Ο Phil Spencer, επικεφαλής του Xbox, προχώρησε σε μία πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη και είπε αρκετά πράγματα που θα συζητηθούν.
Σε μία πολύ αποκαλυπτική συνέντευξη στο Kinda Funny Games, ο Phil Spencer αποκάλυψε πολλά γύρω από τη θέση του Xbox στη gaming βιομηχανία του σήμερα. Αξίζει να σημειωθεί πως η συνέντευξη είχε προγραμματιστεί αρκετά πριν προκύψει το φιάσκο του Redfall, το οποίο, όπως είναι φυσικό, αποτέλεσε το επίκεντρο αρκετών ερωτήσεων. Ο ισχυρός άνδρας του Xbox είπε όμως πολλά ακόμη ενδιαφέροντα πράγματα, τα οποία αξίζει να διαβάσει κανείς.
Όσον αφορά το καταστροφικό launch του Redfall:
“Δεν υπάρχει τίποτα πιο δυσάρεστο για εμένα από το να απογοητεύουμε την κοινότητά μας. Είμαι στεναχωρημένος με τον εαυτό μου, αφού βλέπω το κοινό μας να χάνει την εμπιστοσύνη του. Η αποδοχή του Redfall δεν ήταν σίγουρα αυτή που περιμέναμε, έχουμε απογοητευτεί και σίγουρα πρέπει να αναθεωρήσουμε πράγματα.”
Ποια είναι η θέση του Xbox απέναντι στον ανταγωνισμό;
“Θέλουμε όλοι όσοι αγοράζουν τις κονσόλες μας να νιώθουν ενεργά μέλη ενός εκτεταμένου οικοσυστήματος. Δεν είμαστε εδώ για να πουλήσουμε περισσότερες κονσόλες από τη Sony και τη Nintendo, αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να επιτευχθεί.”
Τι απαντά για την έλλειψη σημαντικών αποκλειστικών τίτλων;
“Η ανάπτυξη καλών παιχνιδιών δεν είναι η πραγματική λύση στα προβλήματα μας, αντίθετα με ό,τι πιστεύουν πολλοί. Δεν είναι αλήθεια πως αν κυκλοφορήσουμε σπουδαία παιχνίδια, το μερίδιο της αγοράς θα αλλάξει άρδην. Δεν υπάρχει κόσμος, στον οποίο ένα Starfield με βαθμολογία 11/10 θα οδηγήσει τον κόσμο στο να πουλήσει τις κονσόλες του και να αγοράσει Xbox. ”
Γιατί πιστεύει πως το Xbox βρίσκεται πίσω στην κούρσα;
“Χάσαμε την σημαντικότερη γενιά που μπορούσαμε να χάσουμε, αυτή του Xbox One. Στην προηγούμενη γενιά ο κόσμος άρχισε να χτίζει τις ψηφιακές βιβλιοθήκες του και πλέον είναι πολύ δύσκολο να “τραβήξεις” κάποιον από το οικοσύστημα στο οποίο ανήκει ήδη.”
Με λίγα λόγια, ο Spencer θεωρεί πως η Nintendo και το PlayStation έχουν πολύ στέρεα θέση στο gaming οικοσύστημα, έχοντας κερδίσει το τόσο σημαντικό brand loyalty, που τις φέρνει σε θέση ισχύος και κάνει το Xbox να μην μπορεί να ανταγωνιστεί στα ίσα. Άλλωστε, είναι προφανές πως το “πράσινο στρατόπεδο” έχει επιλέξει μία άλλη προσέγγιση, βασιζόμενο στο συνδρομητικό του μοντέλο και σε λειτουργίες όπως του cloud.
Το μόνο βέβαιο είναι πως πρόκειται για μία ειλικρινή συνέντευξη, που όμως σίγουρα θα απογοητεύσει κάποιους που ίσως περίμεναν περισσότερα από το Xbox και σε αυτή τη γενιά. Ποια η δική σας γνώμη;