Παίζοντας το Final Fantasy 16, δεν θα έχουμε την ευκαιρία να εξερευνήσουμε έναν ανοιχτό κόσμο.
Αυτό έγινε γνωστό μέσω συνέντευξης που παραχώρησε ο Naoki Yoshida, που έχει τον ρόλο του producer για τον πολυαναμενόμενο τίτλο της Square Enix. Σύμφωνα με τον Yoshida, πάντως, και όσα είπε στο IGN, το FF 16 αντλεί έμπνευση από πρόσφατους τίτλους των οποίων ο κόσμος είναι open world.
Το δέκατο έκτο παιχνίδι της σειράς προσπαθεί να φέρει νέο κοινό
«Διαπιστώσαμε στην εκτενή έρευνά μας ότι μεγάλο μέρος της νεότερης γενιάς gamers δεν έχει παίξει παιχνίδι Final Fantasy ή δεν ενδιαφέρεται για τη σειρά. Για να φτιάξουμε ένα παιχνίδι που μπορεί να ενθουσιάσει ή να αγγίξει όχι μόνο τους βασικούς μας fans, αλλά επίσης μια νέα γενιά, παίξαμε κι εμείς πολλά παιχνίδια και έτσι, ναι, θα βρείτε [στο Final Fantasy 16] εμπνεύσεις από πρόσφατα ΑΑΑ open world RPG», είπε ο Yoshida.
«Ωστόσο, για να φτιάξουμε μια ιστορία που θα δίνει την αίσθηση ότι καλύπτει έναν ολόκληρο κόσμο και όχι μόνο, αποφασίσαμε να αποφύγουμε έναν σχεδιασμό τύπου open world, που θα μας περιόριζε σε έναν μοναδικό ανοιχτό χώρο, και αντίθετα εστιάζουμε σε έναν σχεδιασμό με βάση ανεξάρτητες περιοχές που μπορεί να δώσει στους παίκτες μια καλύτερη αίσθηση μιας πραγματικά “παγκόσμιας” κλίμακας»
Το Final Fantasy 16 διαδραματίζεται σε έναν νέο κόσμο, που λέγεται Valisthea και περιλαμβάνει 6 διαφορετικές περιοχές. Εξάλλου, το προηγούμενο παιχνίδι της σειράς, το FF 15, δέχτηκε αρκετά αρνητικά σχόλια για τον τρόπου που έστησε τον ανοιχτό κόσμο του, καθώς ένα μεγάλο μέρος του ήταν άδειο και αδιάφορο. Συνεπώς, ίσως η απομάκρυνση από αυτήν την προσέγγιση να είναι σωστή απόφαση.
Το Final Fantasy VII Remake, επίσης, ακολούθησε γραμμική προσέγγιση, αν και δεν ξέρουμε εάν το δεύτερο μέρος, το Rebirth, θα μας πάει σε πιο ανοιχτές περιοχές.
Το FF16 θα έχει party, αλλά δεν θα το χειριζόμαστε
Ο Yoshida εξήγησε επίσης ότι, ενώ το Final Fantasy 16 θα περιλαμβάνει, παραδοσιακά, ένα party, μια ομάδα χαρακτήρων, οι σύντροφοί μας θα ελέγχονται από την AI και ο παίκτης θα παραμένει συγκεντρωμένος στον πρωταγωνιστή, τον Clive. «Δεν θέλαμε να κουράσουμε τους χρήστες στο πιο πρόσφατο τρέιλερ μας, οπότε επικεντρωθήκαμε αποκλειστικά στις μάχες του Clive», είπε ο Yoshida και πρόσθεσε ότι «στο μεγαλύτερο μέρος του ταξιδιού του, ο Clive θα συνοδεύεται από έναν ή περισσότερους συντρόφους.
Αυτοί οι σύντροφοι θα συμμετάσχουν στη μάχη, καθώς και θα ανταλλάσσουν αστεία με τον Clive. Ωστόσο, τα μέλη του party θα καθοδηγούνται από την τεχνητή νοημοσύνη, έτσι ώστε να επιτρέπεται στους παίκτες να επικεντρώνονται αποκλειστικά στον έλεγχο του Clive».
Το πιο ενήλικο Final Fantasy
Μιλώντας για την ιστορία του παιχνιδιού, ο Yoshida αποκάλυψε στο Gamespot ότι πιθανότατα θα είναι το πρώτο παιχνίδι της βασικής σειράς του Final Fantasy που θα λάβει “mature” βαθμολογία, λόγω των «δύσκολων θεμάτων για ενήλικες» με τα οποία θέλει να ασχοληθεί η ομάδα του. Ο Yoshida είναι γνωστός ως ο άνθρωπος που «έσωσε» το FF 14 και το έκανε τον ογκόλιθο που είναι σήμερα, οπότε οι προσδοκίες για το 16 είναι μεγάλες.
Υπενθυμίζεται ότι το Final Fantasy 16 θα κυκλοφορήσει το καλοκαίρι του 2023 για PS5.