Οι νέες πληροφορίες που έφερε στο φως ο Jason Schreier για το πλέον ακυρωμένο multiplayer του The Last of Us μόνο αδιάφορες δεν περνούν.
Η ακύρωση του standalone The Last of Us Online, που αρχικά υπενθυμίζουμε πως επρόκειτο να αποτελεί κομμάτι του Part II, το μακρινό 2020, είναι μία από τις πιο στενάχωρες ειδήσεις που γέννησε η βιομηχανία τους τελευταίους μήνες. Πλέον, μιλώντας στο Friends per Second podcast, ο Jason Schreier μοιράστηκε μαζί μας (από το 11:00) περισσότερες πληροφορίες γύρω από το τι “πήγε χαμένο” μετά την οριστική παύση ανάπτυξης του τίτλου.
Έτσι, γνωρίζουμε πλέον πως το παιχνίδι βρισκόταν υπό ανάπτυξη για 4 ολόκληρα χρόνια, αποτελώντας ένα project υψηλότατου μπάτζετ, το οποίο απασχολούσε εκατοντάδες άτομα. Δεδομένων των παραπάνω, η ανακοίνωση της απόσυρσής του δεν “έκατσε καλά” σε αρκετούς εντός της Sony, με τη Naughty Dog όμως να αποφασίζει οτι θα έπρεπε να αφοσιωθεί στην υποστήριξη του τίτλου σε βάθος χρόνου, κάτι που εν τέλει θα την έπληττε.
Φυσικά, με τις φήμες για την ανάμειξη της Bungie στη λήψη της τελικής απόφασης να δίνουν και να παίρνουν, θα έχει πολύ ενδιαφέρον να μάθουμε κάποτε την πλήρη αλήθεια, ειδικά μετά τις φορτούνες που φαίνεται να περνάει και το ίδιο το νεοαποκτηθέν, από τη Sony, studio.