Στέλεχος του Baldur’s Gate 3 μιλά για την διοίκηση της Ubisoft και πως ευθύνεται για την αποτυχία του Prince of Persia: The Lost Crown.
Ο Michael Douse, διευθυντής δημοσίων σχέσεων της Larian Studios που δημιούργησε το Baldur’s Gate 3, ασκεί κριτική στη διοίκηση της Ubisoft για τη χαμηλή εμπορική απόδοση του Prince of Persia: The Lost Crown.
Σύμφωνα με τον Douse, η απόφαση της Ubisoft να μην κυκλοφορήσει το παιχνίδι στο Steam από την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του, ήταν καθοριστική για την εμπορική αποτυχία του τίτλου.
Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Douse επισημαίνει ότι η πλατφόρμα της Ubisoft δεν είχε κάποιο «αξιοσημείωτο» παιχνίδι από το 2021, με το Far Cry 6 να αποτελεί την τελευταία σημαντική κυκλοφορία.
Τα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν το 2023, όπως το The Crew, το AC Mirage και το Avatar, δεν είχαν τα αναμενόμενα εμπορικά αποτελέσματα. Έτσι, όταν κυκλοφόρησε το Prince of Persia: The Lost Crown το 2024, η συνδρομητική βάση της Ubisoft ήταν σε χαμηλά επίπεδα και οι παίκτες δεν είχαν ισχυρό κίνητρο για να ασχοληθούν με το ψηφιακό κατάστημα της εταιρείας.
Ο Douse πιστεύει ότι εάν το παιχνίδι είχε κυκλοφορήσει στο Steam, όχι μόνο θα είχε μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία, αλλά πιθανόν να αναπτύσσονταν ήδη μια συνέχεια, δεδομένου του ταλέντου της ομάδας ανάπτυξης. Αντιθέτως, η κακή απόδοση των πωλήσεων οδήγησε τη Ubisoft να διαλύσει την ομάδα πίσω από το The Lost Crown και να τους μεταφέρει σε άλλα projects.
Αξίζει, φυσικά να σημειωθεί, ότι παρόλο που το παιχνίδι σημείωσε εξαιρετικά θετικές κριτικές, με την βαθμολογία του να φτάνει τα 86 στο Metacritic, η εμπορική στρατηγική της Ubisoft περιόρισε την επιτυχία του. Ο Douse χαρακτήρισε τη στρατηγική της εταιρείας ως μη λειτουργική και τόνισε ότι η ανάπτυξη ενός ποιοτικού παιχνιδιού είναι πολύ πιο δύσκολη από την κυκλοφορία του στην αγορά. Ωστόσο, και οι δύο φάσεις είναι εξίσου σημαντικές για την επιτυχία.
Το Prince of Persia: The Lost Crown έχει καταφέρει να πουλήσει περίπου ένα εκατομμύριο αντίτυπα, αριθμός που είναι πολύ χαμηλότερος από τις προσδοκίες της Ubisoft, η οποία ευελπιστούσε το παιχνίδι να πετύχει πωλήσεις αντίστοιχες με άλλους κορυφαίους τίτλους του είδους.
Συνεπώς, αυτή η απογοητευτική πορεία των πωλήσεων ώθησε την εταιρεία να απομακρυνθεί από το συγκεκριμένο project, επιβεβαιώνοντας τις ανησυχίες του Douse για τις επιπτώσεις της στρατηγικής της Ubisoft στις εμπορικές επιδόσεις του τίτλου και στην καριέρα των δημιουργών του.