Η Naughty Dog ανακοίνωσε ότι σταματάει την ανάπτυξη του The Last of Us Online, ενός multiplayer spin-off του The Last of Us.
Μέσα από μια επίσημη ανάρτηση στην ιστοσελίδα της, η Naughty Dog ανακοίνωσε πως η ανάπτυξη του The Last of Us Online δεν θα συνεχιστεί, ακυρώνοντας και επίσημα το project.
An Update on The Last of Us Online: https://t.co/nMUm7TmH9h pic.twitter.com/fmuXCLzDMB
— Naughty Dog (@Naughty_Dog) December 14, 2023
Αναλυτικότερα, η ανάρτηση μέσα από την οποία εξήγησε τους λόγους της απόφασης της η εταιρεία, αναφέρει τα εξής:
«Αντιλαμβανόμαστε ότι πολλοί από εσάς περιμένατε τα νέα γύρω από το project που ονομάζουμε The Last of Us Online. Δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να το πούμε αυτό: Πήραμε την απίστευτα δύσκολη απόφαση να σταματήσουμε την ανάπτυξη αυτού του παιχνιδιού.»
«Ξέρουμε ότι αυτά τα νέα θα είναι δύσκολα για πολλούς, ειδικά για την αφοσιωμένη κοινότητα του The Last of Us Factions, η οποία παρακολουθούσε θερμά τις φιλοδοξίες μας στο κομμάτι του multiplayer. Είμαστε εξίσου συντετριμμένοι στο στούντιο, καθώς ανυπομονούσαμε να φτάσει στα χέρια σας. Βέβαια, θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας το πώς καταλήξαμε να πάρουμε αυτή την απόφαση.»
«Η ομάδα multiplayer βρισκόταν στην ανάπτυξη αυτού του παιχνιδιού από τότε που δουλεύαμε πάνω στο The Last of Us Part II, δημιουργώντας μια εμπειρία που θεωρούσαμε ότι ήταν μοναδική και είχε τεράστιες δυνατότητες.»
«Καθώς η ομάδα multiplayer δούλευε την ιδέα της για το The Last of Us Online κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το όραμά της έπαιρνε μορφή, το gameplay έγινε πιο εκλεπτυσμένο και ικανοποιητικό και εμείς ενθουσιαστήκαμε με την κατεύθυνση προς την οποία κινούμασταν.»
«Καθώς βασίζαμε σε ρυθμούς πλήρης παραγωγής, έγινε σαφές το τεράστιο εύρος των φιλοδοξιών μας. Για να κυκλοφορήσουμε και να υποστηρίξουμε το The Last of Us Online θα έπρεπε να διαθέσουμε όλους τους πόρους του στούντιο μας για την υποστήριξη του τίτλου με περιεχόμενο και μετά την κυκλοφορία του για τα επόμενα χρόνια, επηρεάζοντας σοβαρά την ανάπτυξη των μελλοντικών παιχνιδιών single player.»
«Έτσι, είχαμε δύο επιλογές μπροστά μας: να γίνουμε αποκλειστικά ένα στούντιο παιχνιδιών live service ή να συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε στα αφηγηματικά παιχνίδια single player που χαρακτηρίζουν τη Naughty Dog.»
«Είμαστε πάρα πολύ περήφανοι για όλους στο στούντιο που δούλεψαν σε αυτό το project. Όλα όσα μάθαμε και οι επενδύσεις που κάναμε στον τομέα της τεχνολογίας μέσα από αυτό το παιχνίδι θα μεταφερθούν στον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσουμε τα υπόλοιπα project μας και θα είναι ανεκτίμητα στην κατεύθυνση που ακολουθούμε ως στούντιο.»
«Έχουμε περισσότερα από ένα φιλόδοξο, ολοκαίνουργιο single player παιχνίδι πάνω στο οποίο δουλεύουμε εδώ στη Naughty Dog και ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερα για το τι θα ακολουθήσει όταν είμαστε έτοιμοι.»
«Μέχρι τότε, είμαστε απίστευτα ευγνώμονες για την κοινότητά μας και για την υποστήριξή σας όλα αυτά τα χρόνια.»