Το ακυρωμένο «Project Ranger» της The Coalition, προοριζόταν να αποτελέσει το μεγάλο κινηματογραφικό action-adventure «Uncharted» του Xbox.
Σύμφωνα με νέα έρευνα του YouTuber και «ιστορικού» βιντεοπαιχνιδιών Liam Robertson (Did You Know Gaming?), η Microsoft είχε όντως επιχειρήσει να αναπτύξει το δικό της Uncharted για το Xbox One. Το project, με την κωδική ονομασία «Project Ranger», βρισκόταν σε αρκετά προχωρημένο στάδιο ανάπτυξης και είχε πίσω του μια εξαιρετικά φιλόδοξη ομάδα —τη Black Tusk Studios, η οποία αργότερα μετονομάστηκε σε The Coalition (γνωστή σήμερα για τη σειρά Gears of War).
Κατά την ανάπτυξη της κονσόλας Xbox One, η Microsoft αναζητούσε μια κινηματογραφική περιπέτεια δράσης που θα μπορούσε να σταθεί δίπλα στο Uncharted της Sony. Το Project Rangerσχεδιάστηκε ως ένας συνδυασμός εντατικής δράσης τρίτου προσώπου και κατασκοπευτικών στοιχείων, εμπνευσμένων από το Mission Impossible. Μάλιστα, αρχικά η Black Tusk εργαζόταν σε ένα παιχνίδι Halo για το Kinect, πριν της ζητηθεί να επικεντρωθεί σε αυτό το νέο, πιο φιλόδοξο εγχείρημα.
Το παιχνίδι φαίνεται πως είχε πρωταγωνιστή τον «Cole», τον οποίο υποδυόταν ο Liam McIntyre —ο ίδιος ηθοποιός που σήμερα δανείζει τη φωνή του στον Wolverine της Insomniac. Στην ανάπτυξη συμμετείχαν και φοιτητές του Savannah College of Art and Design, οι οποίοι δημιούργησαν concept art και ιδέες για gadget μηχανισμούς και αλληλεπιδράσεις μέσω Kinect. Το Project Rangerπροοριζόταν να αποτελέσει τη νέα μεγάλη περιπέτεια της Microsoft, και μάλιστα υλικό του παρουσιάστηκε στην E3 2013, αν και δεν κατονομάστηκε τότε επίσημα ως παιχνίδι.
Ωστόσο, σύμφωνα με την αναφορά, δημιουργικές διαφωνίες ανάμεσα στα στελέχη της Microsoft και την ομάδα ανάπτυξης οδήγησαν στην αναστολή του project, το οποίο τελικά ματαιώθηκε όταν η εταιρεία ανέθεσε στη Black Tusk την ανάπτυξη του επόμενου Gears of War υπό την καθοδήγηση του Rod Fergusson.
Το βίντεο του Robertson περιλαμβάνει concept art και αποσπάσματα από το gameplay του Project Ranger, αποκαλύπτοντας πώς θα μπορούσε να μοιάζει το «Uncharted του Xbox». Ένα project που, αν είχε ολοκληρωθεί, ίσως να άλλαζε τη φυσιογνωμία των αποκλειστικών τίτλων της Microsoft στη δεκαετία του 2010.