484
Το νέο update του Star Wars Jedi: Survivor υπόσχεται να λύσει τα ζητήματα στην απόδοση του τίτλου, το βασικότερο ίσως παράπονο της κοινότητας.
Όπως μπορείτε να διαπιστώσετε και μόνοι σας, το πιο πρόσφατο patch του Star Wars Jedi: Survivor λύνει δεκάδες ζητήματα, μικρά και μεγαλύτερα. Το σημαντικότερο φυσικά όλων είναι οι βελτιώσεις που φαίνεται πως θα προσφέρει στην απόδοση του παιχνιδιού, με το performance mode να κουβαλά τεράστια ζητήματα ακόμα και σήμερα, 3 εβδομάδες μετά το λανσάρισμα του τίτλου. Το update “ζυγίζει” 1.081GB και είναι το πέμπτο που κυκλοφορεί η Respawn Entertainment. Έτσι, ελπίζουμε πως ένα ήδη εξαιρετικό παιχνίδι, θα γίνει ακόμη καλύτερο.
Star Wars Jedi: Survivor PS5 Update 1.0000.005 Patch Notes
- Various performance fixes.
- Stability improvements.
- More robust detection of pre-order and deluxe content in-game, preventing players from only randomly having access to the content.
- Various collision and navigation improvements to prevent issues where characters get stuck out of bounds.
- Fixed an issue where Drya Thornne would become invincible.
- Music-related fixes
- Fixed an issue where Bode wouldn’t grab the senator during some New Game+ playthroughs.
- Fix for a bug where the Skriton wouldn’t appear correctly.
- Fix for Dagan not appearing correctly in a cinematic.
- Fixed some rare instances of players being unable to progress further in the game even after reloading.
- Fix for a bug where the Gorocco would disappear mid-combat.
- Fix for an issue where Cal would get stuck in a specific Blaster state if dying while in it.
- Fix for a bug where BD-1 wouldn’t be able to open a door.
- Fix for void tear interactions not working correctly.
- Fix for trying to load corrupt save games sometimes leaving you in the main menu. It will now correctly attempt to load your backup save.
- Improved UX for Koboh matter turrets that players were previously unable to exit out of.
- Fix for the Rancor and the Mogu not correctly leaving Cal’s XP behind when he respawns.
- Fix for a bug where the Skills menu wouldn’t correctly close.
- Improved sync for sound during one of the cinematics.
- Fix for the environment not loading correctly on Koboh after Cal respawns.