Η Sucker Punch στοχεύει στη βελτίωση των δραστηριοτήτων του ανοιχτού κόσμου του Ghost of Yotei, έχοντας διακρίνει τις αδυναμίες του Tsushima.
Η Sony και η εταιρεία ανάπτυξης Sucker Punch ανακοίνωσαν πρόσφατα το Ghost of Yotei, τη συνέχεια του εξαιρετικά δημοφιλούς τίτλου δράσης ανοιχτού κόσμου Ghost of Tsushima. Αν και το παιχνίδι θα είναι κάπως οικείο, το σκηνικό, η χρονική περίοδος και ο πρωταγωνιστής του είναι εντελώς καινούργια, γεγονός που θα δημιουργήσει μια αρκετά φρέσκια εμπειρία όταν κυκλοφορήσει το 2025.
Ένας τομέας που πρόκειται να βελτιωθεί σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι είναι ο σχεδιασμός του ανοιχτού κόσμου του. Το πρωτότυπο επικρίθηκε για τις επαναλαμβανόμενες δραστηριότητές του ενώ εξερευνούσατε το νησί. Σε συνέντευξη του στους NY Times, ο Jason Cornell, creative director του sequel δήλωσε πως «Μια πρόκληση που έρχεται με τη δημιουργία ενός παιχνιδιού ανοιχτού κόσμου είναι η επαναλαμβανόμενη φύση του να κάνεις το ίδιο πράγμα ξανά και ξανά, εμείς θέλαμε να ισορροπήσουμε ενάντια σε αυτό και να βρούμε μοναδικές εμπειρίες».
Η αλήθεια είναι πως το Ghost of Tsushima εξελισσόταν σε έναν αρκετά συμβατικό ανοιχτό κόσμο, με μία εξίσου συμβατική δομή στις παράπλευρες δραστηριότητες και πιθανότατα όντως η κατάσταση χωράει βελτίωση στο δεύτερο παιχνίδι του franchise. Εσείς τι θα θέλατε να δείτε να προστίθεται;