Η CD Projekt Red παρακολουθεί με ενδιαφέρον τις εξελίξεις στο είδος των RPG’s, ενόψει της κυκλοφορίας του The Witcher 4.
Η CD Projekt Red φαίνεται να αντλεί έμπνευση για το The Witcher 4 από δύο πρόσφατα επιτυχημένα RPG’s: το Kingdom Come: Deliverance 2 και το Baldur’s Gate 3.
Σύμφωνα με δηλώσεις των στελεχών της, ο ρεαλισμός και η συστημική πολυπλοκότητα των συγκεκριμένων παιχνιδιών δεν περνούν απαρατήρητα και ίσως επηρεάσουν τον σχεδιασμό του επόμενου τίτλου Witcher.
Ο Adam Badowski, συν-CEO της CDPR, δήλωσε σε συνέντευξή του στο PC Gamer:
«Λατρεύω το Kingdom Come για τον ρεαλισμό, το συναίσθημα και το χιούμορ του. Έχει τόσες επιλογές, που μπορείς να αλλάξεις τον κόσμο. Θα θέλαμε να ακολουθήσουμε αυτήν την τάση.»
Ο ίδιος αναφέρθηκε ιδιαίτερα στη «simulation» και «systems-heavy» προσέγγιση του Kingdom Come: Deliverance 2, κάτι που όπως λέει «είναι σε μεγάλο βαθμό η κατεύθυνση του The Witcher 4».
Όσον αφορά στο Baldur’s Gate 3, παρότι η επιρροή δεν είναι εξίσου έντονη, η CDPR αναγνωρίζει την αξία του παιχνιδιού και παρακολουθεί στενά τις ιδέες και την αντίδραση των παικτών.
Ο Michał Nowakowski, έτερος συν-CEO του στούντιο, δήλωσε:
«Δεν πρόκειται να κάνουμε ένα παιχνίδι όπως της Larian, αλλά πολλά στοιχεία από τον τρόπο που οι χαρακτήρες αλληλεπιδρούν με τον κόσμο, μας ενέπνευσαν αρκετά.»
Η CD Projekt Red φαίνεται να στοχεύει σε ένα The Witcher 4 που θα διατηρεί τον χαρακτήρα της σειράς, ενώ ταυτόχρονα θα ενσωματώνει πιο σύνθετα συστήματα, επιλογές που επηρεάζουν τον κόσμο και μεγαλύτερο βάθος ρεαλισμού.