Ο δημιουργός του Death Stranding, Hideo Kojima, προβληματίζεται για τη φύση της σύνδεσης μετά την πανδημία, αποκαλύπτοντας πως αυτές οι εμπειρίες επηρέασαν το Death Stranding 2.
Ο Hideo Kojima μίλησε πρόσφατα για τις θεματικές βάσεις του Death Stranding 2: On the Beach, τονίζοντας ότι η νέα του προσέγγιση στη σύνδεση και την απομόνωση επηρεάστηκε βαθιά από τα παγκόσμια γεγονότα της πανδημίας.
Παρότι το πρώτο Death Stranding αναπτύχθηκε πριν από την εμφάνιση του COVID-19, η κυκλοφορία του λίγους μήνες πριν την πανδημία έκανε τις θεματικές του—όπως η απομόνωση, οι παραδόσεις, και οι κοινωνικές σχέσεις—να μοιάζουν προφητικές. «Ήμουν πραγματικά σοκαρισμένος όταν ξεκίνησε η πανδημία», αναφέρει ο Kojima, προσθέτοντας πως τότε αναθεώρησε την αρχική του αισιοδοξία για τη δύναμη της «σύνδεσης».
Αν και το πρώτο παιχνίδι είχε ως στόχο την ανάδειξη της ανάγκης να «ενωθούμε» σε έναν κατακερματισμένο κόσμο, η εμπειρία της πανδημίας οδήγησε τον Kojima να αμφισβητήσει την υπερβολική εξάρτηση από την ψηφιακή σύνδεση. Αναφέρεται στην εποχή που ο κόσμος ήταν καθηλωμένος στις οθόνες, δουλεύοντας και επικοινωνώντας αποκλειστικά μέσω διαδικτύου, με έννοιες όπως το metaverse να προβάλλονται ως η «επόμενη μεγάλη υπόσχεση»—κάτι που, όπως λέει, «δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική ανθρώπινη επικοινωνία».
Ο προβληματισμός αυτός αντικατοπτρίζεται έντονα στο Death Stranding 2, με τον Kojima να τονίσει ότι «ίσως δεν είναι τελικά τόσο καλό να συνδεόμαστε τόσο πολύ».
Το παιχνίδι θα διερευνήσει τις σκοτεινότερες πτυχές της σύνδεσης, με εικαστικά και θεματικά στοιχεία όπως τα «νήματα» του λογότυπου, τα οποία αυτή τη φορά κρέμονται από πάνω, όπως αυτά της μαριονέτας.
Το ερώτημα που τίθεται είναι: τι σημαίνει πραγματικά να είμαστε συνδεδεμένοι; Ο Kojima καλεί τους παίκτες να το ανακαλύψουν μέσα από τη δική τους εμπειρία όταν το παιχνίδι κυκλοφορήσει στα τέλη Ιουνίου.