Star Wars Jedi: Survivor – Review

Το Star Wars Jedi: Survivor είναι το ιδανικό επόμενο βήμα, μια σημαντική εξέλιξη σε κάθε τομέα για το ήδη αξιόλογο Fallen Order.

Ένα σωστό σίκουελ πρέπει να πάρει ό,τι έκανε καλά ο προκάτοχός του και να το εξελίξει, να βελτιώσει τα λάθη και να προσθέσει νέα στοιχεία με σωστό τρόπο. Το Star Wars Jedi: Survivor κάνει ακριβώς ό,τι πρέπει και τα κάνει όλα όπως πρέπει.

Πρόκειται για ένα υποδειγματικό δεύτερο μέρος, για εξέλιξη που θυμίζει εκείνη του Assassin’s Creed με το δεύτερο παιχνίδι, ή εκείνη του Uncharted 2.

Το Fallen Order ήταν αξιόλογο, είχε πολύ δυνατά σημεία, αλλά, πλέον, φαίνεται ότι το βασικό στοιχείο που το έκανε να κερδίσει τις εντυπώσεις ήταν… η έλλειψη παιχνιδιών Star Wars που να αξίζουν την προσοχή μας. (Αν θέλετε να θυμηθείτε τι έγινε στο Fallen Order, δείτε εδώ -υπάρχει και recap στο Survivor).

Στο προηγούμενο παιχνίδι της σειράς, η Respawn Entertainment έκανε κάποια λάθη, ενώ δεν μπόρεσε να διαχειριστεί ιδανικά κάθε κομμάτι της εμπειρίας. Η αφήγηση δεν ήταν από τα δυνατότερα σημεία του τίτλου, ο χειρισμός στο platforming ήταν άγαρμπος, το backtracking δεν ήταν πάντα ιδανικό και, γενικά, το Fallen Order είχε ατέλειες.

Τεράστιες βελτιώσεις στο Star Wars Jedi: Survivor, ο Cal ξεκινά όπως τον αφήσαμε

Τώρα, η εταιρεία έρχεται με το Survivor και ακολουθεί τη σωστότερη προσέγγιση που θα μπορούσε να επιλέξει. Είναι εμφανές από την αρχή ότι η Respawn ξέρει ακριβώς τι κάνει. Αντί να μας πάει πάλι στο μηδέν και να μας δώσει μια νέα ιστορία για τον πρωταγωνιστή, Cal Kestis, αντί να μας βάλει να βρούμε πάλι τις δυνάμεις του λόγω αμνησίας ή κάποιου παρόμοιου κλισέ, μας βάζει να συνεχίσουμε από εκεί που μείναμε, περίπου.

cal kestis from behind

photo: EA

Από την αρχή, ας πούμε, το διπλό άλμα είναι διαθέσιμο και μέσα στις πρώτες ώρες παίρνουμε τρεις από τις πέντε στάσεις μάχης του Cal. Από την αρχή σχεδόν, έχουμε τη δυνατότητα να παίζουμε με: μονό φωτόσπαθο, διπλό, αλλά και ένα μονό σε κάθε χέρι -άρα με τις δύο στάσεις του προηγούμενου παιχνιδιού και με μία νέα. Ο πρωταγωνιστής, αυτή τη φορά, είναι πιο έμπειρος, πέντε χρόνια μετά από τα γεγονότα του Fallen Order, και αυτό φαίνεται από τον σχεδιασμό των δυνάμεών του: ξεκινά ισχυρότερος απ’ ό,τι τον θυμόμαστε και στην πορεία γίνεται ακόμα πιο δυνατός και ευέλικτος.

Λοιπόν, καθώς βρισκόμαστε πέντε χρόνια μετά, βλέπουμε τον Cal να συνεχίζει τη μάχη του απέναντι στο Empire, με νέους συντρόφους αυτήν τη φορά. Το σενάριο ξεκινά δυνατά και συνεχίζει ακόμα καλύτερα, καθώς οι σεναριογράφοι έχουν βρει τα πατήματά τους τώρα. Η πλοκή είναι πολύ πιο ενδιαφέρουσα, το writing σημαντικά βελτιωμένο, οι χαρακτήρες πολύ πιο αξιομνημόνευτοι (παλιοί και νέοι) και ο Cal πολύ πιο ταιριαστός στον ρόλο του πρωταγωνιστή, με περισσότερα συναρπαστικά γεγονότα γύρω από τον ίδιο και από τη Δύναμη. Οι ηθοποιοί, επίσης, κάνουν πολύ καλή δουλειά. Ως αποτέλεσμα, έχουμε μια εξαιρετική ιστορία στο σύμπαν του Star Wars, μια πλοκή ιδανική για μπλοκμπάστερ.

Κορυφαία εξερεύνηση, καλοδουλεμένος χειρισμός

Σημαντικά βελτιωμένος είναι και ο κόσμος του Survivor σε σχέση με εκείνον του Fallen Order. Αντί για άδειες «πίστες», σχεδιασμένες για εξερεύνηση τύπου metroidvania, τώρα έχουμε μεγάλα επίπεδα, γεμάτα με χαρακτήρες, με μυστικά, με ζώα και εχθρούς. Το μέγεθος των κόσμων είναι κατά πολύ αυξημένο, χωρίς όμως να πάμε σε λημέρια open world με αχανείς εκτάσεις.

Η εξερεύνηση στο Jedi: Survivor είναι σχεδόν ασυναγώνιστή, πραγματικά. Η κίνηση του Cal είναι πολύ, πολύ, πολύ πιο ακριβής και ρευστή, ο χειρισμός του δίνει ιδανική αίσθηση, με άψογη απόκριση και ακρίβεια, ενώ η επιβράβευση για το ψάξιμο των χώρων είναι και αυτή ολόσωστη. Αν τριγυρνάμε πολύ και ψάχνουμε κάθε γωνιά μιας τοποθεσίας, μπορούμε να βρούμε κομμάτια του lore, ρούχα και υλικά για το customization του Cal και των εργαλείων του, αλλά και αντικείμενα που ενισχύουν τη δύναμη του χαρακτήρα μας.

Είναι όλα ουσιώδη, αλλά από μόνη της η διαδικασία της αναζήτησής τους είναι αρκετή, αφού ο σχεδιασμός των επιπέδων δημιουργεί παζλ που είναι πολύ διασκεδαστικά. Θα χρειαστεί να βρείτε τρόπο να φτάσετε σε ένα ψηλό σημείο, να δείτε από εκεί πού μπορείτε να ρίξετε ένα αντικείμενο για να πετύχετε έναν τοίχο και να σπάσει, θα πρέπει να «χτενίσετε» τοποθεσίες και να αναζητήσετε έξυπνους τρόπους για να κινηθείτε. Οι γρίφοι, είτε μιλάμε για αυτούς που αφορούν στη μετακίνηση είτε για πραγματικά παζλ, είναι πάντα διασκεδαστικοί και έχουν αρκετή ποικιλία, ενώ και το level design είναι κορυφαίο.

Star Wars Jedi: Surviror protagonist

photo: EA

Μεγαλύτερο βάθος στο customization

Επίσης, υπάρχουν καλοσχεδιασμένα perks που μας δίνουν επιπλέον ώθηση στη μάχη, ενώ τα cosmetics αυτήν τη φορά είναι πολύ πιο συναρπαστικά. Αντί να αλλάζουμε τη μορφή του lightsaber και το πόντσο του Cal, εδώ φτιάχνουμε τον πρωταγωνιστή όπως θέλουμε, αφού πρώτα βρούμε τα χτενίσματα, τα ρούχα και τα υλικά, διάσπαρτα στον χώρο.

Μπορείτε, ας πούμε, να παίζετε με κοντό μαλλί και ξυρισμένο πρόσωπο, αλλά και με κοτσίδα και γένια, ενώ αλλάζετε ξεχωριστά μπουφάν, παντελόνι, μπλούζα. Παράλληλα, πιο εκτενές είναι και το customization του BD-1. Πρόκειται για ένα πολύ καλοστημένο σύστημα, που θυμίζει store με microtransactions, αλλά δεν είναι τέτοιο, αφού δεν μπορούμε να πληρώσουμε για όλα αυτά και τα βρίσκουμε μόνο εξερευνώντας -και είναι απολύτως επαρκή ως αφορμές για να ψάξουμε τον κόσμο εξονυχιστικά, χωρίς να είναι οι μόνες.

Οι νέες κινήσεις του Cal Kestis στο Star Wars Jedi: Survivor

Ο Cal πηδά με διπλό άλμα, τρέχει σε τοίχους, πιάνεται με γάντζο σε ορισμένα σημεία, όλα αυτά από την αρχή. Έτσι η Respawn έπρεπε να βρει τρόπο να αναπτύξει περαιτέρω το ρεπερτόριο των κινήσεων του πρωταγωνιστή, αλλά να το κάνει και πιο εντυπωσιακό για να δείξει την εξέλιξή του ως Jedi. Λοιπόν, τα κατάφερε! Όσο παίζουμε, με άριστα στημένο ρυθμό απόκτησης, παίρνουμε νέες ικανότητες, οι οποίες είναι πολύ διασκεδαστικές και ξεκλειδώνουν συνεχώς καινούργιους δρόμους για εξερεύνηση, σε καλοστημένη δομή τύπου metroidvania.

Διαβάστε επίσης:  EA Sports FC: Διέρρευσε η ημερομηνία κυκλοφορίας

Προς το τέλος του παιχνιδιού (20-30 ώρες, ανάλογα με το πόσο θα ασχοληθείτε με παράπλευρο περιεχόμενο και εξερεύνηση), ο Cal σχεδόν πετάει, αφού έχει πολύ εντυπωσιακές κινήσεις, που συνδυάζονται για μετακίνηση διαδοχικά από το ένα εμπόδιο στο άλλο. Μάλιστα, ο κόσμος έχει σχεδιαστεί γύρω από αυτές τις ικανότητες και έτσι δεν έχουμε ανοιχτές πεδιάδες μεταξύ σημείων ενδιαφέροντος, αλλά πολύ πυκνές τοποθεσίες με κλειστούς διαδρόμους, πλατφόρμες, εμπόδια, κτίρια, υπόγεια και πολλά ακόμα τέτοιου τύπου στοιχεία στο περιβάλλον, μαζί με διαδοχικά ξεκλειδωμένα shortcuts.

Ανοιχτό, αλλά όχι open world

Ο κόσμος είναι αρκετά ανοιχτός, αλλά έχει σχεδιαστεί προσεκτικά για να μην γίνεται ποτέ βαρετή η εξερεύνηση. Το backtracking, επίσης, είναι καλοσχεδιασμένο, προαιρετικό και δεν κουράζει, αν και θα μπορούσαν να υπάρχουν περισσότεροι κόσμοι για να μην επιστρέφουμε πολύ συχνά στο κεντρικό hub, κάτι που συμβαίνει αρκετά σε προχωρημένο στάδιο της ιστορίας. Σε κάθε περίπτωση, ο κόσμος και η εξερεύνηση στο Star Wars Jedi: Survivor αποτελούν μεγάλη επιτυχία· θα νιώθετε συνεχώς ότι εξερευνάτε εξωγήινους πλανήτες και όχι ότι ακολουθείτε markers για κάθε αποστολή.

Star Wars Jedi: Surviror cutscene, Cal Kestis watching a glowing chamber

photo: EA

Οι εναλλαγές μεταξύ ανοιχτού κόσμου και πιο γραμμικών επιπέδων είναι υποδειγματικές, ο σχεδιασμός πάντα κορυφαίος και τα set pieces κλέβουν την παράσταση, οπτικά, αλλά και όσον αφορά στο gameplay. Υπάρχουν παράπλευρες δραστηριότητες που ανακαλύπτουμε μιλώντας σε NPCs, οι οποίες είναι απλές και δεν θυμίζουν ολοκληρωμένα side quests πάντα, αλλά μοιάζουν με απλή εξερεύνηση του χώρου -δεν απογοητεύουν, απλώς διαφέρουν απ’ ό,τι βλέπουμε συνήθως.

Έχουμε και το κεντρικό hub, ένα μπαρ που σιγά-σιγά γεμίζει με κόσμο και όπου μπορούμε να φυτέψουμε σπόρους, να βάλουμε ψάρια στο ενυδρείο, να φέρουμε νέο κόσμο, NPCs με ειδικές ιδιότητες (όπως ένα ρομπότ DJ που «ντύνει» μουσικά το hub). Καθώς οι χαρακτήρες είναι διασκεδαστικοί, η ανάπτυξη του hub ικανοποιεί πλήρως και είναι, με τη σειρά της, κίνητρο για εξερεύνηση και ενασχόληση με τον κόσμο του Survivor. Το μόνο «αγκάθι» στο κομμάτι της εξερεύνησης είναι ο χάρτης: αν και είναι καλύτερος από εκείνον του Fallen Order, πάλι είναι δυσανάγνωστος και, λόγω των πιο περίπλοκων επιπέδων, συχνά μπερδεύει.

Μάχες Jedi, νέες προσθήκες

Οι μάχες, τώρα, είναι εξίσου βελτιωμένες -εξακολουθούν να βασίζονται στις αποφυγές και τις αποκρούσεις, σε ένα σύστημα σαν του Sekiro, απλοποιημένο. Έχουμε περισσότερα στιλ μονομαχίας αυτήν τη φορά, το κάθε ένα με δικά του χαρακτηριστικά, το skill tree είναι ικανοποιητικό και δίνει τη δυνατότητα εξατομίκευσης της προσέγγισής μας, οι ικανότητες του Cal είναι πολύ χρήσιμες και εντυπωσιακές.

Μπορούμε να παίξουμε με ένα μονό φωτόσπαθο ή με ένα διπλό, όπως στο Fallen Order, όμως έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε δύο ξεχωριστές λεπίδες ή ένα φωτόσπαθο και ένα blaster για επιθέσεις από απόσταση. Η πιο εντυπωσιακή stance είναι, μάλλον, εκείνη που μας επιτρέπει να κάνουμε heavy attacks, να χτυπάμε με τεράστια δύναμη τους εχθρούς, αλλά με πιο αργή ταχύτητα, με ένα μεγάλο lightsaber σαν του Kylo Ren. Είναι στο χέρι μας να διαλέξουμε ποια στάση θα χρησιμοποιούμε και ποια θα αναπτύξουμε μέσω του skill tree. Ακόμα, έχουμε και τη Δύναμη, φυσικά.

Star Wars Jedi: Surviror cutscene, a lightsaber fight

photo: EA

Μπορούμε να σπρώχνουμε εχθρούς για να πέφτουν από γκρεμούς, να τους τραβάμε κοντά μας, έχουμε τη δυνατότητα να τους σηκώνουμε στον αέρα, αλλά και να τους ελέγχουμε για να παλεύουν στο πλευρό μας προσωρινά, μεταξύ άλλων. Όλες αυτές οι δυνατότητες συνδυάζονται μεταξύ τους ευφάνταστα και, αν ασχοληθούμε με το σύστημα μάχης και το μάθουμε σε βάθος, μπορούμε να κάνουμε εντυπωσιακές κινήσεις και να καταστρώνουμε στρατηγικές που θα μας δίνουν τη νίκη με άνεση.

Δεν χωρά «get good», το Star Wars Jedi: Survivor είναι γεμάτο επιλογές

Κάθε τύπος εχθρού θέλει ξεχωριστή αντιμετώπιση, ενώ κάθε στιλ μάχης είναι δυνατό σε διαφορετικό είδος αντιπάλου και, σε γενικές γραμμές, το σύστημα μάχης είναι ευέλικτο και πολύ διασκεδαστικό. Μάλιστα, καθώς στο μενού επιλογών θα βρείτε πάρα πολύ εκτενή παραμετροποίηση, μπορείτε να φέρετε τη δυσκολία στα μέτρα σας χωρίς πρόβλημα για να απολαύσετε την εμπειρία όπως εσείς θέλετε (μπορείτε, ακόμα, μέσω του εξαιρετικού μενού της προσβασιμότητας, να αξιοποιήσετε λειτουργίες όπως το μόνιμο slow motion στις μάχες).

Ένα από τα πιο ευχάριστα στοιχεία της μάχης είναι η δυνατότητα του lightsaber να κόβει άκρα, να ακρωτηριάζει Stormtroopers, να κόβει στη μέση ρομπότ ή άλλα πλάσματα. Με αυτόν τον τρόπο, η λεπίδα φαίνεται πολύ πιο ισχυρή απ’ ό,τι συνηθίζεται στο σύμπαν του Star Wars (μπορείτε να απενεργοποιήσετε τον ακρωτηριασμό ανθρώπων). Τέλος, ένα από τα highlights είναι οι μάχες μαζί με συντρόφους του Cal, που μας δίνουν την ευκαιρία να εκμεταλλευτούμε τις ξεχωριστές τους ιδιότητες.

Αν κάτι δεν είναι πλήρως ικανοποιητικό, είναι, κυρίως, η μικρή ποικιλία -σχετικά μικρή- σε τύπους εχθρών. Μερικές φορές μπορεί να νιώσετε ότι αντιμετωπίζετε συνεχώς τους ίδιους 4-5 τύπους αντιπάλου, ενώ και οι διαφορές μεταξύ κάποιων δεν είναι όσο έντονες θα θέλαμε, όσον αφορά στον τρόπο αντιμετώπισής τους.

Star Wars Jedi: Surviror characters

photo: EA

Αυτό, μαζί με την ΑΙ που δεν κερδίζει τις εντυπώσεις και είναι απλή, δημιουργεί έναν κορεσμό σε σημεία, ο οποίος, ευτυχώς, «σπάει» με τις εναλλαγές γρίφων-εξερεύνησης-μάχης-boss-set piece-cutscene, σε εξαιρετικά στημένη δομή. Επίσης, τα bosses, με εξαίρεση όσα είναι βασικά για το σενάριο, δεν είναι πάντα πολύ εντυπωσιακά. Τέλος, να πούμε ότι παραμένει η δομή τύπου Souls, με checkpoints σε στιλ bonfire που επαναφέρουν τους εχθρούς που είχαμε σκοτώσει.

Αν εξαιρέσουμε τη δυνατότητα που δίνει για grinding (αχρείαστο, σε γενικές γραμμές), η δομή αυτή δεν προσφέρει τίποτα στο gameplay και ίσως είναι καιρός να μείνει πίσω, σε επόμενο τίτλο της σειράς. Πάντως, τα checkpoints αυτά εμφανίζονται πιο συχνά αυτή τη φορά και είναι καλύτερα μοιρασμένα στον χάρτη, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα fast travel μεταξύ τους, που βοηθάει πολύ και βελτιώνει περαιτέρω τη διαδικασία της εξερεύνησης. Και το ρομποτάκι μας, ο BD-1, έχει κάποιες νέες κινήσεις που μπορούν να αξιοποιηθούν όταν εξερευνούμε, πράγμα που ανοίγει περισσότερο τις δυνατότητες του gameplay στο κομμάτι αυτό.

Διαβάστε επίσης:  Ahsoka: Η μαθητευόμενη του Anakin Skywalker κάνει πρεμιέρα με διπλό επεισόδιο

Πανέμορφο οπτικά, με αρκετά προβλήματα όμως

Για το τέλος, ας πούμε για τον οπτικό/τεχνικό τομέα, με αφορμή τον οποίο έχουν ήδη ξεσπάσει συζητήσεις. Το Star Wars Jedi: Survivor έχει αρκετά προβλήματα, ακόμα, δυστυχώς, τώρα που γράφονται οι γραμμές αυτές, σχεδόν δύο εβδομάδες μετά την κυκλοφορία του. Αν επιλέξετε να παίξετε σε performance mode, σε 60 fps δηλαδή, θα δείτε μια εικόνα εντελώς αποτρεπτική: συχνές πτώσεις στον ρυθμό των καρέ, έντονο screen tearing συνεχώς, αλλά και μεγάλη μείωση της ανάλυσης, ειδικά σε σημεία με έντονη δραστηριότητα, όπως μάχη με πολλούς εχθρούς.

Στο mode των 30 fps η κατάσταση είναι σαφώς καλύτερη, αλλά πάλι υπάρχουν drops και stutters σε ορισμένα σημεία. Επίσης, σε όλα τα modes θα δείτε έντονο pop-in εδώ κι εκεί, ενώ υπάρχουν bugs/glitches (ένας χαρακτήρας κινείται και αφήνει πίσω του αντίγραφό του, άλλος μπαίνει μέσα σε τοίχο, για παράδειγμα) και όταν μπαίνουμε σε εσωτερικούς χώρους μπορεί να «κολλήσει» για λίγο η πόρτα όσο φορτώνει ή να δούμε τις λεπτομέρειες να εμφανίζονται απότομα μπροστά στα μάτια μας μόλις βρεθούμε μέσα.

Παρόλο που το Survivor είναι ένα εκπληκτικό παιχνίδι και τα προβλήματα αυτά δεν είναι αρκετά για να μειώσουν την αξία του, καλό θα ήταν να περιμένετε λίγο μέχρι να διορθωθεί ένας σημαντικός αριθμός από αυτά πριν το παίξετε, αν μπορείτε (ήδη έχουν αρχίσει να κυκλοφορούν διορθωτικά patches, έχει ήδη βελτιωθεί η κατάσταση), ώστε να το απολαύσετε στην καλύτερη δυνατή εκδοχή του. Ωστόσο, πρόκειται για έναν τόσο δυνατό τίτλο, που είναι δύσκολο να του αφαιρέσεις πολλούς πόντους.

Star Wars Jedi: Surviror cutscene

photo: EA

Πάντως, αν εξαιρέσουμε τα προβλήματα, το Jedi: Survivor είναι πανέμορφο. Οι φωτισμοί και οι αντανακλάσεις κλέβουν την παράσταση (υπάρχει ray tracing), τα μοντέλα των χαρακτήρων είναι καλοσχεδιασμένα και γεμάτα λεπτομέρειες, τα εφέ εντυπωσιακά, οι τοποθεσίες μεγάλες και προσεγμένες. Η γεωμετρία των χώρων είναι ένα από τα δυνατά σημεία του οπτικού τομέα, με πολλές λεπτομέρειες και ξεχωριστό σχεδιασμό σε κάθε μέρος, με ποικιλία στους χώρους και εντυπωσιακά, εξωγήινα σχήματα. Τα animations, επίσης, είναι απόλυτα ικανοποιητικά και συνοδεύουν άψογα τις χορογραφίες των αναμετρήσεων και τα ακροβατικά του Cal.

Star Wars Jedi: Survivor – Η απόλυτη εμπειρία Jedi

Τελικά, το Star Wars Jedi: Survivor είναι ένα υπέροχο παιχνίδι, ιδανικό ως σίκουελ και ως μπλοκμπάστερ, γεμάτο με ουσία στον σχεδιασμό του και με διασκεδαστικές δραστηριότητες. Με βελτιωμένο σενάριο, πολύ καλύτερες μάχες και πιο μεγάλο βάθος στο σύστημά τους, εξερεύνηση που σε καλεί να «χαθείς» στον κόσμο του, το νέο παιχνίδι της Respawn θα κερδίσει fans της σειράς, του Star Wars γενικότερα, αλλά και του είδους ευρύτερα.

Αν μπορείτε να περιμένετε λίγο για νέα patches, όταν διορθωθούν τα μεγαλύτερα προβλήματα, θα έχετε την ευκαιρία να απολαύσετε τον πυρήνα της εμπειρίας σε όσο το δυνατόν καλύτερη μορφή, σε ένα από τα καλύτερα σύγχρονα παιχνίδια του φραντσάιζ του και του είδους. Η απόλυτη εμπειρία Jedi σε βιντεοπαιχνίδι.

Λεπτομέρειες
Διαθέσιμο σε: PC, PS5,  Xbox Series X|Sstar wars jedi: survivor key art
Δοκιμάστηκε σε:
PS5
Εταιρεία Ανάπτυξης: Respawn Entertainment
Εκδότρια Εταιρεία: Electronic Arts
Διανομή: Bandai Namco Entertainment Greece
Είδος: Action-adventure
Ηλικίες: 16+
Ημ/νία Κυκλοφορίας: 28 Απριλίου 2023
Official website: link

Το παιχνίδι μάς παραχωρήθηκε από την εκδότρια εταιρεία για τις ανάγκες του review.

Θετικά

  • Κορυφαίος σχεδιασμός επιπέδων, χορταστική εξερεύνηση
  • Βελτιωμένο writing, αξιόλογο σενάριο, αξιομνημόνευτοι χαρακτήρες
  • Διασκεδαστικό customization του Cal και του BD-1
  • Πανέμορφο οπτικά
  • Μεγάλο σε διάρκεια, με ουσιώδες περιεχόμενο
  • Συναρπαστικές μάχες, συστήματα με βάθος
  • Βελτιωμένο παντού, με ιδανικές νέες προσθήκες
  • Εκτενείς επιλογές παραμετροποίησης και προσβασιμότητας
  • Μια από τις καλύτερες εκδοχές του lightsaber

Αρνητικά

  • Οι εχθροί δεν είναι πολύ έξυπνοι, η ποικιλία δεν είναι ιδανική
  • Τεχνικά προβλήματα, το performance mode δεν είναι έτοιμο
  • Βελτιωμένος ο χάρτης, πάλι όχι ιδανικός

Βαθμολογία

9
Τούμπανο!
Δείτε το νέο VG24 Podcast:

Αφήστε σχόλιο

* Με τη συμπλήρωση των στοιχείων, αποδέχεστε την αποθήκευση και τη διαχείριση των πληροφοριών σας από την ιστοσελίδα.

Thanks for submitting your comment!

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ