Η Sony ξεκινά να προσθέτει ετικέτες προσβασιμότητας στο PS Store, που θα επιτρέπει στους παίκτες να καταλάβουν εάν έχουν τη δυνατότητα να ασχοληθούν με κάποιο παιχνίδι.
Σε μία εξαιρετικά χρήσιμη κίνηση προχωρά η Sony, αφού πλέον θα ενημερώνει τους παίκτες με ειδικές ικανότητες, εάν έχουν πρόσβαση σε κάποιον τίτλο, πριν τον αγοράσουν από το PS Store. Με ένα post στο PlayStation Blog, η εταιρεία αναλύει τη συγκεκριμένη ενέργεια.
Όπως θα δείτε, τα accessibility tags χωρίζονται σε έξι κατηγορίες, τις visual, audio, subtitle and caption, control, gameplay και online communication. Ο παίκτης θα έχει έτσι τη δυνατότητα να μαθαίνει εξ’ αρχής τις δυνατότητες που έχει σε κάθε διαφορετικό τομέα του παιχνιδιού και να γνωρίζει εάν κάποιος τίτλος είναι για εκείνον. Οι ετικέτες προσβασιμότητας θα είναι διαθέσιμες μόνο στο PS5 και προς το παρόν με λίγα παιχνίδια να τα υποστηρίζουν. Συγκεκριμένα, πρόκειται για τα:
- Days Gone
- Death Stranding Director’s Cut
- Ghost of Tsushima Director’s Cut
- God of War
- God of War Ragnarok
- Gran Turismo 7
- Marvel’s Spider-Man Remastered
- Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
- Ratchet & Clank: Rift Apart
- Returnal
Φυσικά, η εταιρεία δουλεύει ήδη με περισσότερους developers για να εισάγουν το συγκεκριμένο feature. Είναι σίγουρα ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, με τη Sony να ετοιμάζει επίσης και το ειδικό χειριστήριο, Project Leonardo, που στοχεύει επίσης στο να κάνει το gaming προσβάσιμο για όλους.