Το Rez Infinite, ένα κλασικό παιχνίδι πλέον, έρχεται στο PS VR2 ανανεωμένο και με νέες λειτουργίες.
Αν δεν έχετε παίξει το Rez Infinite ακόμα, μια σύντομη περιγραφή: είναι ένα σύντομο (περίπου 2 ώρες, αλλά έχει replayability) παιχνίδι που προσφέρει οπτικοακουστικό υπερθέαμα, με υπέροχες μουσικές μελωδίες, ψυχεδελικά visuals και έξυπνους τρόπους συνδυασμού εικόνας-ήχου, με ηχητικά εφέ σε κάθε κίνησή μας.
Στην ουσία του, το Rez Infinite είναι ένα on-rails shooter, σαν το Panzer Dragoon, ας πούμε, στο οποίο στοχεύουμε και πυροβολούμε εχθρούς, ενώ κινούμαστε αυτόματα σε πολύχρωμες, αλλόκοτες τοποθεσίες.
Rez Infinite: Η έκδοση του PS VR2 αναβαθμίζει την εμπειρία
Είναι ένα ιδιαίτερο, πανέμορφο και πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι και τώρα έρχεται στο PS VR2, με υψηλότερη ανάλυση, αξιοποίηση του HDR, πιο ομαλή κίνηση με την υποστήριξη 120 Hz, αλλά και με νέες δυνατότητες στον χειρισμό.
Η οπτική αναβάθμιση είναι μεγάλη, η ανάλυση και μόνο είναι αρκετή για να βελτιωθεί η εικόνα σημαντικά, αλλά η ομαλή κίνηση και το HDR που κάνει τα χρώματα να «ζωντανεύουν» περισσότερο κάνουν την εμπειρία σουρεαλιστικά υπέροχη. Αν φορέσετε το PS VR2 στο κεφάλι και βάλετε στα αυτιά ένα καλό σετ ακουστικών που υποστηρίζει τρισδιάστατο ήχο, θα «χαθείτε» τελείως στον κόσμο του Rez Infinite.
Επίσης, η εμπειρία έχει κι άλλες βελτιώσεις, που προκύπτουν από την αξιοποίηση των χειριστηρίων και του eye tracking.
Τα haptics αυξάνουν πολύ το immersion
Η απτική ανάδραση ανεβάζει σημαντικά το immersion, με δονήσεις στα χέρια αλλά και στο κεφάλι, στις κατάλληλες στιγμές και με σωστό τρόπο.
Ο χειρισμός με τα χειριστήρια Sense είναι εξαιρετικός, με ακριβές tracking πάντα, αλλά αυτό που κερδίζει τις εντυπώσεις είναι ένα νέο mode ελέγχου, που βασίζεται στο eye tracking.
Λοιπόν, μπορείτε να παίξετε με διάφορους τρόπους: να κουνάτε τον στόχο με τα Sense, να τον κουνάτε με το κεφάλι και με τα Sense μαζί (παίζει και με DualSense, σε πιο απλό σύστημα χειρισμού), ενώ μπορείτε να ρυθμίσετε και την ένταση της κίνησης της κάμερας, για να μειώνετε τις ζαλάδες.
Rez Infinite: Το νέο mode με eye tracking
Όλα τα mode αυτά του χειρισμού είναι καλοστημένα, αλλά το τελευταίο είναι το καλύτερο και πιο εντυπωσιακό: χειριζόμαστε τον στόχο μόνο με τα μάτια (και την κάμερα με το κεφάλι) και πυροβολούμε με ένα πλήκτρο.
Άρα, σε αυτό το mode μπορούμε να παίξουμε σχεδόν αποκλειστικά με το κεφάλι με τα μάτια, και είναι πολύ ευχάριστο να βλέπουμε την αξιοποίηση του eye tracking σε τέτοιο βαθμό, καθώς είναι κάτι που λείπει από τους άλλους τίτλους του λανσαρίσματος του PS VR2 (όσοι έχω παίξει ως τώρα, αν χρησιμοποιούν eye tracking, το αξιοποιούν είτε σε μενού, είτε υποστηρικτικά).
Το μόνο πρόβλημα που εντοπίζεται είναι μικρό και συνηθίζεται εύκολα: οι εχθροί που βρίσκονται στην άκρη του πεδίου της όρασής μας μπορεί να μας δυσκολεύσουν, καθώς μερικές φορές το eye tracking δεν τους φτάνει με άνεση.
Μια εξαιρετική αναβάθμιση για έναν πολύ δυνατό τίτλο
Στο Rez Infinite, πάντως, μπορούμε να κάνουμε σχεδόν τα πάντα με τα μάτια μας, με άριστο tracking στις περισσότερες περιπτώσεις, και με αυτόν τον τρόπο μπαίνουμε πολύ περισσότερο «μέσα» στο παιχνίδι, σε πρωτοφανές σημείο. Γενικά, αυτό είναι και το selling point του VR: το έντονο immersion.
Και το Rez Infinite, με τις εύστοχες αλλαγές στα συστήματα και με τη σημαντικά βελτιωμένη εικόνα, πετυχαίνει κορυφαίο επίπεδο immersion. Να σημειωθεί ότι το upgrade για τη νέα έκδοση δεν είναι δωρεάν (€9,99), αλλά φέρνει το παιχνίδι στην καλύτερη μορφή του ως τώρα και εκμεταλλεύεται πλήρως ό,τι έχει να προσφέρει το PS VR2.
Θα μπορούσε να έχει νέο περιεχόμενο, καθώς είναι πολύ σύντομη εμπειρία και ένας κλασικός τίτλος που πολύς κόσμος έχει παίξει πια, αλλά, όπως και να ‘χει, η αναβάθμιση είναι αρκετή για να κάνει ένα νέο playthrough να μοιάζει με πρώτο.
![Rez Infinite - Boxart](https://vg24.gr/wp-content/uploads/2023/02/rez-infinite-boxart.jpg)
Δοκιμάστηκε σε: PS VR2
Εταιρεία Ανάπτυξης: Enhance
Εκδότρια Εταιρεία: Enhance
Είδος: Shooter / Music
Ηλικίες: 7+
Ημ/νία Κυκλοφορίας: 22 Φεβρουαρίου 2023 (PS VR2) / 13 Οκτωβρίου 2016 (αρχική κυκλοφορία σε PS4 / PS VR)
Official website: link
Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την εκδότρια εταιρεία για τις ανάγκες του review.