Εάν δεν ξέρατε τι να περιμένετε από τον ανοιχτό κόσμο του Star Wars Outlaws, μάλλον το Ghost of Tsushima είναι αυτό που θα σας δώσει τις απαντήσεις.
Ως ένα παιχνίδι ανοιχτού κόσμου που προέρχεται από τη Ubisoft, θα περίμενε κανείς ότι το Star Wars Outlaws θα ακολουθούσε ένα πολύ συγκεκριμένο πρότυπο με το οποίο η εταιρεία έχει γίνει συνώνυμη όλα αυτά τα χρόνια, αλλά η επερχόμενη διαστημική περιπέτεια θέλει να δημιουργήσει τη δική της ταυτότητα. Οι ιθύνοντες της Massive Entertainment έχουν μιλήσει αρκετές φορές για το πώς ο ανοιχτός κόσμος θα διαφέρει από την τυπική εμπειρία της Ubisoft με κάποιους βασικούς τρόπους
Μιλώντας στο GamesRadar, ο creative director Julian Gerighty αναφέρθηκε στο ίδιο θέμα και όταν ρωτήθηκε για τις ομοιότητες του Star Wars Outlaws με το Red Dead Redemption 2 και τη δομή και τους μηχανισμούς του ανοιχτού κόσμου του, αποκάλυψε ότι η «μεγαλύτερη αναφορά» για το παιχνίδι ήταν στην πραγματικότητα το Ghost of Tsushima της Sucker Punch.
«Είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον, επειδή το βασικό σημείο αναφοράς μου ήταν το Ghost of Tsushima, το οποίο είναι περισσότερο στην πλευρά της έμπνευσης του Kurosawa παρά στο western, στην πλευρά του Τζον Φορντ για τον Τζορτζ Λούκας», δήλωσε ο Gerighty. «Το Red Dead Redemption είναι εκπληκτικό, επειδή αντιμετωπίζει τον κόσμο ως κόσμο και όχι ως μια λίστα επαναλαμβανόμενων δραστηριοτήτων. Αλλά νομίζω οτι αυτό που μου άρεσε στο Ghost of Tsushim ήταν αυτή η αγνότητα του να έχεις ένα player fantasy και να επενδύεις πραγματικά σε αυτό. Αυτή είναι η ιστορία, ο κόσμος, ο χαρακτήρας, όλα ταιριάζουν μεταξύ τους με το gameplay να καθοδηγεί τα πάντα. Αυτή είναι η φαντασίωση του «είσαι ένας σαμουράι νίντζα στην Ιαπωνία».
Στις 30 Αυγούστου θα έχουμε την ευκαιρία να βγάλουμε τα δικά μας συμπεράσματα, με τον τίτλο να κυκλοφορεί για PlayStation 5, Xbox Series X|S και PC.