Το αποκλειστικό παιχνίδι του PlayStation 5, Destruction AllStars, αποσύρθηκε ήδη από το ψηφιακό κατάστημα της Sony και ετοιμάζεται για το οριστικό κλείσιμο των servers του στις 25 Νοεμβρίου.
Η Sony ανακοίνωσε επίσημα τον τερματισμό της λειτουργίας των servers για το Destruction AllStars, τον vehicular combat τίτλο που κυκλοφόρησε το 2021 ως ένα από τα πρώτα αποκλειστικά παιχνίδια του PlayStation 5. Η ενημέρωση έγινε μέσω email που στάλθηκαν στους κατόχους λογαριασμών PlayStation, επιβεβαιώνοντας ότι το παιχνίδι, μαζί με το εικονικό του νόμισμα (Destruction Points), έχει ήδη αφαιρεθεί από το PlayStation Store.
Για τους παίκτες που έχουν ήδη τον τίτλο στην ψηφιακή τους βιβλιοθήκη, η πρόσβαση στα single-player modes, όπως το Arcade Mode και οι σχετικές δοκιμασίες, θα παραμείνει εφικτή μέχρι τις 25 Νοεμβρίου 2026. Μέχρι την ίδια ημερομηνία, οι χρήστες θα μπορούν να καταναλώσουν τυχόν εναπομείναντα Destruction Points.
Ωστόσο, η Sony προειδοποίησε ότι η γενικότερη εμπειρία ενδέχεται να επηρεαστεί λόγω της σταδιακής απενεργοποίησης των συστημάτων, ενώ το multiplayer κομμάτι έχει ήδη τεθεί εκτός λειτουργίας λόγω «συνεχιζόμενων τεχνικών προβλημάτων».

Αναπτυγμένο από τη Lucid Games, το Destruction AllStars είχε λανσαριστεί αρχικά με τιμή 19.99€, αν και προσφέρθηκε δωρεάν για τους δύο πρώτους μήνες στους συνδρομητές του PlayStation Plus. Παρά τον εντυπωσιακό τεχνικό του τομέα, τους «σφιχτούς» μηχανισμούς οδήγησης και το ενδιαφέρον concept της εναλλαγής μεταξύ οχημάτων και on-foot δράσης με 16 διαφορετικούς χαρακτήρες, το παιχνίδι δεν κατάφερε ποτέ να συγκεντρώσει μια σταθερή και μεγάλη βάση παικτών, με τις φήμες για μετάβαση σε free-to-play μοντέλο να μένουν τελικά ανεκπλήρωτες.
Μετά το project αυτό, η Lucid Games άλλαξε σελίδα, αναλαμβάνοντας υποστηρικτικό ρόλο στην ανάπτυξη του Sea of Thieves σε συνεργασία με τη Rare, ενώ τον Ιούλιο του 2023 εξαγοράστηκε από τη LightSpeed Studios (θυγατρική της Tencent).