Το χειριστήριο του PS5 έχει κάνει θαύματα για πολλούς τίτλους, αλλά το Sifu το χρησιμοποιεί με τον αγαπημένο μου ως τώρα τρόπο.
Έχουμε παίξει παιχνίδια όπως το Returnal, στα οποία το χειριστήριο του PS5, το DualSense, πραγματικά ήταν ένα από τα βασικά κομμάτια του gameplay. Οι λειτουργίες του κατάφεραν να δώσουν βάθος στους μηχανισμούς αλλά και να αυξήσουν τρομερά το immersion. Έχουμε δει έξυπνες χρήσεις, ιδιαίτερους μηχανισμούς και, γενικά, το DualSense είναι ένα asset για τη Sony, χωρίς αμφιβολία. Ωστόσο, παρά τις τρομερές χρήσεις των λειτουργιών του DualSense σε άλλους τίτλους -και ειδικά σε first party παιχνίδια του PlayStation-, το Sifu κατάφερε να με κερδίσει περισσότερο ως τώρα, όσον αφορά στην αξιοποίηση του χειριστηρίου του PS5.
Όχι, το Sifu ΔΕΝ κάνει καλύτερη χρήση των πλήκτρων από το Returnal. Κανένα παιχνίδι, μάλλον, δεν κάνει καλύτερη χρήση από το Returnal.
Κάποιοι άλλοι τίτλοι, όπως το Deathloop και το Horizon Forbidden West χρησιμοποιούν εξαιρετικά την απτική ανάδραση και τον ήχο του DualSense, για να δίνουν βάθος στην ατμόσφαιρα. Σε αυτήν την κατηγορία έρχεται το Sifu και καταφέρνει να ξεχωρίσει ανάμεσα σε «γίγαντες».
Στο Sifu σε PS5, ακούμε διάφορους ήχους μέσα από το ηχείο του DualSense: το τρίξιμο μιας πόρτας που ανοίγουμε, τις μύγες στην κουζίνα μιας κατάληψης, τις μπουνιές που ρίχνουμε σε εχθρούς. Η απτική ανάδραση, επίσης, είναι πολύ έντονη και δουλεύει σε «κύματα» για να τονίσει κάθε κίνησή μας: όταν τρέχουμε μέσα στη βροχή, νιώθουμε στα χέρια μας τους κραδασμούς των ποδιών του χαρακτήρα όταν χτυπούν το χώμα, αλλά και τις σταγόνες να σκάνε στο έδαφος. Και μετά, όταν πηδάμε πάνω από έναν φράχτη, προστίθεται σε όλο αυτό και η αίσθηση που δίνει το άλμα στα χέρια μας. Ωραίες, ατμοσφαιρικές λειτουργίες.
Γκονγκ!
Ωστόσο, είναι ένας συγκεκριμένος ήχος που κατάφερε να με κερδίσει. Στο Sifu παίζουμε ξύλο με τους εχθρούς για να τους ρίξουμε το health στο μηδέν και να κερδίσουμε. Υπάρχει όμως και μια δεύτερη μπάρα, που αντιπροσωπεύει τη δυνατότητά τους για άμυνα. Αν τους στριμώξουμε αρκετά και αδειάσει, τότε μπορούμε να σπάσουμε την άμυνά τους και να βρούμε άνοιγμα για να τους επιτεθούμε πολύ ισχυρά. Το χειριστήριο, λοιπόν, σηματοδοτεί πότε ένας εχθρός πεθαίνει αλλά και πότε αδειάζει η άμυνά του, με δύο διαφορετικούς, πολύ ικανοποιητικούς ήχους.
Συνεπώς, με αυτόν τον τρόπο, το DualSense καταφέρνει κάτι πολυ ιδιαίτερο, που είναι και μια δυνατότητα που δεν έχουν πολλά χειριστήρια: μας βοηθά να παίξουμε καλύτερα, αυξάνει την επίγνωσή μας για τον περίγυρο και τους αντιπάλους μας, αλλά ταυτόχρονα ενισχύει πολύ σημαντικά την ατμόσφαιρα και το immersion. Από τη μία, σου δίνει να καταλάβεις χωρίς αμφιβολία πότε ακριβώς σκότωσες έναν αντίπαλο, χωρίς να κοιτάς την μπάρα -μέσα στον χαμό με 10 εχθρούς μαζί, δεν είναι πάντα εύκολο να βλέπεις τι συμβαίνει-, σου μεταδίδει επίσης τη συγκεκριμένη στιγμή που έσπασες μια άμυνα για να μπορέσεις να την εκμεταλλευτείς, αλλά ταυτόχρονα ακούγεται ως μέρος της δράσης.
Δεν ακούγεται ένα ξεκάρφωτο power-up ή κάτι παρόμοιο, αλλά ένα μεγαλειώδες γκονγκ, ένας ήχος που ταιριάζει απόλυτα στο στιλ που επιθυμεί να επιτύχει το Sifu. Έτσι, μόνο και μόνο γι’ αυτό, αν θέλετε να παίξετε τον τίτλο και έχετε πολλές πλατφόρμες, διαλέξτε να τον πάρετε σε PS5. Το γκονγκ δεν χορταίνεται. Α και, γενικά, το SIfu είναι εξαιρετικό. Περισσότερα σε review, προσεχώς.
Διαβάστε επίσης: Μελλοντικά updates του Sifu φέρνουν νέες επιλογές δυσκολίας
1 σχόλιο
[…] γιατί είναι καλύτερο να αγοράσετε το Sifu στο PS5 πατήστε ΕΔΩ , ενώ για να δείτε κάποιες από τις εμπειρίες μάς […]