Η ΕΑ συνεχίζει τη διόρθωση των κακώς κειμένων του Star Wars Jedi: Survivor, κυκλοφορώντας σήμερα ένα ακόμη update στα PlayStation 5 και Xbox Series X|S.
Είναι ευρέως γνωστό πως το Star Wars Jedi: Survivor δεν έχει κυκλοφορήσει σε επιθυμητή κατάσταση. Έτσι, η EA, όπως άλλωστε υποσχέθηκε, θα διαθέσει σήμερα το δεύτερο μεγάλο patch στις κονσόλες, το οποίο θα έρθει λίγο αργότερα και στα PC. Δυστυχώς, όπως θα δείτε και στα patch notes στη συνέχεια, δεν υπάρχει αναφορά σε βελτίωση του πολύπαθου performance του τίτλου. Αντιθέτως, το update φαίνεται πως θα διορθώσει επιτέλους το HDR, που συνεχίζει να υπολειτουργεί, ενώ μάλλον διορθώνει και ένα game-breaking bug που έκανε τις τελευταίες ημέρες το γύρο του διαδικτύου.
Οι υπόλοιπες διορθώσεις αποτελούν περισσότερο quality-of-life βελτιώσεις και επίλυση μικρότερων σχετικά ζητημάτων. Ελπίζουμε πως το επόμενο update θα αφορά τη σταθεροποίηση του framerate, που συνεχίζει να αποτελεί σοβαρή τροχοπέδη για την εμπειρία.
Patch Notes
- (PS5 only) Fixed an HDR value mismatch that would cause HDR setups to display incorrectly for PS5 users.
- Fixed various save state errors.
- Fixed a streaming issue that causes some streaming scenarios to end on a black screen.
- Fixed an issue where one of the vents did not properly activate in Stone Spires.
- Audio fix for a narrative moment where music was behaving incorrectly.
- Fixed lightsaber marks not displaying correctly in some scenarios.
- Fixed a scenario where the player could enter a progression blocked state in the Lucrehulk.
- Fixed an elevator to prevent the player from falling through it and entering a progression blocked state.
- Fixed a bug where Rayvis would become unbeatable.
- Fixed a severe animation issue that would break a late game narrative sequence.
- Fixed a collision bug where players can get stuck inside a Meditation Chamber.
- Added a note explaining that some of BD-1’s abilities are not available while in combat.
- Improved text scrolling.
- Minor text translation fixes.
- Various crash fixes.