Ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, εξηγεί γιατί το Game Pass, η συνδρομητική υπηρεσία της Microsoft, δεν ταιριάζει σε όλους τους παίκτες.
Σε νέα του συνέντευξη στο Variety, ο επικεφαλής του Xbox, Phil Spencer, μίλησε ανοιχτά για τη στρατηγική της Microsoft γύρω από το Xbox Game Pass, επισημαίνοντας πως η υπηρεσία δεν είναι για όλους.
Όπως δήλωσε, η εταιρεία πάντα έβλεπε το Game Pass ως μία εναλλακτική επιλογή για όσους παίζουν πολλά παιχνίδια και αναζητούν ευκολία και οικονομία μέσω συνδρομής. Παρ’ όλα αυτά, αναγνώρισε ότι για παίκτες που παίζουν 1-2 παιχνίδια τον χρόνο, η υπηρεσία δεν έχει νόημα και είναι προτιμότερο να αγοράζουν τα παιχνίδια που θέλουν.
«Αν παίζεις ένα ή δύο παιχνίδια τον χρόνο, τότε το Game Pass πιθανότατα δεν είναι το κατάλληλο μοντέλο για εσένα», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Ο Spencer τόνισε επίσης πως βασικός στόχος της Microsoft είναι να δώσει την επιλογή στον καταναλωτή για το πώς θα αποκτήσει τα παιχνίδια του. Γι’ αυτόν τον λόγο, όλα τα παιχνίδια του Game Pass είναι διαθέσιμα και προς αγορά, σε διάφορα καταστήματα και πλατφόρμες.
Παρόλο που το Game Pass παραμένει κεντρικό εργαλείο προσέλκυσης νέων παικτών, δεν αποτελεί από μόνο του τον βασικό δείκτη επιτυχίας για το Xbox.
Ο ίδιος δήλωσε: «Παρακολουθούμε κυρίως τις συνολικές ώρες παιχνιδιού στο Xbox, και αυτός είναι ο βασικός μας δείκτης για την επιτυχία.»
Με λίγα λόγια, για τη Microsoft η επέκταση της βάσης των παικτών και η αύξηση της αφοσίωσης στο οικοσύστημα του Xbox, είναι σημαντικότερες από τον αριθμό των συνδρομητών του Game Pass.