Παρά τις διαφορές τους στην CPU, η υποστήριξη DLSS κάνει το νέο Switch 2 αντάξιο με το Xbox Series S.
Η Virtuos, το στούντιο πίσω από μεταφορές παιχνιδιών όπως Horizon Zero Dawn, Cyberpunk 2077, Hogwarts Legacy και Metal Gear Solid Delta: Snake Eater, δήλωσε ότι οποιοδήποτε παιχνίδι του Xbox Series S που «τρέχει» στα 60 FPS μπορεί να μεταφερθεί στο Switch 2 χωρίς σημαντικά προβλήματα.
Μιλώντας στο Wccftech, ο Eoin O’Grady, διευθυντής ανάπτυξης της Virtuos στη Βόρεια Αμερική, τόνισε πως η απόδοση του νέου φορητού συστήματος της Nintendo είναι «ελαφρώς κάτω από αυτή του Xbox Series S», αλλά το πλεονέκτημα του Switch 2 είναι η υποστήριξη DLSS, κάτι που η κονσόλα της Microsoft δεν διαθέτει. Το χαρακτηριστικό αυτό βοηθά στο να διατηρηθεί υψηλή ποιότητα εικόνας με χαμηλότερη απόδοση GPU, καθιστώντας συνολικά τις δύο πλατφόρμες συγκρίσιμες από πλευράς γραφικών.
Η διαφορά, όπως εξηγεί, εντοπίζεται κυρίως στον τομέα της CPU: το Switch 2 βρίσκεται πιο κοντά σε CPU κονσόλας PS4. Ωστόσο, όπως διευκρίνισε, όταν ένα παιχνίδι είναι σωστά βελτιστοποιημένο, η απόδοση εξαρτάται περισσότερο από τη GPU και λιγότερο από την CPU, ειδικά αν ο στόχος είναι τα 60 FPS.
Σύμφωνα με τον Grady:
«Οποιοδήποτε παιχνίδι που κυκλοφορεί στα 60 FPS στο Series S μπορεί εύκολα να μεταφερθεί στο Switch 2. Το ίδιο ισχύει και για GPU-bound παιχνίδια στα 30 FPS.»
Ωστόσο, το στούντιο επισημαίνει πως οι προκλήσεις εμφανίζονται σε τίτλους με «περίπλοκα φυσικά συστήματα, animations ή άλλους CPU-intensive μηχανισμούς». Η μεταφορά τέτοιων παιχνιδιών απαιτεί επιπλέον εργασία και κόστη, ειδικά αν ο στόχος είναι σταθερό framerate στα 30 ή 60 FPS.
Με το Switch 2 να έχει ήδη τραβήξει το ενδιαφέρον των developers και των gamers, η επιβεβαίωση ότι είναι ικανό να «σηκώσει» πολλές από τις κυκλοφορίες της τρέχουσας γενιάς αποτελεί σημαντικό σημάδι για το μέλλον της κονσόλας — ιδιαίτερα αν η Nintendo προχωρήσει με έξυπνες επιλογές υποστήριξης third-party τίτλων.
1 σχόλιο
I gotta bookmark this web site it seems very beneficial handy