαλύφθηκε μία νέα πατέντα της Sony, η οποία φανερώνει μια τεχνολογία που προσαρμόζει τη δυσκολία του παιχνιδιού σε πραγματικό χρόνο, με βάση τις ικανότητες του παίκτη.
Αυτή η αλλαγή επιπέδου της δυσκολίας σε πραγματικό χρόνο, έχει ως στόχο να κρατήσει τους παίκτες καθηλωμένους, κάνοντας τους μηχανισμούς ευκολότερους ή δυσκολότερους ανάλογα με τις επιδόσεις τους.
Η πατέντα αυτή της Sony, χρησιμοποιεί αλγόριθμους για να αξιολογεί τον τρόπο με τον οποίο οι παίκτες χειρίζονται ορισμένα στοιχεία και περιστάσεις, και προσφέρει προσαρμοσμένες εμπειρίες με βάση τις ατομικές ικανότητες. Αυτή η τεχνολογία, βέβαια, θα καταστήσει δύσκολο για αρκετούς να εκτιμήσουν τη δυσκολία ενός παιχνιδιού, καθώς θα είναι διαφορετική για κάθε παίκτη.
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας αναφέρεται σε παραμέτρους που θα επηρεάζονταν από αυτή την τεχνολογία, όπως είναι η δύναμη του χαρακτήρα, τα spawn rates και η δύναμη των εχθρών, καθώς και το movement speed.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως αυτή η ιδέα δεν είναι εντελώς νέα, μιας και θα μπορούσε να σχετίζεται με το SBMM (Skill-Based Matchmaking) ή το EOMM (Enhanced Online Matchmaking).