Το Invincible είναι ένα λογοτέχνημα “βαριάς” επιστημονικής φαντασίας, με φιλοσοφικά και meta-ηθικά διλήμματα, που παίρνει video game μορφή, τύπου first-person adventure.
Προφανώς, δεν είναι η πρώτη απόπειρα να παντρευτεί η επιστημονική φαντασία με το gaming, ούτε καν η πρώτη φορά που χρησιμοποιείται αυτό το genre. Ωστόσο, σπανίζουν τα παραδείγματα μεγάλων λογοτεχνικών έργων, από συγγραφείς με εκτόπισμα που μπαίνουν στη ρισκοβόρα διαδικασία μιας τέτοιας υλοποίησης.
Το Invincible παρουσιάστηκε στο πιο “ήσυχο” showcase των ημερών, το PC Gaming Show, όμως κατάφερε να ξεχωρίσει με ευκολία ανάμεσα στα υπόλοιπα εκθέματα της δίωρης παρουσίασης. Αναπτύσσεται για υπολογιστές, όμως η νεοσύστατη ομάδα ανάπτυξης στοχεύει να το φέρει και στη νέα γενιά κονσολών, πιθανότατα στο λανσάρισμα, που έχει προγραμματιστεί για το 2023.
Το παιχνίδι εμπνέεται από το ομότιτλο βιβλίο που έγραψε το 1964 ο Στάνισλαβ Λεμ, ένας εκ των σπουδαιότερων λογοτεχνών του είδους, ευρέως αναγνωρίσιμος για το “Solaris”, που μεταφέρθηκε δις στη Μεγάλη Οθόνη, αρχικά από τον Ταρκόφσκι (το 1972) και αργότερα από τον Τζέιμς Κάμερον (το 2002).
Παίζοντας, θα έχουμε τον ρόλο της Yasna, μιας έμπειρης αστροβιολόγου, που προσγειώνεται στον πλανήτη Regis III μαζί με την ερευνητική της ομάδα.
Μυστηριωδώς, οι συνεργάτες της εξαφανίζονται, η μνήμη της παρουσιάζει κενά και η μόνη βοήθεια που βρίσκει είναι ένας απόμακρος Αστρονόμος, που της δίνει οδηγίες από τον ασύρματο, αλλά και ο atompunk εξοπλισμός της.
Από το trailer μπορούμε να συμπεράνουμε πως υπάρχει μπόλικη εξερεύνηση, επιλογές διαλόγων που δίνουν διαφορετικές εκβάσεις στην ιστορία και διάδραση με ανθρώπους ή και ρομπότ που συναντούμε στον δρόμο μας.
Η retro-futuristic αισθητική, με τα αναλογικά εργαλεία και τις vintage μόδες μας μεταφέρει στον κόσμο του Λεμ και προμηνύει μια πολύ immersive εμπειρία… σκληρής επιστημονικής φαντασίας.
Αυτή η σχολή που υπηρέτησε ο συγγραφέας μας επιτρέπει να κάνουμε και τις υποθέσεις μας σχετικά με τη σεναριακή βάση, που αναμένεται να αγγίξει ζητήματα ηθικής, φιλοσοφώντας με σαρκαστική διάθεση, κρίνοντας από τον χαρακτήρα της Yasna, όπως παρουσιάζεται από τους δημιουργούς.
Μιλώντας για τους δημιουργούς του, προκαλεί εντύπωση, αρχικά, το μέγεθος του project και οι φιλοδοξίες του, λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός πως το Invincible είναι η παρθενική προσπάθεια της Starward.
Ρίχνοντας μια ματιά στα βιογραφικά της ομάδας όμως, βλέπουμε επί κεφαλής τον πρώην παραγωγό του Witcher 3, Marek Markuszewski, να πλαισιώνεται από ένα γκρουπ βετεράνων Πολωνών developers, καθησυχάζοντας τους καχύποπτους που σκέφτονται πως αυτό που βλέπουμε είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό.
Πράγματι, τα πρώτα πλάνα δείχνουν εντυπωσιακά, τουλάχιστον στο οπτικοακουστικό κομμάτι, ενώ το concept, όπως καταλάβατε από τα παραπάνω, δεν μας αφήνει αδιάφορους.